Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 17 september 2017 om 19:30
zondag 17 september 2017 om 19:32
Ja dat vind ik ook irritant net of je geen mening zou mogen hebben omdat je geen .... (vul in wat van toepassing is op het onderwerp) bent of hebt.
zondag 17 september 2017 om 19:32
zondag 17 september 2017 om 19:34
zondag 17 september 2017 om 19:38
welk topic? Zoiets doet me altijd denken aan een verloskundige zonder kinderen oid.
zondag 17 september 2017 om 19:43
lievelieveke66 schreef: ↑17-09-2017 19:38welk topic? Zoiets doet me altijd denken aan een verloskundige zonder kinderen oid.
Het topic over de staking op 5 oktober.
zondag 17 september 2017 om 21:01
Ik ben nog aan het lezen daar, maar man man wat een geouwehoer.
maandag 18 september 2017 om 04:33
Zelden zoveel bullshit bij elkaar gelezen als in dat topic over een buitenhond.
Kortzichtige reacties van mensen die zelf 1 of 2 knuffelhondjes hebben en die zo te zien niet verder denken dan dat ze hun chihuaua's of chi chu's buiten in een hok zouden moeten laten wonen alwaar ze al rillend zouden wegkwijnen zonder zijzelf, het nobele baasje, de redder in nood, om de arme zielige hondjes continu te knuffelen en kroelen.
Erg kortzichtig.
Kortzichtige reacties van mensen die zelf 1 of 2 knuffelhondjes hebben en die zo te zien niet verder denken dan dat ze hun chihuaua's of chi chu's buiten in een hok zouden moeten laten wonen alwaar ze al rillend zouden wegkwijnen zonder zijzelf, het nobele baasje, de redder in nood, om de arme zielige hondjes continu te knuffelen en kroelen.
Erg kortzichtig.
maandag 18 september 2017 om 09:40
maandag 18 september 2017 om 10:00