Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 01:07
Ho.
Jij komt niet autistisch over.
En je ergernis snap ik niet. Zo gek is het toch niet dat je af en toe denkt aan een label als je iemand leest? Die soep moet je niet zo heet slurpen (straks verslik je je nog). Als iemand hier écht te snel met etiketten gaat smijten komt nog vóór de grote boze banmod de forumhouding over je heen om te melden dat alleen een deskundige narcisme o.i.d. vast mag stellen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 september 2017 om 01:07
Werd ook weer veels te serieus genomen, dat geneuzel van ons. Tsssssssssssssss, je kunt niet eens meer doen alsof je je pappenheimers kent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 16 september 2017 om 01:08
Hè echt een ouderwetse vrijdagavond/nacht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 september 2017 om 01:08
O nee, vrouw! Ik minder wat brood, aardappelen, rijst en pasta. Voor de rest eet ik alles, ook fruit. En wijn.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 01:06https://oanhskitchen.nl/kha-lifestyle-en-fruit/'
Yas, echt? Zeg dat het niet waar is .
En gebakken eieren maar dan met KHA brood. : fluit:
zaterdag 16 september 2017 om 01:09
zaterdag 16 september 2017 om 01:09
Yep ouwe hipster van me.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 01:07Werd ook weer veels te serieus genomen, dat geneuzel van ons. Tsssssssssssssss, je kunt niet eens meer doen alsof je je pappenheimers kent.
zaterdag 16 september 2017 om 01:10
zaterdag 16 september 2017 om 01:10
Correct. Oude stempel. En zo hebben wij ons nageslacht ook opgevoed en ze zijn leuk gelukt.
zaterdag 16 september 2017 om 01:11
Heb ik nog.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 01:10Dat waren toch vroeger van die onderbroeken tot net op je heupbot?
zaterdag 16 september 2017 om 01:11
Diagnose: dapper.
Of weet jij dat Meds op vakantie is?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 september 2017 om 01:12
Oké alleen jouw nick dan.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 01:10Ik vind mijn nick anders al héél normaal en gewoontjes.
Maar wel lekker op zijn tijd.
zaterdag 16 september 2017 om 01:13
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 16 september 2017 om 01:13
Wat is gewoon dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.