Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 september 2017 om 09:48
Ik heb de neiging om haar te vragen wanneer we dat proefschrift nou eens in z'n geheel kunnen lezen.
Mijn scripties zijn korter dan 1 post van haar.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 september 2017 om 10:13
Lijkt me dat je wel moe werd van die teksten? Pffff echt mens hou op met die epistels.
zondag 24 september 2017 om 10:23
Tuurlijk, de TO vindt het fijn want het is op haar of hem gericht.
Maar ook inhoudelijk wordt het dan wel gewaardeerd.
Het is ook abnormaal veel.
Ik lees ze wel eens schuin door en ik ben vooral verbaasd hoe ze eindeloos vaak hetzelfde kan zeggen.
Of dat je denkt dat ze haar punt heeft gemaakt en dan volgt er nóg een uiteenzetting, en nóg één.
Hoe zou ze IRL praten?
zondag 24 september 2017 om 10:32
Haha! Hetzelfde als hier. Kan niet anders..Courage-- schreef: ↑24-09-2017 10:23Tuurlijk, de TO vindt het fijn want het is op haar of hem gericht.
Maar ook inhoudelijk wordt het dan wel gewaardeerd.
Het is ook abnormaal veel.
Ik lees ze wel eens schuin door en ik ben vooral verbaasd hoe ze eindeloos vaak hetzelfde kan zeggen.
Of dat je denkt dat ze haar punt heeft gemaakt en dan volgt er nóg een uiteenzetting, en nóg één.
Hoe zou ze IRL praten?![]()
Wat mij stoort is dat ze de hele situatie al geanalyseerd heeft en TO haar bevindingen en eindconclusie presenteert. Als een soort rapport. Ik zie forummers hier reageren die veel beknopter to the point kunnen komen en veel prettiger lezen.
zondag 24 september 2017 om 10:36
Het-groepje schreef: ↑24-09-2017 10:34Er waren een keer een stel grapjassen die elke keer de epistels gingen quoten, met alleen comments ala ' wat een lange lap tekst zeg' oid eronder.
Zo ergerlijk. Je scrolde je suf.
zondag 24 september 2017 om 11:17
Ik vind het wel grappig.Het-groepje schreef: ↑24-09-2017 10:34Er waren een keer een stel grapjassen die elke keer de epistels gingen quoten, met alleen comments ala ' wat een lange lap tekst zeg' oid eronder.
Zo ergerlijk. Je scrolde je suf.
Maar vind dat al te veel moeite bij die teksten. Moet ik in de quote ook helemaal naar beneden gaan scrollen. Ben ik te lui voor denk.
zondag 24 september 2017 om 13:49
Ja die zijn er, oa. ik en zo ken ik er nog een paar. En als ik haar of een andere lange tekst quote dan haal ik meestal stukken eruit zodat je niet zo hoeft te scrollen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 24 september 2017 om 16:03
Is het om een ander te helpen of om zichzelf een podium te geven?
zondag 24 september 2017 om 16:09
Zal wel een mix van beide zijn waarin ego overheerst.MoirenPhae schreef: ↑24-09-2017 16:03Is het om een ander te helpen of om zichzelf een podium te geven?
zondag 24 september 2017 om 16:15
Ik lees vooral invullen van.MoirenPhae schreef: ↑24-09-2017 16:12Ik denk dat 'het helpen' de tool is waarmee het podium gebouwd wordt.
Vaak is het ook slecht advies.