Het is zaterdagmorgen!
zaterdag 2 september 2017 om 08:01
Goedemorgen luitjes, er is weer een nieuwe dag aangebroken en wel een zaterdag, dus ik dacht kom, laat ik eens een zaterdagmorgentopic openen, weleens gezellig weer. 
Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad.
Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
Het wordt voor mij een rustige dag. Er wordt vanmorgen een pakketje opgehaald en vanmiddag ga ik even naar de markt en een rondje stad maken.
Het wordt een prima dagje, niet te warm en droog, goede dag om buiten te zijn.
Helaas is die schadevergoeding van 130.000 euro die mij een uurtje geleden nog beloofd werd nog niet gestort, dus ik moet het rustig aan doen in de stad.
Wat gaan jullie doen vandaag? Zijn er grootse plannen of hou je het simpele en rustig?
Het is net vakantie geweest, dus kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een hoop heisa. Aan de andere kant kan het natuurlijk dat je er nog geen genoeg van hebt en op avontuur gaat. Laat het me weten. Ik ben benieuwd.
zaterdag 2 september 2017 om 09:08
Ha wat leuk, een zaterdag topic.
Ik ben al weer aan het werk, maar het voelt toch als het laatste weekend van de vakantie omdat morgen mijn studie weer begint. Daar ga ik van proberen te genieten terwijl ik wat laatste voorbereidingen tref voor de studie. Er moeten ook nog wat klusjes in huis gebeuren.
Vanavond lekker uitgebreid koken met vriend en tussendoor nog even een ijsje halen met mijn jongste zusje.
Ik ben al weer aan het werk, maar het voelt toch als het laatste weekend van de vakantie omdat morgen mijn studie weer begint. Daar ga ik van proberen te genieten terwijl ik wat laatste voorbereidingen tref voor de studie. Er moeten ook nog wat klusjes in huis gebeuren.
Vanavond lekker uitgebreid koken met vriend en tussendoor nog even een ijsje halen met mijn jongste zusje.
zaterdag 2 september 2017 om 09:11
De herfst mag van mij nog eventjes op zich laten wachten en dat komt door die vreselijk slechte zomer, dus ik hoop eigenlijk op een oudewijvenzomer. We zullen het zien.clafoutis schreef: ↑02-09-2017 09:07Goedemorgen allen! Wat een gezellig topic zeg. Vroeg mijn bedje uit gestapt voor een vroege wandeling met mijn honden. Ik vind het heerlijk wanneer de ochtenden wat frisser worden. Kijken jullie ook zo uit naar de herfst?
Straks een minder leuk event in de vorm van een begrafenis, maar daarna heerlijk uit eten mijn mijn nichtje (die nu nog heerlijk ligt te snoezen).
Begrafenissen trekken inderdaad een wissel, ik wens je toch een fijne dag.
zaterdag 2 september 2017 om 09:13
Leest alsof e het toch wel naar je zin hebt.Zwartvlekje schreef: ↑02-09-2017 09:08Ha wat leuk, een zaterdag topic.
Geniet van je dag en weekend en veel succes met je studie gewenst.
zaterdag 2 september 2017 om 09:15
Ja, geweldig! Ik ben deze zomer verhuisd naar Zweden en ik heb zo'n zin in komend seizoen: lange wandelingen door de oranje gekleurde natuur, met een kop koffie en een kaneelbroodje naar de regen kijken, heerlijk!
Ik ben gisteren naar mijn vaste verblijf verhuisd, dus voor mij staat vandaag een excursie naar de supermarkten in de omgeving in de planning. Boodschappen doen in Zweden is tot nu toe nogal een uitdaging geweest (Duur! Beperkt assortiment! Alles uit de diepvries!), dus ik kijk er minder naar uit dan ik in Nederland zou doen.
zaterdag 2 september 2017 om 09:20
the-dowager schreef: ↑02-09-2017 09:15Ja, geweldig! Ik ben deze zomer verhuisd naar Zweden en ik heb zo'n zin in komend seizoen: lange wandelingen door de oranje gekleurde natuur, met een kop koffie en een kaneelbroodje naar de regen kijken, heerlijk!
Ik ben gisteren naar mijn vaste verblijf verhuisd, dus voor mij staat vandaag een excursie naar de supermarkten in de omgeving in de planning. Boodschappen doen in Zweden is tot nu toe nogal een uitdaging geweest (Duur! Beperkt assortiment! Alles uit de diepvries!), dus ik kijk er minder naar uit dan ik in Nederland zou doen.
Geweldig! We zijn een aantal keren op vakantie geweest (rondreis) door Zweden en Noorwegen en ik vond het daar zo mooi!
Zeker in Lapland en Jokkmokk waar we toen een paar dagen hebben gelogeerd op een boerderijcamping, was prachtig daar.
Waar ergens in Zweden woon je nu? Ben je verhuisd voor je werk of omdat je graag in Zweden wilde wonen? Ik vind dat zo interessant.
zaterdag 2 september 2017 om 09:31
Goeiemorgen allemaal!
Ik lig nog lekker in bed met manlief die nog slaapt. Gisteravond tot 22.00 uur gewerkt en nu een heel vrij weekend voor de boeg zonder verplichtingen, heerlijk! Ik ga straks lekker in de tuin rommelen, boodschappen doen samen met man, en vanavond met het hele gezin samen aan tafel, want dat is deze hele week niet gelukt door late diensten van man en mij.
En daarna met een haakwerkje oo de bank. Morgen nog zo'n dag, heerlijk!
Iedereen een prettig weekend gewenst.
Ik lig nog lekker in bed met manlief die nog slaapt. Gisteravond tot 22.00 uur gewerkt en nu een heel vrij weekend voor de boeg zonder verplichtingen, heerlijk! Ik ga straks lekker in de tuin rommelen, boodschappen doen samen met man, en vanavond met het hele gezin samen aan tafel, want dat is deze hele week niet gelukt door late diensten van man en mij.
zaterdag 2 september 2017 om 09:32
Wel thuis Poldervrouw. Fijne reis gewenst.poldervrouw schreef: ↑02-09-2017 09:30Wij zijn op weg naar huisstappen zo vliegtuig in. We hebben een top vakantie gehad. Lekker weer naar Nederland !
Fijn weekend iedereen
zaterdag 2 september 2017 om 09:33
Lekker relaxen mag dan wel na zo'n hectische week.Tuingravin schreef: ↑02-09-2017 09:31Goeiemorgen allemaal!
Geniet van je weekend en van elkaar.
zaterdag 2 september 2017 om 09:50
Ik woon in Stockholm en ben verhuisd voor mijn studie. Heb voor mijn afstuderen bepaalde vakken nodig die in Nederland niet gegeven worden, dus zodoende. Zweden is zeker niet mijn eerste keus qua emigratieland, 't is mij hier te koud, te donker en te duur om vast te willen verblijven.LAgirl82 schreef: ↑02-09-2017 09:20Geweldig! We zijn een aantal keren op vakantie geweest (rondreis) door Zweden en Noorwegen en ik vond het daar zo mooi!![]()
Zeker in Lapland en Jokkmokk waar we toen een paar dagen hebben gelogeerd op een boerderijcamping, was prachtig daar.![]()
Waar ergens in Zweden woon je nu? Ben je verhuisd voor je werk of omdat je graag in Zweden wilde wonen? Ik vind dat zo interessant.
zaterdag 2 september 2017 om 09:54
Jaaaaaaa! De kleuren zijn echt formidabel. Wij wonen dicht bij een groot natuurgebied en het is echt een feestje om de overgang van het seizoen te zien. Ik vind het ook altijd zo gezellig! Kaarsjes aan, plaids op de bank, kastanjes en oh my, de geur van verse baksels.....
zaterdag 2 september 2017 om 09:57
Bedankt! En ik gun jou een oudewijvenzomer cateau!
zaterdag 2 september 2017 om 10:58
Ik heb net pas ontbeten
de afgelopen drie dagen waren megadruk dus heb vandaag eens heerlijk uitgeslapen. Boodschappen zijn in huis dus we hoeven er niet uit, al zie ik mezelf er wel voor aan nog even naar de Action aan de overkant te lopen. Zo even afwassen. En vanavond lekker ik vertrek kijken met heerlijke winterthee uit de aanbieding bij de Xenos. Heb er zin in!!
En jou gun ik nog wat Indian Summer Cateautje!!
En jou gun ik nog wat Indian Summer Cateautje!!
zaterdag 2 september 2017 om 11:15
zaterdag 2 september 2017 om 11:19
Hoi lief Cateautje,
nog niet alles gelezen, maar bij deze mijn zaterdagochtend!
Vannacht om 24.10 uur naar de bank verhuisd. Kind heeft al hele week enorm slechte nachten. Vannacht kind bij man en mij in bed gelegd, echter zo beweeglijk en onrustig, ik kreeg er zelf geen rust van. En aangezien dit al de zoveelste nacht was dus richting bank vertrokken. Vanochtend, ondanks toch wat slaap, redelijk brak opgestaan. Heel vroeg. Was gedaan, kind voorzien van ontbijt en mezelf voorzien van ontbijt. Man ontbijt niet. Vervolgens op naar de zwemles, boodschappen en daarnet de tuinset binnen gezet. Meteen garage goed uitgeveegd en opnieuw alles een plekje gegeven, want met een geheel tuinset gaat er weer flink wat plaats op. Nu tijd, komende tijd zou dat haastwerk moeten zijn. Ik verwacht niet dat we nog buiten zouden gaan zitten komende periode. En als......dan op een woonkamerstoel die we naar buiten dragen...ook een optie. Oh, en ik bedenk me dat ik ook nog wat spullen naar en van zolder heb gehaald. Dus eigenlijk een opruimerige ochtend.
Vanmiddag gaan we met zijn 3 ergens naartoe. Waar naartoe......dat is nog niet bekend. Daar zullen we zometeen over brainstormen.
Wellicht een stad voor een drankje, een shopje en een marktje.
Vanavond een rustige avond zonder plannen. Eigenlijk wel wat gepland waarop we ons verheugden, dat gaat onverwacht niet door.
Ik keek net in de garage naar de schoenenmassa.......en dacht aan jou. Aan onze schoenkoopacties afgelopen seizoen. Hahahaha.
Vannacht om 24.10 uur naar de bank verhuisd. Kind heeft al hele week enorm slechte nachten. Vannacht kind bij man en mij in bed gelegd, echter zo beweeglijk en onrustig, ik kreeg er zelf geen rust van. En aangezien dit al de zoveelste nacht was dus richting bank vertrokken. Vanochtend, ondanks toch wat slaap, redelijk brak opgestaan. Heel vroeg. Was gedaan, kind voorzien van ontbijt en mezelf voorzien van ontbijt. Man ontbijt niet. Vervolgens op naar de zwemles, boodschappen en daarnet de tuinset binnen gezet. Meteen garage goed uitgeveegd en opnieuw alles een plekje gegeven, want met een geheel tuinset gaat er weer flink wat plaats op. Nu tijd, komende tijd zou dat haastwerk moeten zijn. Ik verwacht niet dat we nog buiten zouden gaan zitten komende periode. En als......dan op een woonkamerstoel die we naar buiten dragen...ook een optie. Oh, en ik bedenk me dat ik ook nog wat spullen naar en van zolder heb gehaald. Dus eigenlijk een opruimerige ochtend.
Vanmiddag gaan we met zijn 3 ergens naartoe. Waar naartoe......dat is nog niet bekend. Daar zullen we zometeen over brainstormen.
Vanavond een rustige avond zonder plannen. Eigenlijk wel wat gepland waarop we ons verheugden, dat gaat onverwacht niet door.
Ik keek net in de garage naar de schoenenmassa.......en dacht aan jou. Aan onze schoenkoopacties afgelopen seizoen. Hahahaha.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 02-09-2017 12:08
2.21% gewijzigd
zaterdag 2 september 2017 om 11:40
Zo, de eerste wedstrijd zit erop. De jongens hebben dik verloren, maar geen onvertogen woord. Bikkels. Het zonnetje schijnt nog steeds, wat een genot! Nu even buiten zitten met een broodje, straks wedstrijd 2.
Cateau, Hoe was het op de mart? En ga je echt zijn groot bedrag krijgen? Ik wens het je toe.
Cateau, Hoe was het op de mart? En ga je echt zijn groot bedrag krijgen? Ik wens het je toe.
zaterdag 2 september 2017 om 11:50
Ha Knuffel!Troeteltje schreef: ↑02-09-2017 11:19Hoi lief Cateautje,
Vannacht om 24.10 uur naar de bank verhuisd. Kind heeft al hele week enorm slechte nachten. Vannacht haar bij man en mij in bed gelegd, echter zo beweeglijk en onrustig, ik kreeg er zelf geen rust van. En aangezien dit al de zoveelste nacht was dus richting bank vertrokken. Vanochtend, ondanks toch wat slaap, redelijk brak opgestaan. Heel vroeg. Was gedaan, kind voorzien van ontbijt en mezelf voorzien van ontbijt. Man ontbijt niet. Vervolgens op naar de zwemles, boodschappen en daarnet de tuinset binnen gezet. Meteen garage goed uitgeveegd en opnieuw alles een plekje gegeven, want met een geheel tuinset gaat er weer flink wat plaats op. Nu tijd, komende tijd zou dat haastwerk moeten zijn. Ik verwacht niet dat we nog buiten zouden gaan zitten komende periode. En als......dan op een woonkamerstoel die we naar buiten dragen...ook een optie. Oh, en ik bedenk me dat ik ook nog wat spullen naar en van zolder heb gehaald. Dus eigenlijk een opruimerige ochtend.
![]()
Wat naar dat je kind zo slecht slaapt, je vraagt je als ouders dan toch af wat er in dat koppie allemaal omgaat. Op de bank is weleens fijn, maar dan moet je wel een goede nacht hebben en niet brak aan de dag moeten beginnen. Vind het overigens knap van je dat je in die hoedanigheid zoveel hebt gedaan.
Ik verwacht nog heerlijke dagen, dus dat set had buiten kunnen blijven hoor. Jij bereid je voor op iets dat ik nog helemaal niet wil.
Ja enkellaarsjes, heb ze geteld en heb nu 21 paar, haha, nog afgezien van de lange laarzen, die ik bij een rok draag, maar eerlijk is eerlijk, we hebben hier meer tijd om laarsjes te dragen dan sandalen, dus je kan er nooit genoeg hebben, al hoop ik wel dat de collectie zwaar tegenvalt dit komend seizoen, want ik moet er eerst nog een aantal aflopen eer ik weer aan nieuwe begin hoor, denk ik, hoop ik. Nou ja, je weet wel.
Geniet van je dag.
zaterdag 2 september 2017 om 11:54
Het gaat ook om het spel toch?00gjes schreef: ↑02-09-2017 11:40Zo, de eerste wedstrijd zit erop. De jongens hebben dik verloren, maar geen onvertogen woord. Bikkels. Het zonnetje schijnt nog steeds, wat een genot! Nu even buiten zitten met een broodje, straks wedstrijd 2.
Ik droomde dat ik een schoen in mijn gezicht kreeg en de rechter heeft me toen 130.000 euro schadevergoeding toegezegd, maar voor het gestort kon worden, werd ik wakker.
Dat heb ik nou altijd hè, is toch niet eerlijk?
Ik ga vanmiddag van alles ondernemen, tot 12 uur heb ik topicdienst.
zaterdag 2 september 2017 om 12:09
Verschil moet en zal er zijn....en daarom staan jouw balkonmeubels vast nog te schitteren op hun plek. Klaar voor de volgende ronde. Of haal jij die het gehele jaar door niet naar binnen?Cateautje schreef: ↑02-09-2017 11:50Ha Knuffel!
Wat naar dat je kind zo slecht slaapt, je vraagt je als ouders dan toch af wat er in dat koppie allemaal omgaat. Op de bank is weleens fijn, maar dan moet je wel een goede nacht hebben en niet brak aan de dag moeten beginnen. Vind het overigens knap van je dat je in die hoedanigheid zoveel hebt gedaan.
Ik verwacht nog heerlijke dagen, dus dat set had buiten kunnen blijven hoor. Jij bereid je voor op iets dat ik nog helemaal niet wil.
Ja enkellaarsjes, heb ze geteld en heb nu 21 paar, haha, nog afgezien van de lange laarzen, die ik bij een rok draag, maar eerlijk is eerlijk, we hebben hier meer tijd om laarsjes te dragen dan sandalen, dus je kan er nooit genoeg hebben, al hoop ik wel dat de collectie zwaar tegenvalt dit komend seizoen, want ik moet er eerst nog een aantal aflopen eer ik weer aan nieuwe begin hoor, denk ik, hoop ik. Nou ja, je weet wel.
Geniet van je dag.![]()