Alweer wakker
dinsdag 19 september 2017 om 04:17
Nog meer mensen wakker?
35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar
Nog meer wakkeren hier te vinden?
35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar
Nog meer wakkeren hier te vinden?
zondag 24 september 2017 om 02:07
Pfff ik ben nu alweer klaarwakker en heb pas een uur of 2 geslapen. 
Tja dat vind ik dus ook best zwaar aan deze zwangerschap @kashri. Morgenochtend is onze dreumes gewoon weer op tijd wakker en s nachts soms ook even.
En mijn middagdutje hangt dus ook af van het middagdutje van dreumes...
@food hopelijk geen bruinvelies meer gehad?
@cookie hoe gaat het nu met jou?
Tja dat vind ik dus ook best zwaar aan deze zwangerschap @kashri. Morgenochtend is onze dreumes gewoon weer op tijd wakker en s nachts soms ook even.
En mijn middagdutje hangt dus ook af van het middagdutje van dreumes...
@food hopelijk geen bruinvelies meer gehad?
@cookie hoe gaat het nu met jou?
zondag 24 september 2017 om 02:53
Ook wakker.. Ik viel bijna in slaap toen dochter wakker werd. Nu ruim 3 uur later slaapt ze weer en ik durf het bed nog niet uit, bang dat ze wakker word.
Best pittig soms, vooral als je zelf pijn hebt.
Happyapple jou dreumes slaapt ook nog niet door of last van tanden/kiezen?
Foodb hoop dat je geen bruinverlies meer hebt gehad
Best pittig soms, vooral als je zelf pijn hebt.
Happyapple jou dreumes slaapt ook nog niet door of last van tanden/kiezen?
Foodb hoop dat je geen bruinverlies meer hebt gehad
zondag 24 september 2017 om 03:02
Oh vervelend cookie 
Ik lig ook niet echt lekker meer, maar ben inderdaad bang om man of dreumes wakker te maken als ik opsta.
Dreumes slaapt inderdaad vooral slecht bij tanden/kiezen of ziekte, maar andere nachten hoor ik ook regelmatig even wat gebabbel (net nog
) of even huilen in de slaap. Op zich mag ik dus zeker niet klagen, Maar dan ben ik dus vaak wel meteen klaarwakker
Morgen heb ik een (leuke) afspraak die ik eigenlijk niet (weer) wil verzetten vanwege ziek / Geen energie, maar op zo weinig slaap, zal ik waarschijnlijk wel moeten
Ik lig ook niet echt lekker meer, maar ben inderdaad bang om man of dreumes wakker te maken als ik opsta.
Dreumes slaapt inderdaad vooral slecht bij tanden/kiezen of ziekte, maar andere nachten hoor ik ook regelmatig even wat gebabbel (net nog
Morgen heb ik een (leuke) afspraak die ik eigenlijk niet (weer) wil verzetten vanwege ziek / Geen energie, maar op zo weinig slaap, zal ik waarschijnlijk wel moeten
zondag 24 september 2017 om 03:25
Ik ben terug in bed, dochter heeft mn uitstapje niet opgemerkt.
Dit is al de 3de nacht deze week dat ze een paar uur wakker is, geen idee wat er precies is, ja er komen alweer (nog steeds) nieuwe kiezen door maar ik heb niet t idee dat ze echt pijn heeft. Ze is alleen heel erg aanhankelijk to mij.. Zou ze de zwangerschap/ naderende bevalling aanvoelen?
Kun je morgenochtend niet even bijslapen zodat je smiddags energie hebt voor je afspraak? Zonde om het weer te moeten afzeggen, zo te lezen heb je er wel zin in!
Dit is al de 3de nacht deze week dat ze een paar uur wakker is, geen idee wat er precies is, ja er komen alweer (nog steeds) nieuwe kiezen door maar ik heb niet t idee dat ze echt pijn heeft. Ze is alleen heel erg aanhankelijk to mij.. Zou ze de zwangerschap/ naderende bevalling aanvoelen?
Kun je morgenochtend niet even bijslapen zodat je smiddags energie hebt voor je afspraak? Zonde om het weer te moeten afzeggen, zo te lezen heb je er wel zin in!
zondag 24 september 2017 om 03:28
zondag 24 september 2017 om 03:29
Zou goed kunnen, Cookie, dat je dochter aanvoelt dat er wat belangrijks staat te gebeuren. Fijn dat ze je niet gehoord heeft. Slaapt ze nog bij jou op de kamer?
Ik denk niet dat ik morgenochtend echt kan slapen, want er moet ook nog eea in het huishouden gedaan worden en dus zal ik dreumes bezig moeten houden, terwijl man stofzuigt etc, want dat kan ik nu niet met mijn bekken en doordeweeks werkt man fulltime.
Ik denk niet dat ik morgenochtend echt kan slapen, want er moet ook nog eea in het huishouden gedaan worden en dus zal ik dreumes bezig moeten houden, terwijl man stofzuigt etc, want dat kan ik nu niet met mijn bekken en doordeweeks werkt man fulltime.
zondag 24 september 2017 om 03:32
Frustrerend he
Ik word ook overal wakker van. Sommige nachten val ik vrij makkelijk weer in slaap, maar vannacht was ik helaas weer in 1 klap klaarwakker en nu 2 uur later nog steeds
zondag 24 september 2017 om 03:40
Nee, ze slaapt in principe in dr eigen kamertje. Maar ik kan niet zo best meer zitten in die schommelstoel, helemaal geen 3uur lang, na n half uur waggel ik dus maar naar mijn bed, beste kans op slaap voor ons beide.
Tv kijken op jullie slaapkamer een optie? Lekker lui wakker worden op zondagochtend.
Ik ga proberen wat te slapen, hopelijk pak ik toch 3 uurtjes deze nacht.
Dat valt me wel op trouwens, sinds ik dochter heb kan ik met minder slaap toe. Zou dat zo blijven na nr 2?
Tv kijken op jullie slaapkamer een optie? Lekker lui wakker worden op zondagochtend.
Dat valt me wel op trouwens, sinds ik dochter heb kan ik met minder slaap toe. Zou dat zo blijven na nr 2?
zondag 24 september 2017 om 03:41
Zo kunnen we vast wennen aan de slapeloze nachten die gaan komen. .
Hoop dat je alweer verder slaapt
zondag 24 september 2017 om 04:17
Dreumes stuitert na 5 minuten tv kijken ons bed af, gok ikcookie84 schreef: ↑24-09-2017 03:40
En ja ik denk dat we wel met minder slaap zullen moeten kunnen he
Hopelijk slaap je (En ik ook) toch nog een paar uur nu..
zondag 24 september 2017 om 04:44
Ook wakker 

Eerste helft van de nacht ging wel prima, daarna ging ik gek dromen en kreeg ik t warm. Dus nu maar even met de voetjes omhoog op de bank beneden terwijl die kleine in m'n buik de hoelahoep danst (en dat met 36 weken;))
Zijn oordopjes nog een idee tegen wakker worden van peuters? Zoon (bijna 2) wordt ook weleens wakker en kan prima zelf in slaap vallen weer, maar ik hoor m wel. Met oordopjes in slaap k er meestal doorheen.
Eerste helft van de nacht ging wel prima, daarna ging ik gek dromen en kreeg ik t warm. Dus nu maar even met de voetjes omhoog op de bank beneden terwijl die kleine in m'n buik de hoelahoep danst (en dat met 36 weken;))
Zijn oordopjes nog een idee tegen wakker worden van peuters? Zoon (bijna 2) wordt ook weleens wakker en kan prima zelf in slaap vallen weer, maar ik hoor m wel. Met oordopjes in slaap k er meestal doorheen.
zondag 24 september 2017 om 05:25
zondag 24 september 2017 om 06:17
zondag 24 september 2017 om 06:58
zondag 24 september 2017 om 13:05
Gelukkig dat alles goed is!! Nu lekker rustig aan doen, laat even voor je zorgen vanmiddag.
Hadden ze een verklaring voor de buikpijn?
Als je je zorgen maakt gewoon weer bellen hoor, ook al is het nog niet zo'n christelijk tijdstip
zondag 24 september 2017 om 13:09