Napraattopic deel 90

25-08-2017 16:37 3261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ergens is dan ook wel weer grappig dat je zo emotioneel reageert, als rationele, nuchtere man zijnde, toch? ;-))
red wa bende gij unne sexsist!!
kledderkadet schreef:
29-08-2017 14:48
red wa bende gij unne sexsist!!
Ik ben te rationeel voor mijn vrouw-zijn denk ik :P
:idee:
Gelukkig heb je een geniale username Kledderkadet. IMHO dan toch.
Heb je verder niks aan, dat dan weer niet. :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
*even inbreken* Een tijdje terug was er een topic over een beker / waterfles voor een middelbare scholier, met de vraag welke nu niet lekt. Dat is ook mijn vraag :idee: Dus voordat ik het zoveelste dezelfde soort topic open: is hier iemand die het terug kan vinden voor me?
bloosje schreef:
29-08-2017 14:30
Denk om je bloeddruk.. pislink nog wel..
Ha Bloos, fijn je weer te zien. :jump: Hoe gaat het?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Kia-Ora- schreef:
29-08-2017 15:16
Ha Bloos, fijn je weer te zien. :jump: Hoe gaat het?
Liefste! Even een dikke dip, tumorweefsel aangetroffen.. plan volgt. Geen paniek, maar wel verdriet.

Hoe ga jij? Uitgeroddeld met de plafondkorrels? ;-D

:lips:
Nou ja.. dat dus..
-Nienke- schreef:
29-08-2017 15:14
*even inbreken* Een tijdje terug was er een topic over een beker / waterfles voor een middelbare scholier, met de vraag welke nu niet lekt. Dat is ook mijn vraag :idee: Dus voordat ik het zoveelste dezelfde soort topic open: is hier iemand die het terug kan vinden voor me?
Die had ik. Dopper.
bloosje schreef:
29-08-2017 15:24
Liefste! Even een dikke dip, tumorweefsel aangetroffen.. plan volgt. Geen paniek, maar wel verdriet.

Hoe ga jij? Uitgeroddeld met de plafondkorrels? ;-D

:lips:
:hug: Och lieverd toch.
He verdorie zeg. Het zit je ook niet mee. Hoop dat jullie erin slagen een goed plan op te stellen en dat je ook dit weer te boven komt. Klote kanker :| .

Ja, zeker uitgeroddeld! Dus heb ik mijn geroddel maar verplaatst naar hier. Wees welkom om daar mee te komen kleppen, gezellig. Hier ook een flinke terugslag, ben al weer een ruime week uit de roulatie :-[ .

Sterkte mop :rose: .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Nienke- schreef:
29-08-2017 15:14
kinderen/welke-drinkbeker-voor-tiener/l ... ges/238136

(Tip voor zoeken op het forum: ga naar Google en typ "site:forum.viva.nl" gevolgd door je zoekterm)
RikM schreef:
29-08-2017 15:33
kinderen/welke-drinkbeker-voor-tiener/l ... ges/238136

(Tip voor zoeken op het forum: ga naar Google en typ "site:forum.viva.nl" gevolgd door je zoekterm)
Thanks! Had - heel suf - 'drinkbeker' niet als term geprobeerd, omdat ik een waterfles bedoel.
Zeg Kadet, je bent natuurlijk vrij om te posten waar je wilt, begrijp me niet verkeerd.
Maar misschien is het voor jezelf nu even beter om uit te loggen en je energie ergens anders op te richten? Stuk minder frustratie voor jezelf denk ik.
SinDudas schreef:
29-08-2017 15:37
Zeg Kadet, je bent natuurlijk vrij om te posten waar je wilt, begrijp me niet verkeerd.
Maar misschien is het voor jezelf nu even beter om uit te loggen en je energie ergens anders op te richten? Stuk minder frustratie voor jezelf denk ik.
Mooi advies.. neem het ter harte Kadet. Zonde al deze negatieve energie, neem een beetje afstand vrouw.. voor jezelf
Nou ja.. dat dus..
MoirenPhae schreef:
29-08-2017 15:30
Die had ik. Dopper.
M'n Dopper heb ik pas weggegooid, omdat de rubberen rand - ondanks iedere dag vaatwasser en nog een keer apart uitkoken - naar schimmel bleef ruiken. Dus voor zoon ook maar op zoek naar een alternatief.

Maar dank allen, ik ga eruit komen :applause:
SinDudas schreef:
29-08-2017 15:37
Gelijk heb je! :hug:
:hug:
bloosje schreef:
29-08-2017 15:47
Mooi advies.. neem het ter harte Kadet. Zonde al deze negatieve energie, neem een beetje afstand vrouw.. voor jezelf
-Nienke- schreef:
29-08-2017 15:49
M'n Dopper heb ik pas weggegooid, omdat de rubberen rand - ondanks iedere dag vaatwasser en nog een keer apart uitkoken - naar schimmel bleef ruiken. Dus voor zoon ook maar op zoek naar een alternatief.

Maar dank allen, ik ga eruit komen :applause:
Klean Kanteen schijnt ook top te zijn.
Wat een emotioneel wijvengezeik weer :P
Die Mocrovent gaat ook snel door zijn snoepcentjes heen zeg.
MoirenPhae schreef:
29-08-2017 17:39
Die Mocrovent gaat ook snel door zijn snoepcentjes heen zeg.
Handig hè, het bantopic tussen je topics. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
29-08-2017 17:40
Handig hè, het bantopic tussen je topics. ;-D
Echt wel :proud:
Dit topic werkt zo op mijn lachspieren :rofl:
werk-studie/werkplek-ingepikt-na-terugk ... ges/389451

Mijn lvb'ers vinden ook dat ze een eigen plek hebben en worden boos als die plek door een ander is ingepikt.
Het spoilertopic van Game of Thrones staat voortdurend bovenaan. Dat vereist al mijn wilskracht.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
29-08-2017 17:52
Het spoilertopic van Game of Thrones staat voortdurend bovenaan. Dat vereist al mijn wilskracht.
Hier net zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven