Waarom ;(
maandag 11 september 2017 om 14:54
Dames,
als jullie absoluut niet willen worden nagefloten door bouwvakkers en schilders op steigers
als jullie absoluut geen complimenten willen over je figuur
de mode heeft de perfecte oplossing: de mommy jeans
de ontwerper was al zeker jaren depressief toen dit weer kwam bovengedreven van zijn disign tafel
aan de schandpaal, wat vrouwonvriendelijk moet je toch zijn om dit op de markt te brengen
werkelijk weerzinwekkend
als jullie absoluut niet willen worden nagefloten door bouwvakkers en schilders op steigers
als jullie absoluut geen complimenten willen over je figuur
de mode heeft de perfecte oplossing: de mommy jeans
de ontwerper was al zeker jaren depressief toen dit weer kwam bovengedreven van zijn disign tafel
aan de schandpaal, wat vrouwonvriendelijk moet je toch zijn om dit op de markt te brengen
werkelijk weerzinwekkend
maandag 11 september 2017 om 14:54
Bij deze kledingomschrijving moet ik denken aan de crew van Saved by the bell!Mejuffrouwmuis schreef: ↑11-09-2017 14:43Hohoho Bobby!Ik had vroeger een witte spijkerbroek! Ik woonde er zelfs in en combineerde het het liefst met mijn zwarte New Kids On The Block t-shirt, gele All Stars en mijn haar in een sneu staartje met een megakuif. Ik vond mezelf dan zo mooi en was van mening dat die witte spijkerbroek me waanzinnig goed stond.
Ik was best sneu.
maandag 11 september 2017 om 14:59
Ik heb er niet eentje, maar stel nou dat je voor comfort, gemak en slijtvast gaat, liever niet vrouwelijk wilt zijn (even zat van nagefloten of half aangerand worden) en schijt hebt aan de 'modepolitie' waarvan een vrouw met een maatje 36+ sowieso haar 'minpunten moet verdoezelen', dan ga je er toch gewoon voor?
Ik denk dat ik een mom-jeans ga kopen. Gewoon omdat hell yeah!
Ik denk dat ik een mom-jeans ga kopen. Gewoon omdat hell yeah!
maandag 11 september 2017 om 15:09
Mensen die zo denken kunnen vast wel iets aantrekken dat al in hun kast hangt...honingbijtje schreef: ↑11-09-2017 14:59Ik heb er niet eentje, maar stel nou dat je voor comfort, gemak en slijtvast gaat, liever niet vrouwelijk wilt zijn (even zat van nagefloten of half aangerand worden) en schijt hebt aan de 'modepolitie' waarvan een vrouw met een maatje 36+ sowieso haar 'minpunten moet verdoezelen', dan ga je er toch gewoon voor?
maandag 11 september 2017 om 15:30
Het is ook de wortelbroek, maar dan met een wat positievere naam! (alhoewel "moeke" nou niet bepaald positief is.) Vroeger droegen we een wortelbroek met een naveltruitje. Nus is het een mom-jeans met een croptop.JaneJane38 schreef: ↑11-09-2017 15:27Hij lijkt op de "wortelbroek" uit de jaren 80. Vreselijk, wat mij betreft, flatteert niemand (net als een ballonrokje, ook zo'n item waar je minstens 2x dikker in lijkt)
Net zoals een broekrok nu een culotte is. Mooiere naam, maar even lelijk kledingstuk!
maandag 11 september 2017 om 15:39
maandag 11 september 2017 om 16:10
Die kontzakken zitten zo raar hoog, daardoor lijken al die konten zo plat en breed denk ik.
Zelf draag ik geen spijkerbroeken maar een andere trend waarvan ik hoop dat hij snel over waait zijn al die 'cold shoulders'
Jurkjes, tops en of truien waar op de schouder een stuk uit mist en je huid dus zichtbaar is.
Zelf draag ik geen spijkerbroeken maar een andere trend waarvan ik hoop dat hij snel over waait zijn al die 'cold shoulders'
Jurkjes, tops en of truien waar op de schouder een stuk uit mist en je huid dus zichtbaar is.
maandag 11 september 2017 om 16:39
..... En volgende zomer lopen jullie er allemaal in, zo'n mommy jeans....
Hoe vaak ik hier al niet mode-afzeik-topic over een specifiek kledingstuk, kleur of stijl heb gezien, om vervolgens een jaarof seizoen later toch iedereen er zo bij te zien lopen......
Waarbij sommige zelfs hier op het forum allerlei slappe excuses aanvoeren om eerst het afzeiken en daarna het kopen en dragen te verdedigen.
Dames jullie hebben het of kopen het;
Tuinbroek
Skinny jeans
Crocs
Leggings
Broekrok
String verruild voor boxer
Boxer verruild voor string
Balconette-push-up
Veel te grote schoudertas
Wetlook jeans
En ik kan nog wel ff doorgaan
Simpele vraag
Hoeveel kleuren lipstick en nagellak heb je thuis liggen, maar nog nooit gerbuikt?
Zo.... Ik trek ff mijn mommy jeansover mijn boxer en boyfriend-shirt.... Valt mijn ongebreideld groeiende bos schaam- en okselhaar ook niet zo op!
Hoe vaak ik hier al niet mode-afzeik-topic over een specifiek kledingstuk, kleur of stijl heb gezien, om vervolgens een jaarof seizoen later toch iedereen er zo bij te zien lopen......
Waarbij sommige zelfs hier op het forum allerlei slappe excuses aanvoeren om eerst het afzeiken en daarna het kopen en dragen te verdedigen.
Tuinbroek
Skinny jeans
Crocs
Leggings
Broekrok
Balconette-push-up
Wetlook jeans
Simpele vraag
Hoeveel kleuren lipstick en nagellak heb je thuis liggen, maar nog nooit gerbuikt?
Zo.... Ik trek ff mijn mommy jeansover mijn boxer en boyfriend-shirt.... Valt mijn ongebreideld groeiende bos schaam- en okselhaar ook niet zo op!
jouw leven is een keuze
maandag 11 september 2017 om 17:46
maandag 11 september 2017 om 18:53
Ik heb niets van bovenstaande ooit gedragen of ga het ooit dragen, simpelweg omdat het me niet staat en ik het lelijk vind. Op de tuinbroek na dan, maar toen was ik een jaren 70 peutertje.2east schreef: ↑11-09-2017 16:39..... En volgende zomer lopen jullie er allemaal in, zo'n mommy jeans....
Tuinbroek
Skinny jeans
Crocs
Leggings
Broekrok
Balconette-push-up
Wetlook jeans
Simpele vraag
![]()
Nagellak smeer ik alleen op mijn teennagels en van lippenstift heb ik er welgeteld eentje voor als ik een avondje ga boemelen. Verder zie ik er prima uit vind ik zelf, alleen niet volgens de laatste trends. (hou van vrouwelijke vintagekleding en zwarte pantalons met een shirtje en vestje. Veel anders hangt er niet in mijn bomvolle kast.)
maandag 11 september 2017 om 18:58
JaneJane38 schreef: ↑11-09-2017 17:46Mijn motto is ; draag kleding dat past bij het lichaam dat je hebt, niet bij het lichaam dat je wil hebben.
Met jouw lengte loopje er dus altijd bij als 1 van de 7 dwergen....
Je moet kleding dragen waar je je prettig bij voelt. Voot de één betekend dat, dat het bij het lichaam past, voor de ander juist niet.
Kwam afgelopen week tijdens hardlopen een jonge meid met een 'zeer fors' achterste tegen, in een spierwitte hardloop-legging.... Niet mijn keuze, zij voelde zich geweldig. En dat is mooi!
jouw leven is een keuze
maandag 11 september 2017 om 19:09
Als er iets niet slijtvast is dan is dat een huispak, heb nu mijn huispak pas 5 jaar en nu al de gaten erin. En ja, dat draag ik ook buitenshuis.
Misschien ga ik het echt proberen, maar dan met ballerina schoenen en een bloezend donker t-shirtje. Met een trui wordt het snel to much denk ik. Zou een vestje wel kunnen?
En zou maat 44 te dik zijn?
maandag 11 september 2017 om 19:16
honingbijtje schreef: ↑11-09-2017 19:09Als er iets niet slijtvast is dan is dat een huispak, heb nu mijn huispak pas 5 jaar en nu al de gaten erin. En ja, dat draag ik ook buitenshuis.
Misschien ga ik het echt proberen, maar dan met ballerina schoenen en een bloezend donker t-shirtje. Met een trui wordt het snel to much denk ik. Zou een vestje wel kunnen?
En zou maat 44 te dik zijn?
Hahahaha!
Zodra de maatvoeringmeer dan 1"X" nodig heeft om duidelijk te maken wie er in past, zou het verboden moeten worden. Zag laatst een lingeriemerk vol trots melden dat ze nu strings tot XXXL verkochten.......
Daar zie je in ee Mommy Jeans gelukkig niks van!
jouw leven is een keuze
maandag 11 september 2017 om 19:25
lees ik het nou goed dat je een huispak van 5 jaar oud, met de gaten erin, buitenshuis draagt?honingbijtje schreef: ↑11-09-2017 19:09Als er iets niet slijtvast is dan is dat een huispak, heb nu mijn huispak pas 5 jaar en nu al de gaten erin. En ja, dat draag ik ook buitenshuis.
ik hoop toch echt dat dit een grapje is
maandag 11 september 2017 om 19:27
Waarom? Ik loop ook wel is in kleding waar gaten in zitten, niet iedereen heeft geld voor nieuwe kleding als het kapot is.ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 19:25lees ik het nou goed dat je een huispak van 5 jaar oud, met de gaten erin, buitenshuis draagt?
maandag 11 september 2017 om 19:28
Waarom zou dit een grap moeten zijn? Er zijn mensen die 120 euro betalen voor een jeans met gaten....ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 19:25lees ik het nou goed dat je een huispak van 5 jaar oud, met de gaten erin, buitenshuis draagt?
jouw leven is een keuze
maandag 11 september 2017 om 19:37
Kijk nog maar eens goed, dan herken je misschien bekende komieken: Maya Rudolph, Rachel Dratch en Amy Poehler. Die vrouw op de rug kan ik niet zo goed zien, zou zomaar Tina Fey kunnen zijn. Ben benieuwd naar de context van die foto!kopjekoffie70 schreef: ↑07-09-2017 22:13Ik vind die vrouwen op die foto anders ook wel eng, lijken meer crazy mommies.
maandag 11 september 2017 om 19:38
Inderdaad, Tina Fey, te melig! Zie hier het clipje: https://www.youtube.com/watch?v=2aVxNH6iN9IWestCovina schreef: ↑11-09-2017 19:37Kijk nog maar eens goed, dan herken je misschien bekende komieken: Maya Rudolph, Rachel Dratch en Amy Poehler. Die vrouw op de rug kan ik niet zo goed zien, zou zomaar Tina Fey kunnen zijn. Ben benieuwd naar de context van die foto!