Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 12 september 2017 om 14:36
Zo lang je geen seks biedt valt het in mijn ervaring wel mee met hoe vaak je gebeld wordt door vreemden.doornroosje9 schreef: ↑12-09-2017 14:02Je zou ook aan geïnteresseerden je telefoonnummer kunnen geven. Dus pas als ze gemaild/gereageerd hebben.
Ik zou mijn telefoonnummer er ook niet opzetten, puur en alleen omdat ik niet gebeld wil worden door iedereen.
En mag je soms blij zijn als je je koopwaar verkoopt.
En anders zet ik gewoon mijn telefoon op stil of ik neem niet op.
dinsdag 12 september 2017 om 15:54
Hele naam plus telefoonnummer plaatsen is wel effectief als je een ex een hak wilt zetten.Star² schreef: ↑12-09-2017 10:59Dan leef je wel een beetje onder een steen. Ik ken overigens maar weinig mensen die hun hele naam gebruiken op Marktplaats én dan nog eens hun telefoonnummer bij de advertentie hebben staan.
Maar goed, kaart het eens aan in het modtopic. Ben nu wel nieuwsgierig naar hoe zij daar over denken. Is MP van Sanoma?![]()
Gratis af te halen papagaai en dan naam en telefoonnummer van de ex
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 12 september 2017 om 17:36
Ik krijg zo al debiele reacties, ik zet echt mijn telefoonnummer er niet bij. Wat een bizar volk zit er op dat Mp.
dinsdag 12 september 2017 om 18:01
Ik zet ook nooit mijn telefoonnummer erbijMoirenPhae schreef: ↑12-09-2017 17:36Ik krijg zo al debiele reacties, ik zet echt mijn telefoonnummer er niet bij. Wat een bizar volk zit er op dat Mp.
dinsdag 12 september 2017 om 19:00
dit.MoirenPhae schreef: ↑12-09-2017 17:36Ik krijg zo al debiele reacties, ik zet echt mijn telefoonnummer er niet bij. Wat een bizar volk zit er op dat Mp.
Nouschi zal geen account hebben, kan ze vast niet verwerken zoveel spelfouten op 1 dag
Croma is een een Bitch.
dinsdag 12 september 2017 om 19:40
Dit, en dan de brutaliteit van die mensen.MoirenPhae schreef: ↑12-09-2017 19:08Echt om te janken. Ik vraag me af waarom ik überhaupt nog les geef als ik dat soort dingen lees. En dan ook nog die intense domheid.
Croma is een een Bitch.
dinsdag 12 september 2017 om 20:08
Iets voor 75 er op hebben staan, meer dan reële prijs.
Voor 5 euro kom ik et hale
Half uur later:
Cash
Ik:
Akkoord! De administratiekosten zijn 80 euro. Wanneer kom je?
Terug:
Agtelike kut. Ik hop dat je dur doot door gaat.
En dan voorzien van bijbehorende dodelijke ziekte.
Sukkels.