Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 september 2017 om 16:26
Ik gok op het laatste. Anders zou ze de moeite toch wel nemen om te zorgen dat ze in ieder geval enigszins leesbaar schrijft. Het enige wat zij doet is het etaleren van haar onfeilbare inzichten.MoirenPhae schreef: ↑24-09-2017 16:03Is het om een ander te helpen of om zichzelf een podium te geven?
zondag 24 september 2017 om 17:44
Geen idee want ik lees die lappen tekst dus nooit, veel te lui voor.
Ik weet dus ook niet of er zinnige dingen in staan.
Dacht gewoon dat het wel goed bedoeld was want waarom zou je anders zoveel moeite doen. Maar wat jullie zeggen zou ook best kunnen hoor, ik ben misschien een beetje naïef plus ik dacht ik zal eens wat aardigs zeggen
Dacht gewoon dat het wel goed bedoeld was want waarom zou je anders zoveel moeite doen. Maar wat jullie zeggen zou ook best kunnen hoor, ik ben misschien een beetje naïef plus ik dacht ik zal eens wat aardigs zeggen
zondag 24 september 2017 om 18:11
Dat mag al jonger tegenwoordig.redbulletje schreef: ↑24-09-2017 18:10Tja dat vraag ik me ook af. 18 Is de belangrijkste leeftijd die je in Nederland kunt hebben want dan mag je eindelijk auto rijden.
Met 18 ben je financieel zelfstandig, mag je stemmen, mag je drinken, enz.
21 is in Nederland helemaal niets.
zondag 24 september 2017 om 18:15
In studentenverenigingen schijnt het nogal een dingetje te zijn, ik weet het ook niet. Misschien een overblijfsel uit de tijd dat je pas met 21 meerderjarig werd (voor 1988 dus, leert google mij).
zondag 24 september 2017 om 18:29
Dan ben je als ouder niet meer onderhoudsplichtig. Reken maar dat wij dat gaan vieren.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 september 2017 om 18:30
Nee dus, je ouders moeten nog steeds betalen voor je onderhoud, als je dat toevallig niet zelf kunt.MoirenPhae schreef: ↑24-09-2017 18:11Dat mag al jonger tegenwoordig.
Met 18 ben je financieel zelfstandig, mag je stemmen, mag je drinken, enz.
21 is in Nederland helemaal niets.
zondag 24 september 2017 om 18:32
Als je kind niet kan studeren en niet kan werken heeft hij dus geen inkomen tot zijn 21e. En draai je als ouder op voor de kosten.
En ik heb 2 van die kinderen.
zondag 24 september 2017 om 18:35
Weet ik. Daarom snap ik ook zo goed dat je heel blij zult zijn. Al is het natuurlijk eigenlijk diep triest.
zondag 24 september 2017 om 18:37
Ik denk ook gewoon dat het goed bedoeld is en lees ze ook niet.Katalina schreef: ↑24-09-2017 17:44Geen idee want ik lees die lappen tekst dus nooit, veel te lui voor.
Dacht gewoon dat het wel goed bedoeld was want waarom zou je anders zoveel moeite doen. Maar wat jullie zeggen zou ook best kunnen hoor, ik ben misschien een beetje naïef plus ik dacht ik zal eens wat aardigs zeggen![]()
zondag 24 september 2017 om 18:41
Ah, ik vatte je smiley anders op, vandaar mijn uitleg.Lady*Voldemort schreef: ↑24-09-2017 18:35Weet ik. Daarom snap ik ook zo goed dat je heel blij zult zijn. Al is het natuurlijk eigenlijk diep triest.
zondag 24 september 2017 om 20:07
zwanger/ongeboren-kindje-te-zwaar/list_ ... #p27586937
Iemand durft gewoon te schrijven dat ik haar niet goed begrepen heb, terwijl overduidelijk is dat zij mij niet goed begrepen heeft.
Sorry, is op de zwangerpijler.
Iemand durft gewoon te schrijven dat ik haar niet goed begrepen heb, terwijl overduidelijk is dat zij mij niet goed begrepen heeft.
zondag 24 september 2017 om 20:17
Ze moeten die pijler de hysteriepijler noemen.Solomio schreef: ↑24-09-2017 20:07zwanger/ongeboren-kindje-te-zwaar/list_ ... #p27586937
zondag 24 september 2017 om 20:17
zondag 24 september 2017 om 20:29