Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
woensdag 20 september 2017 om 19:32
aviv_13 schreef: ↑20-09-2017 19:29Ik zit net mijn collega's in een restaurant en daar konden we kiezen uit diverse gerechten. Ik koos voor een vegetarische loempia, maar ik geloof dat ik ze FiIee's recept maar moet geven, want ze waren niet te vreten! Zo vet, harde korst en zulke saaie, smakeloze groente!
Voor sommige restaurants is goed vegetarisch koken helaas nog steeds een uitdaging,
woensdag 20 september 2017 om 19:51
aviv_13 schreef: ↑20-09-2017 19:29Ik zit net mijn collega's in een restaurant en daar konden we kiezen uit diverse gerechten. Ik koos voor een vegetarische loempia, maar ik geloof dat ik ze FiIee's recept maar moet geven, want ze waren niet te vreten! Zo vet, harde korst en zulke saaie, smakeloze groente!
Fijne avond allemaal
woensdag 20 september 2017 om 20:05
Is ook vreselijk, echt.chrisjoh schreef: ↑20-09-2017 15:50Dat mag zeker gezegd worden.Nederlanders zijn altijd royaal..andere landen hoor ik weinig over.
Ik probeer mij voor te stellen hoe het is om op n gegeven moment niks meer te hebben.en nergens naar toe te kunnen.
Gewoon omdat alles verwoest is. Het gaat echt mijn voorstellings vermogen te boven.
Maar zeggen dat China en andere landen te weinig doen, is zeggen: als Nederlander hoef je niet vegetarisch te leven, want Duitsers eten veel meer vlees. Een drogreden dus.
En nu hou ik op met dit gezellige topic te storen. Dit was het laatste gezeur tussen de loempia's door
woensdag 20 september 2017 om 20:18
woensdag 20 september 2017 om 20:20
woensdag 20 september 2017 om 20:23
Het waren eigenlijk rozijntjes met een laagje die 'oeps' in zijn drinken terecht kwamen. Helemaal vanzelf gesprongen.... want vleugeltjes hebben ze niet, dus.... Heerlijk die kleuterfantasie die je met een enkel woordje aangewakkerd krijgt
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 20 september 2017 om 20:24
woensdag 20 september 2017 om 21:22
Schattig toch!!
Everything you see I owe to spaghetti!
donderdag 21 september 2017 om 07:28
Blonder dan blond hier! Maar de boodschap blijft dezelfde!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 21 september 2017 om 09:44
Ik vind dit n beetje appels met peren vergelijken. Ik verbaas mij er gewoon over dat Nederland altijd zo royaal is in vergelijking met andere landen.polonaise schreef: ↑20-09-2017 20:05Is ook vreselijk, echt.
Maar zeggen dat China en andere landen te weinig doen, is zeggen: als Nederlander hoef je niet vegetarisch te leven, want Duitsers eten veel meer vlees. Een drogreden dus.
En nu hou ik op met dit gezellige topic te storen. Dit was het laatste gezeur tussen de loempia's door![]()
Maar ik wil hier geen discussie over beginnen.dan open ik wel n nieuw topic
Kom gezellig weer langs en misschien lopen we binnenkort samen de polonaise .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 21 september 2017 om 12:14
Yeeeeey, ik heb weer prik!!! 
Stedin heeft de elektriciteit uitgezet van 9 tot 12, wat een gedoe, kon niet eens douchen. Het hele huis was niets meer waard en ik wist niet waar ik met mezelf naartoe moest. Maar goed, alles doet het weer en ik ben blij.
Zo even douchen en dan de wijde wereld in. Het is een mooie dag.
Oh ja... Hallo allemaaaaaaal !!!!!
Stedin heeft de elektriciteit uitgezet van 9 tot 12, wat een gedoe, kon niet eens douchen. Het hele huis was niets meer waard en ik wist niet waar ik met mezelf naartoe moest. Maar goed, alles doet het weer en ik ben blij.
Zo even douchen en dan de wijde wereld in. Het is een mooie dag.
Oh ja... Hallo allemaaaaaaal !!!!!
donderdag 21 september 2017 om 13:13
donderdag 21 september 2017 om 14:58
BeterschapValdemar_II schreef: ↑21-09-2017 13:50Snotverkouden. Vannacht het hoogstnoodzakelijke gedaan en naar huis vertrokken. Huisarts wil dat ik thuis blijf. Nu oppompen om bazin te bellen ( geen vervanging).
donderdag 21 september 2017 om 15:08
Maak plaats, maak plaats, maak plaats. We hebben ongelooflijke haast. Dat was ik dus vanmorgen want ik moest naar Nederland om iets op te halen en ik wilde de boodschappen binnen hebben en alles klaar zijn voordat ik naar de fysiotherapie moest in een ziekenhuis in Belgie, dus de andere kant weer op.
Maar toen ik me daar meldde bleek dat mijn afspraak niet ingeboekt stond.
Haasten voor niets. Nou ja, de mensen daar konden er ook niets aan doen en ik was stiekem wel blij dat het niet doorging want ademsgewijs houdt het niet over de laatste dagen.
Wel even bij de traiteur geweest voor een klein stukje Moussaka. Nu ga ik even een dutje doen, ben moe.
Maar toen ik me daar meldde bleek dat mijn afspraak niet ingeboekt stond.
Haasten voor niets. Nou ja, de mensen daar konden er ook niets aan doen en ik was stiekem wel blij dat het niet doorging want ademsgewijs houdt het niet over de laatste dagen.
Wel even bij de traiteur geweest voor een klein stukje Moussaka. Nu ga ik even een dutje doen, ben moe.
donderdag 21 september 2017 om 15:24
Sorry hoor, maar wie bedenkt die achterlijke schoolopdrachten? Over een paar weken moeten we elkaar gaan wegen in de klas en elkaars BMI uitrekenen. Nou echt hoor, hell no. Ik schaam me dood voor mijn gewicht en ik ben de zwaarste van de klas. Mijn klas hoeft écht mijn gewicht niet te weten. No fucking way. Ik maak me nu al zorgen.