Bah!

23-09-2017 13:57 78 berichten
Heb ik een dikke vette crush op een bezette man. Denk constant aan hem, verlang naar hem, ben de hele tijd met hem bezig. Ik weet dat dat weer over gaat en dat kan me niet snel genoeg gebeuren. Want wat voel ik me eenzaam en gefrustreerd nu.
Stom gedoe.
Alle reacties Link kopieren
gedanst schreef:
23-09-2017 17:59
Soms kun je zoiets merken. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat die man oogcontact maakt, met haar flirt. Het zou kunnen dat TO weet dat die man ook iets voor haar voelt. Zonder dat ze dat hebben besproken. Dat kan gewoon.
En waarom zou je daar dan iets mee willen doen (gesteld dát er een "signaal" is), gezien het feit dat die man al een relatie heeft? Of zijn we dan inmiddels moreel écht zo ver afgezakt in het leven dat alles gaat om het bevredigen van de eigen (kortstondige) behoefte, ongeacht de prijs en zonder bedoeling er een duurzame relatie mee te beginnen, maar eerder toe te geven aan de impuls van het spannende van het moment?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
:rofl: :rofl: :rofl:
gedanst schreef:
23-09-2017 17:07
Echt?
Ik zou zo enorm afknappen op een man die zittend plast. Een van de grootste afknappers vind ik dat. En totaal NIET sexy.
Mijn man plast staand. En plast gewoon netjes in de wc ipv er naast. En mocht hij een keertje spetteren dan maakt hij dat schoon.
Normaliter zie je toch helemaal niet of iemand zit of staat tijdens het plassen. Weten hoe je partner plast.. dát is pas een afknapper.
pejeka schreef:
23-09-2017 18:05
En waarom zou je daar dan iets mee willen doen (gesteld dát er een "signaal" is), gezien het feit dat die man al een relatie heeft? Of zijn we dan inmiddels moreel écht zo ver afgezakt in het leven dat alles gaat om het bevredigen van de eigen (kortstondige) behoefte, ongeacht de prijs en zonder bedoeling er een duurzame relatie mee te beginnen, maar eerder toe te geven aan de impuls van het spannende van het moment?
Ja.
pejeka schreef:
23-09-2017 18:05

Stel dat hij niet gelukkig is in zijn relatie? En hetzelfde voor TO voelt als TO voor hem? En dat het wel iets wordt? Waarom zou je daar dan niks mee mogen doen?
Of moet je altijd bij elkaar blijven als je ooit voor elkaar gekozen hebt?
Ze mag het toch wel kut vinden dat het niet wederzijds is. Niet alles is maakbaar, en zeker gevoel niet. Als ze nou nog 10 jaar blijft zwelgen is het wat anders.
To: kansloos. Gewoon denken aan zijn vrouw en je afwenden en een ander zoeken, klaar. Ga niet iemand anders' leven verzieken.
gedanst schreef:
23-09-2017 18:51
Stel dat hij niet gelukkig is in zijn relatie? En hetzelfde voor TO voelt als TO voor hem? En dat het wel iets wordt? Waarom zou je daar dan niks mee mogen doen?
Of moet je altijd bij elkaar blijven als je ooit voor elkaar gekozen hebt?
Je hoeft heus niet voor altijd bij elkaar te blijven, maar dat weten we toch helemaal niet in dit geval?
En als hij ongelukkig is kan hij ook gewoon weggaan als het niet leuk meer is, zonder dat hij wacht tot hij "nieuwe schoenen krijgt",
Maar hij is nog bij zijn partner, dus hij zal er wel blijven met een reden ofniet?
Als hij TO net zo leuk vind dan komt hij vanzelf wel, daar is heus geen relatie-stresstest voor nodig van een verliefde buitenstaander.
Waarom dan iemand aansporen om het te proberen? daar komt meestal alleen maar een hoop gezeik van, dat begrijp ik dus niet.

Ik snap TO wel, ik zou ook balen, maar ik zou er niks mee doen, er loopt nog genoeg leuks rond,
herfstappeltaart schreef:
23-09-2017 19:17
To: kansloos. Gewoon denken aan zijn vrouw en je afwenden en een ander zoeken, klaar. Ga niet iemand anders' leven verzieken.
Inderdaad. Die man is immers willoos en TO heeft hem met één hairflip in haar macht, als ze wil.
_Amand schreef:
23-09-2017 19:30
Inderdaad. Die man is immers willoos en TO heeft hem met één hairflip in haar macht, als ze wil.

Sommige sukkels zijn inderdaad zo ja.
En daar komt bij, als de meneer in kwestie niet zo'n sukkel is, is het voor TO ook het beste om mijn advies op te volgen.
23-09-2017 19:31
Sommige sukkels zijn inderdaad zo ja.
Het moet een angstig leven zijn, wanneer je denkt dat andere vrouwen over de macht beschikken om jouw eigen sukkel af te pakken.
_Amand schreef:
23-09-2017 19:30
Nee natuurlijk niet, ik snap je standpunt,
Maar hoe zit het als er al een dipje is, een beetje sleur? of iemand is wat meer gevoelig voor dat soort aandacht? dan kan je nog zo'n fijne relatie hebben, maar voor je het weet komt er wel gedonder van.
Het kan wel voor onnodige stress zorgen in je relatie, want er zijn zat mensen echt wel gevoelig voor dat soort ego-strelerij en spanning, ik zou persoonlijk geen deel uit willen maken van dat soort spanning in andermans relaties, hoe onschuldig ook..
De wereld vergaat echt niet als je met een bepaald persoon eens niet gaat flirten, je kunt iets ook gewoon eens laten gaan.
_Amand schreef:
23-09-2017 19:36
Het moet een angstig leven zijn, wanneer je denkt dat andere vrouwen over de macht beschikken om jouw eigen sukkel af te pakken.

Mijn man is gelukkig niet zo'n sukkel. Was hij dat wel, dan was het niet mijn man geweest.
23-09-2017 19:38
Mijn man is gelukkig niet zo'n sukkel. Was hij dat wel, dan was het niet mijn man geweest.
En dat heb je hoogstpersoonlijk eerst uitgetest met wat vriendinnen van jou op hem los te laten?
Tornacense schreef:
23-09-2017 19:43
En dat heb je hoogstpersoonlijk eerst uitgetest met wat vriendinnen van jou op hem los te laten?

Nee ik heb een aangeboren geweldige mensenkennis :biggrin:
23-09-2017 19:38
Hou dat vol.
_Amand schreef:
23-09-2017 19:59
Hou dat vol.
Was ik van plan. Dank je.
En blijkt hij (tegen mijn mensenkennis in) toch zo'n sukkel te zijn, danhoef ik hem niet meer. Opgelost.
_Amand schreef:
23-09-2017 15:09
Alles kan kapot
Komt hij weer :blabla:
23-09-2017 20:04
En blijkt hij (tegen mijn mensenkennis in) toch zo'n sukkel te zijn, danhoef ik hem niet meer. Opgelost.
Win-win, noemen we dat.
Cateautje schreef:
23-09-2017 18:00
Bij Amand niet.
:-D
Dames, ik ben om, wat een vieze, uit zijn mond stinkede, zittend en dan nog overal om zich heen spetterend tijdens het plassen, ranzige vent is dat zeg! :rofl:
Heel erg bedankt dat jullie met met jullie humor hier echt even hardop laten lachen. Dat doet goed!

Enne.....voor de moral minority: ik ben helemaal niet van plan te stoken in zijn relatie. En ja, hij ziet mij, daar ben ik me van bewust, kijkt naar me etc. Maar zelfs dan, ik heb er geen behoefte aan om iemands "dirty little secret" te zijn. Dat standpunt vermindert mijn gevoelens op het moment nog niet, maar dat komt ook weer.
Hommeltjes schreef:
24-09-2017 09:44
Dames, ik ben om, wat een vieze, uit zijn mond stinkede, zittend en dan nog overal om zich heen spetterend tijdens het plassen, ranzige vent is dat zeg! :rofl:
Heel erg bedankt dat jullie met met jullie humor hier echt even hardop laten lachen. Dat doet goed!

Enne.....voor de moral minority: ik ben helemaal niet van plan te stoken in zijn relatie. En ja, hij ziet mij, daar ben ik me van bewust, kijkt naar me etc. Maar zelfs dan, ik heb er geen behoefte aan om iemands "dirty little secret" te zijn. Dat standpunt vermindert mijn gevoelens op het moment nog niet, maar dat komt ook weer.
Goed zo.
Want ookal belooft hij jou gouden bergen, savonds ligt hij weer op,onder, naast, voor of achter zijn vrouw in bed. Blijf dat beeld vooral vasthouden.
Rode_trui schreef:
23-09-2017 20:09
Komt hij weer :blabla:

Het is zijn ervaring dat het kapot gaat...altijd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven