Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Je zou maar ruzie maken en dan uit boosheid je eigen auto waar je vriendin in rijd verkopen voor japanse biefstuk
Dat wordt een dure drol.
Tarlin schreef:
17-09-2017 19:18
Dat wordt een dure drol.
Nou idd
Ginerva schreef:
17-09-2017 19:21
Nou idd
Ik zou 'm in een glazen kistje doen.
Met een vlaggetje erin met de inhoud erop in gouden letters.
Tarlin schreef:
17-09-2017 19:22
Ik zou 'm in een glazen kistje doen.
Met een vlaggetje erin met de inhoud erop in gouden letters.
:biggrin:

Museum waardig
Ginerva schreef:
17-09-2017 19:23
:biggrin:

Museum waardig
Echt wel! Maar pas in het jaar 2099 ofzo.
Hij moet eerst doorgegeven worden aan mijn toekomstige kinderen en kleinkinderen.
Tarlin schreef:
17-09-2017 19:26
Echt wel! Maar pas in het jaar 2099 ofzo.
Hij moet eerst doorgegeven worden aan mijn toekomstige kinderen en kleinkinderen.
Familie erfstuk, wat zullen jou kleinkinderen blij met je zijn als opa :-D
GATVERDAMME wat heb ik toch een pleurishekel aan betweters. Jij hebt geen kinderen dus je mag niet meepraten en ik werk in het onderwijs dus ik vindt (o shit die iPad toch altijd O_o) dat jij niet mee mag praten.
Ginerva schreef:
17-09-2017 19:27
Familie erfstuk, wat zullen jou kleinkinderen blij met je zijn als opa :-D
:'( ik schiet er gewoon van vol!
ik ben inderdaad geweldig.
Nou, mijn spaghetti is klaar. Iets minder luxe ontlasting , maar je moet ergens beginnen!
Bye Ginerva :redrose:
Star² schreef:
17-09-2017 19:29
GATVERDAMME wat heb ik toch een pleurishekel aan betweters. Jij hebt geen kinderen dus je mag niet meepraten en ik werk in het onderwijs dus ik vindt (o shit die iPad toch altijd O_o) dat jij niet mee mag praten.
Ja, echt he.
Star² schreef:
Ja dat vind ik ook irritant net of je geen mening zou mogen hebben omdat je geen .... (vul in wat van toepassing is op het onderwerp) bent of hebt.
Star² schreef:
:hug: Laat ze lullen.
Tarlin schreef:
17-09-2017 19:30
:'( ik schiet er gewoon van vol!
ik ben inderdaad geweldig.
Nou, mijn spaghetti is klaar. Iets minder luxe ontlasting , maar je moet ergens beginnen!
Bye Ginerva :redrose:
Eet smakelijk, ach weet je Rome is ook niet in 1 dag gebouwd :biggrin:
Star² schreef:
welk topic? Zoiets doet me altijd denken aan een verloskundige zonder kinderen oid.
lievelieveke66 schreef:
17-09-2017 19:38
welk topic? Zoiets doet me altijd denken aan een verloskundige zonder kinderen oid.

Het topic over de staking op 5 oktober.
Ow ja, Grosse Griebels! Zat ook al op mijn handen! Nu maar hopen dat mijn achterwerk zwaar genoeg blijkt om mijn vingers in bedwang te houden en een ban te voorkomen. Bah Bah
Star² schreef:
:rofl:

Ik ben nog aan het lezen daar, maar man man wat een geouwehoer.
Star² schreef:
:rofl:
Zelden zoveel bullshit bij elkaar gelezen als in dat topic over een buitenhond.

Kortzichtige reacties van mensen die zelf 1 of 2 knuffelhondjes hebben en die zo te zien niet verder denken dan dat ze hun chihuaua's of chi chu's buiten in een hok zouden moeten laten wonen alwaar ze al rillend zouden wegkwijnen zonder zijzelf, het nobele baasje, de redder in nood, om de arme zielige hondjes continu te knuffelen en kroelen.

Erg kortzichtig.
Wat onaardig zeg.
Ik leef nog!! :jump:
Fijn ThunderassMan.
ThunderassMan schreef:
18-09-2017 09:30

Oooooo ik zie het filmpje! Ik ben jaloers!!!
Gaaf Tam!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
ThunderassMan schreef:
18-09-2017 09:30
:hello:
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven