Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
donderdag 14 september 2017 om 12:00
Nee, weet ik niet, maar er schijnt heel wat aan de hand te zijn. Wat ik het belangrijkst vind is dat ze zindelijk is en niets sloopt en ze heeft me op het hart gedrukt dat ze dat absoluut niet doet, dus daar ga ik dan maar vanuit. Blijkt ze dat wel te doen, dan breng ik haar gewoon weer terug, want ik laat me niet voor een tweede keer in de maling nemen.herfstappeltaart schreef: ↑14-09-2017 11:54Hoi Cateautje. Wat leuk dat je een poezemeisje gevonden hebt! Weet je ook waarom de eigenaar haar wegdoet?
donderdag 14 september 2017 om 12:02
Cateautje schreef: ↑14-09-2017 12:00Nee, weet ik niet, maar er schijnt heel wat aan de hand te zijn. Wat ik het belangrijkst vind is dat ze zindelijk is en niets sloopt en ze heeft me op het hart gedrukt dat ze dat absoluut niet doet, dus daar ga ik dan maar vanuit. Blijkt ze dat wel te doen, dan breng ik haar gewoon weer terug, want ik laat me niet voor een tweede keer in de maling nemen.
Goedzo, ik hoop dat je er veel gezelligheid van zal hebben.
donderdag 14 september 2017 om 12:04
Ja, zal vast lukken.herfstappeltaart schreef: ↑14-09-2017 12:02Goedzo, ik hoop dat je er veel gezelligheid van zal hebben.![]()
donderdag 14 september 2017 om 13:07
Als je hem een naam geeft wel ja en een blaadje sla.
donderdag 14 september 2017 om 13:08
Dat is wel heel traaaaaaaaag leven, wel met een zilveren randje, dat dan weer wel.
donderdag 14 september 2017 om 13:52
Wat ontzettend leuk Cateau. Heb je alles al in huis of ga je daar vandaag voor op pad om in te slaan. Ik zit hier met een vreselijk wattig gevoel in mijn hoofd, waarschijnlijk van het afkicken van de AD.
Ik heb de boodschappen al gedaan en duik nog even lekker mijn bed in. Kijken of ik een dutje kan doen en anders naar de radio luisteren.
Ik moet eigenlijk nog wat werk doen maar ik denk dat dat straks beter gaat en het hoeft niet perse vandaag klaar te zijn.
Drackiee
Waar zit je? Druk met je opleiding? Voel je je al wat meer op je gemak en heb je al wat aansluiting kunnen vinden met je klasgenoten?
Ik heb de boodschappen al gedaan en duik nog even lekker mijn bed in. Kijken of ik een dutje kan doen en anders naar de radio luisteren.
Ik moet eigenlijk nog wat werk doen maar ik denk dat dat straks beter gaat en het hoeft niet perse vandaag klaar te zijn.
Drackiee
donderdag 14 september 2017 om 14:11
Ik heb het meeste al in huis, behalve eten en dat ga ik halen op de dag dat ik Pluis ophaal, dan ben ik er toch mee bezig.prada schreef: ↑14-09-2017 13:52Wat ontzettend leuk Cateau. Heb je alles al in huis of ga je daar vandaag voor op pad om in te slaan. Ik zit hier met een vreselijk wattig gevoel in mijn hoofd, waarschijnlijk van het afkicken van de AD.
DrackieeWaar zit je? Druk met je opleiding? Voel je je al wat meer op je gemak en heb je al wat aansluiting kunnen vinden met je klasgenoten?
donderdag 14 september 2017 om 14:15
donderdag 14 september 2017 om 15:34
Zo, ik wilde het al beamen, over die bakken, maar de bakken met regen die naar beneden komen worden steeds groter!
We zijn nog maar half september en inmiddels is er deze maand hier al meer gevallen dan gemiddeld in een hele maand.
Zo mei-juni evenaarden we nog het droogste jaar ever, 1976, toen er van de droogte scheuren in de grond zaten, maar nu is het neerslagtekort wel behoorlijk ingelopen.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimat ... rt_droogte
We zijn nog maar half september en inmiddels is er deze maand hier al meer gevallen dan gemiddeld in een hele maand.
Zo mei-juni evenaarden we nog het droogste jaar ever, 1976, toen er van de droogte scheuren in de grond zaten, maar nu is het neerslagtekort wel behoorlijk ingelopen.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/klimat ... rt_droogte
donderdag 14 september 2017 om 16:02
Ja, gezellig hè.
|Ik heb ook besloten dat als het goed gaat ik er over een tijdje een poes bijneem. Ik wil gaan tot drie, allemaal poezen en allemaal volwassen in de hoop dat ze het heerlijk met elkaar kunnen vinden. Ik heb zo'n grote behoefte aan leven in huis, ik kan het bijna proeven.
donderdag 14 september 2017 om 16:37
Nou ja, het regent nu nog harder dan eerst, in mijn tuin staat zeker een centimeter water. Ik begin aan zandzakken te denken!
Ik zit naar http://www.hetweeractueel.nl/ te kijken, en in mijn woonplaats valt de hoeveelheid neerslag zelfs nog mee. Maar misschien moeten die waarden nog geupdate worden.
Ik zit naar http://www.hetweeractueel.nl/ te kijken, en in mijn woonplaats valt de hoeveelheid neerslag zelfs nog mee. Maar misschien moeten die waarden nog geupdate worden.
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 16:44
Reden: Als bij mij niet eens de meeste neerslag is gevallen, waar dan wel?!
Reden: Als bij mij niet eens de meeste neerslag is gevallen, waar dan wel?!
41.18% gewijzigd
donderdag 14 september 2017 om 16:59
herfstappeltaart schreef: ↑14-09-2017 15:42Hier is het ook keihard aan het regenen en ook waaien, niet normaal![]()
Ik wil de zomer teruuuuuuuuuuug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De zomer is nog niet voorbij.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
donderdag 14 september 2017 om 18:23
Beter te veel dan te weinig!