Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Goedenavond dames. Het werk voor vandaag is klaar. net een beetje spaghetti gegeten en vanavond diamond painten en televisie kijken. Dat was mijn roep voor vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Daremanda gefeliciteerd met jullie huis! Spannend en leuk allemaal.
Ik ben intussen wel een beetje klaar met de 'voorpret' voor de verbouwing. Ik kan geen aanrechtblad of badkuip meer zien. Man is de enthousiasteling en perfectionist in deze, dus ik heb net even een lijstje 'IK WIL' en 'NIET' gemaakt en hij kan verder met zoeken, kopen en plannen. Hij vindt het nog steeds leuk gelukkig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb een poes gevonden, nu nog afwachten of de eigenaar mij ook (leuk) vindt.

Afbeelding
Oei, wat kijkt ze boos.
Cateautje schreef:
13-09-2017 20:15

Afbeelding
Wat een droppie maar ze kijkt inderdaad wel boos haha. Hopelijk krijg jij haar opgevrolijkt :cat:
FiIee schreef:
13-09-2017 20:17
Oei, wat kijkt ze boos.
Tjonge Filee, wat mankeert jou de laatste tijd. Niets is positief. Het begint echt op te vallen nu.
Cateautje schreef:
13-09-2017 20:22
Tjonge Filee, wat mankeert jou de laatste tijd. Niets is positief. Het begint echt op te vallen nu.
Huh :whut:
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 13-09-2017 20:44
0.81% gewijzigd
prada schreef:
13-09-2017 20:21
Wat een droppie maar ze kijkt inderdaad wel boos haha. Hopelijk krijg jij haar opgevrolijkt :cat:
Ze zit te dutten, maar haar oren staan naar voren, dus boos is ze geenszins.
Het schijnt een echte kroelpoes te zijn die je de hele dag achtervolgd. Vind ik leuk. Ik doe het ook voor het gezelschap. :)
Cateautje schreef:
13-09-2017 20:23
Ze zit te dutten, maar haar oren staan naar voren, dus boos is ze geenszins.
Het schijnt een echte kroelpoes te zijn die je de hele dag achtervolgd. Vind ik leuk. Ik doe het ook voor het gezelschap. :)
Als het een kroelpoes is dan zit het wel snor. Ik heb verder geen verstand van poezen. Wanneer mag je gaan kijken of moet je nog een afspraak maken?
prada schreef:
13-09-2017 21:23
Als het een kroelpoes is dan zit het wel snor. Ik heb verder geen verstand van poezen. Wanneer mag je gaan kijken of moet je nog een afspraak maken?
Ik moet nog een afspraak maken. Weet ook nog helemaal niet of deze kroel wel van mij wordt, maar ik heb contact gezocht en zit nu te wachten op een antwoord.
Ha alvast genieten en hopen dat ze poes bij jou mag komen wonen. (Ik wil de hele tijd kattin schrijven, zo noemen we dat hier).
prada schreef:
13-09-2017 21:56
Ha alvast genieten en hopen dat ze poes bij jou mag komen wonen. (Ik wil de hele tijd kattin schrijven, zo noemen we dat hier).
Het is ook geen poes of kattin, het is een katteres. :proud:
Ginerva, hoe bevalt je nieuwe fiets?
Cateautje schreef:
13-09-2017 22:00
Het is ook geen poes of kattin, het is een katteres. :proud:
:proud:
Mijn nieuwe caviaatje is weer beter, en klaar om gekoppeld te worden met de rest. En dat ging prima. Ze scheurde door het ren het het hok en haar hokgenootjes hebben haar geaccepteerd.
Afbeelding
Cateautje schreef:
13-09-2017 20:15

Afbeelding
Wat een liefie. Is de eigenaar kritisch bij wie ze terecht mag komen?
Geloof het of niet, maar ik ben zojuist voor de eerste keer in 3 jaar gestoken door een mug :jump:

Het voelt als een hele eer dat deze mug mij het prikken waard vond :proud:
Pas maar op, FiIee, straks heeft die mug trek in meer en vertelt ze haar vriendinnetjes hoe lekker je smaakt en vliegen ze voor jou in de rij!
Goedemorgen allemaal :) weer een natte en saaie dag aan weer.

Maar we maken het beste ervan, lekker rommelen in mijn huisje met de jongste en later ook met de oudste erbij. Ook even rondkijken voor een goed regenpak voor de oudste..

Fijne donderdag en groetjes
aviv_13 schreef:
14-09-2017 08:07
Pas maar op, FiIee, straks heeft die mug trek in meer en vertelt ze haar vriendinnetjes hoe lekker je smaakt en vliegen ze voor jou in de rij!
Het is gelukkig bij eentje gebleven :jump:
FiIee schreef:
14-09-2017 08:58
Het is gelukkig bij eentje gebleven :jump:
Heb er nog twee voor je, zal ze naar je sturen. Deze waren zo irritant vannacht en wat ik ook deed ze gingen maar niet weg :cry: rond mijn bed. Na mijn slaapkamer gespoten te hebben ben ik op de bank rustig en heerlijk in slaap gevallen. Al nu wel een beetje stijf... maar zonder geprikt te zijn. Het spuiten heeft niet gewerkt, ze zitten nog in mijn slaapkamer :facepalm: Denk muggen die bestand zijn tegen elk vorm van anti mug
Goedemorgen.vandaag maar op muggenjacht dames. Ik zondag door n wesp.en dat blijft maar jeuken.😡

Ik hoop dat het wat gaat worden met de poes Cateautje .heb je de hele dag iemand om je heen waar je voor mag zorgen. 😺

Leuk die cavia aviv,en het klikt kunnen ze gezellig samen lunchen vanmiddag.

Ga ik vanmiddag ook doen bij mijn nichtje .gezellig zo.n vrouwen dag. Kletsen drinken en eten.denk niet dat we de deur uit gaan daar is het weer niet naar. We gaan het zien. Tot vanavond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen!!!

Ik werd vanmorgen wakker met goed nieuws, de eigenaar van Pluisje is akkoord dat ik haar neem, dus mijn dag kan niet meer stuk.
Het enige waar ik nog op zit te wachten is een afspraak om haar op te gaan halen en dan heb ik mijn kroel in huis. Kan niet wachten. :proud: :flirting: :cat:
Wat leuk Cateautje :D :cat:
Wat een leuk dierenblogje wordt het zo :) Poezen, Cavia's, wespen, muggen... Daarbij gaat mijn voorkeur toch naar de Poes en de Cavia.
Vanochtend bedacht ik me, na ik even op buienradar keek, dat ik beter maar direct een eindje kon gaan wandelen, gezien de regenbuien die ze verwachten hier.
En heerlijk dat appje van zoonlief die terug van zakenreis was.
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven