Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:18
Pasta!
Of in bgb stijl: wraps belegd met pesto/zon gedroogde meuk/rucola/parmazan snippers en pijnboom pitten.
(geen idee of dit te eten is overigens)
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 31-08-2017 11:19
1.08% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:18
Precies. Dadelijk niet komen janken over bannen hè. Allebei niet, trouwens.doornroosje9 schreef: ↑31-08-2017 11:10Nee, met de juiste fucken. Je blijft happen. Dat vinden sommige mensen heel erg leuk.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:20
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:23
salute schreef: ↑31-08-2017 11:07overdreven? Nu ben ik het echt zat!
Kap gewoon met te vertellen wat iedereen moet doen.
Door figuren zoals Tarlin worden op internet genoeg mensen getreiterd.
Ik word weggezet voor schizofreen.
Dus nodig die huilie uit
Ik heb wel ballen namelijk en kom wel voor mezelf op.
Heb geen peter r de vries nodig
Ach joh, hou op.
Tarlin wordt door niemand serieus genomen. Jij bent nu degene die 3x over dat schizofreen doorgaat.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:25
Hou op? Vertel d'r nou niet wat ze moet doen! Straks moet jij nog naar Nijkerk op komen draven.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑31-08-2017 11:23Ach joh, hou op.
Tarlin wordt door niemand serieus genomen. Jij bent nu degene die 3x over dat schizofreen doorgaat.
Ik merk dat ik nogal lacherig en flauw word van dit gedoe zeg.
-red- wijzigde dit bericht op 31-08-2017 11:26
9.79% gewijzigd
donderdag 31 augustus 2017 om 11:28
Ik sla hem even op. Vriend heeft ineens bedacht dat Netflix leuk is en nu kijken we series samen, die ik dus niet alleen kan kijken.... want samen schijnt leuker te zijn ofzo...-Puss-in-Bootz- schreef: ↑31-08-2017 11:26Yep. Ik heb gisteravond hier de bijeenkomst 'kijken en leren hoe te zuigen en sneren' verlaten om te gaan Netflixen![]()
Ik zoek dus nog iets wat ik stiekem alleen kan kijken
donderdag 31 augustus 2017 om 11:34
Ja, was ik ook erg blij mee.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑31-08-2017 11:28Wel handig dat alle wegens 'op de man' gewiste posten verderop nog in de quotes staan. Dan klopt het verhaal weer voor de bijlezers![]()
Ik heb gisteren een post gestaft voor 'op de man', maar daar is niks mee gebeurd. Duidelijk een voorkeursforummer.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 31 augustus 2017 om 11:58
Over 24 uur kunnen ze weer los gaan.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑31-08-2017 11:26Yep. Ik heb gisteravond hier de bijeenkomst 'kijken en leren hoe te zuigen en sneren' verlaten om te gaan Netflixen![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 31 augustus 2017 om 12:00
Dan ga ik wel wéér Netflixen
donderdag 31 augustus 2017 om 12:03
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑31-08-2017 12:00Dan ga ik wel wéér NetflixenNegativiteit en geschreeuw hoor ik hier al 24/7 bij de buren.