Personeelsuitje
maandag 4 september 2017 om 20:32
maandag 4 september 2017 om 20:46
maandag 4 september 2017 om 22:22
maandag 4 september 2017 om 23:01
maandag 4 september 2017 om 23:09
Tornacense schreef: ↑04-09-2017 23:07Is het verplichte meuk?
Of meer "we gaan met zijn 10'en na de uren op stap en willen iedereen mee"?
In dat tweede geval zou ik mijn kat sturen.
dinsdag 5 september 2017 om 10:00
Nu vind ik personeelsuitjes erg leuk, maar bij een andere werkkring was er ook een personeelsuitje in het weekend. Omdat ik nieuw was (het uitje was m.i. nog te kort na de arbeidsovereenkomst) deed ik daar niet aan mee. Dat had negatieve gevolgen voor het volgende gesprek, dat dan ook ontslaggesprek werd. D.w.z. dit (en andere redenen) leidde tot ontslag.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 5 september 2017 om 10:06
Oh jee...dat is minder he..rot voor je.hans66 schreef: ↑05-09-2017 10:00Nu vind ik personeelsuitjes erg leuk, maar bij een andere werkkring was er ook een personeelsuitje in het weekend. Omdat ik nieuw was (het uitje was m.i. nog te kort na de arbeidsovereenkomst) deed ik daar niet aan mee. Dat had negatieve gevolgen voor het volgende gesprek, dat dan ook ontslaggesprek werd. D.w.z. dit (en andere redenen) leidde tot ontslag.
dinsdag 5 september 2017 om 10:08
Het is niet zo dat ik smoesjes ga verzinnen , ga zeker mee.
Kan me echter niet voorstellen dat ze zich dan opeens anders gedragen.
Ter informatie, t zijn allemaal vrouwelijke collega's.
dinsdag 5 september 2017 om 10:15
dinsdag 5 september 2017 om 10:21
Buiten m'n werkdagen ga ik zo min mogelijk mee. Ik spreek in m'n vrije tijd liever met vrienden af. Tja sommige collega's hebben hele spelavonden samen. Een etentje af en toe prima (hoewel je die wel altijd zelf moet betalen bij ons). Ik vind m'n collega's aardige mensen maar geen behoefte aan privé contact
dinsdag 5 september 2017 om 10:30
Nee, de collega's gedroegen zich niet ineens helemaal anders, maar op de één of andere manier kon ik het in een uitjes-setting beter handelen dan op het werk. Voorbeeldje: een collega wilde altijd hele kletspraatjes houden. Op het werk dacht ik dan alleen maar: zeg hou eens op, ik heb het druk! Maar in de bus op weg naar de uitjes-locatie viel dat opeens helemaal prima. Ik had namelijk toch niks te doen die dag. Je bent allebei wat losser en in een andere stemming, dat hielp bij mij.
The owls are not what they seem