Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 10:51
Ook hier ga ik niet in discussie met jou.
Hoera, een man mag aan de schandpaal, omdat hij zich afvraagt waarom je geen " auw" zegt bij pijn in een goed huwelijk en dan heb ik het niet over " stop".
Leef je lekker uit zou ik zeggen. Stop mij maar in een hokje bij de rest van de Neanderthalers en vergeet vooral voor het gemak dat ik zoiets ook erg zou kunnen vinden voor iemand.
zaterdag 16 september 2017 om 10:52
Dat blijkt wel
En dit mag je vinden. Absoluut.
Maar meer dan dat was het ook niet.
zaterdag 16 september 2017 om 10:56
En dit snap ik niet, omdat ze al 15 jaar samen zijn en het goed hebben/hadden.doornroosje9 schreef: ↑16-09-2017 10:53Vaak bevries je in zo'n situatie, zo 'simpel' is het. Dan komt er ook geen 'auw' uit
Meer dacht ik er niet over.
zaterdag 16 september 2017 om 10:56
Ik stop je helemaal niet in een hokje, dat maak jij er van.Tarlin schreef: ↑16-09-2017 10:51Ook hier ga ik niet in discussie met jou.
Hoera, een man mag aan de schandpaal, omdat hij zich afvraagt waarom je geen " auw" zegt bij pijn in een goed huwelijk en dan heb ik het niet over " stop".
Leef je lekker uit zou ik zeggen. Stop mij maar in een hokje bij de rest van de Neanderthalers en vergeet vooral voor het gemak dat ik zoiets ook erg zou kunnen vinden voor iemand.
Dat je het denkt dat je in een goed huwelijk wel auw zou kunnen zeggen snap ik ergens nog wel, maar dat je dit ook nog is daar op dat topic vermeld dat gaat mij echt te ver.
Ik ben zelf verkracht en weet daardoor dat je niet altijd doet wat je in z'n situatie zou verwachten dat je doet.
zaterdag 16 september 2017 om 10:58
oh je bent een man. dat verklaart alles. Ga zelf maar eens naakt onder een kerel liggen van 300 kilo spier en een brok agressie in zijn ogen. Eens zien hoe hard je protesteertTarlin schreef: ↑16-09-2017 10:51Ook hier ga ik niet in discussie met jou.
zaterdag 16 september 2017 om 10:59
Afijn nadien gaf de man aan dat het beter was geweest dat ze niets heeft gezegd want een 'auw' of 'stop' had hem naar eigen zeggen aangespoord tot meer.
*ril*
Ik zou echt niet meer met die man verder willen.
*ril*
Ik zou echt niet meer met die man verder willen.
enn wijzigde dit bericht op 16-09-2017 11:01
5.66% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 september 2017 om 11:00
Ik ook niet, die opmerking zou bij mij ook de deur dichtgegaan zijn en een scheiding aanvragen.
zaterdag 16 september 2017 om 11:02
zaterdag 16 september 2017 om 11:04
Dan spoort die gast sowieso niet. Dat hij dat nog achteraf zegt.
zaterdag 16 september 2017 om 11:05
Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen.doornroosje9 schreef: ↑16-09-2017 11:04Ik denk ook niet dat ik me nog veilig zou voelen bij mijn man dan. Dan mag je nog onder invloed zijn, maar dat is echt eng.
zaterdag 16 september 2017 om 11:13
Precies.
Tarlin, je opmerking wordt niet uit verband gerukt. Komt op mij ook niet over als 'tegengas' geven, wel als onbedachtzaam en beschuldigend. Niet netjes.
Well, that didn't work.
~An Autobiography~
~An Autobiography~
zaterdag 16 september 2017 om 11:16
Precies. TO gaf ook aan dat ze zelf ook echt niet snapte waarom ze niets had aangegeven maar toen ze dit hoorde werd bevestigd dat het echt beter is geweest om het niet te doen. Volgens mij is dit ook waar ze het meest mee zit. De man die zij vertrouwde werd ineens een predator die haar vanuit het niets een slachtoffer maakt met scheurtjes in botten en spieren. Hij heeft in een klap haar eigenwaarde en zelfvertrouwen weggevaagd.
enn wijzigde dit bericht op 16-09-2017 15:32
21.93% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.