Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 16 februari 2009 om 21:22
maandag 16 februari 2009 om 21:25
Pfff..kom op Vleer. Je gaat toch niet een SOA test kopen en uitvoeren? Daar ga ik niet aan beginnen. Ik blijf mooi bij de GGD; dat werkt prima, is anoniem en men is niet lastig (zoals bij die bewuste huisarts waarover ik las).
Ik zal wat minder snel typen op msn Vleer, anders kun je het allemaal niet bijhouden
Ik zal wat minder snel typen op msn Vleer, anders kun je het allemaal niet bijhouden
maandag 16 februari 2009 om 21:25
maandag 16 februari 2009 om 21:29
quote:Xenia66 schreef op 16 februari 2009 @ 21:27:
Ben er ook weer even, was drukdruk met eten, tv kijken en telefoontje plegen.
TP; de avond is nog niet om he..weet je al wat je gaat zeggen als ie belt?
Nu ben ik even een dummie hoor, wat is een DS?
En zit Q in Friesland dan??Nee hoor. Ik zou niet durven!
Ben er ook weer even, was drukdruk met eten, tv kijken en telefoontje plegen.
TP; de avond is nog niet om he..weet je al wat je gaat zeggen als ie belt?
Nu ben ik even een dummie hoor, wat is een DS?
En zit Q in Friesland dan??Nee hoor. Ik zou niet durven!
maandag 16 februari 2009 om 21:35
Een DS is een Nintendo DS, ook wel bekend van de teevee! En ik had een paar weken geleden bedacht dat ik er een wilde hebben en nu wilde ik m nog steeds, dus nu heb ik er een, een witte!
Tja, die thuistest... Kan je je dus ook gewoon thuis op HIV testen? Lijkt mee een heel nare ervaring als je alleen thuis zit, ineens ziet dat je HIV hebt, maar niemand (professioneel) om te steunen.
Nee, ik ga toch echt naar de huisarts!
Tja, die thuistest... Kan je je dus ook gewoon thuis op HIV testen? Lijkt mee een heel nare ervaring als je alleen thuis zit, ineens ziet dat je HIV hebt, maar niemand (professioneel) om te steunen.
Nee, ik ga toch echt naar de huisarts!
maandag 16 februari 2009 om 21:36
Zusje was trouwens superblij met de onwies grote mand met kadootjes.. Zwager helemaal in zijn sas met de speen : Papa is the Best ... de 1e 12 kadootjes vielen enorm goed.. Leuk !
Opa lag er mooi bij in de kist , wel super koud volgens mijn kleine nichtje van 4 .. Ligt ie in de ijskast naast de ijsjes ofzow ?
Opa lag er mooi bij in de kist , wel super koud volgens mijn kleine nichtje van 4 .. Ligt ie in de ijskast naast de ijsjes ofzow ?
maandag 16 februari 2009 om 21:37
Je hebt gelijk Vleer, kon alleen niet op hetzelfde moment met meerdere verhalen aankomen Had nl verwacht dat er niet moeilijk over gedaan werd.
Moest daarom ook aan Ingel denken.... want hoe groot is de kans dat je wat oploopt? maar ja, pff laat het voor nu maar even bezinken en doe eerst de soatest, dan denk ik verder over de rest.
haaaaaaaaai xen! (die is lieffff!!)
Moest daarom ook aan Ingel denken.... want hoe groot is de kans dat je wat oploopt? maar ja, pff laat het voor nu maar even bezinken en doe eerst de soatest, dan denk ik verder over de rest.
haaaaaaaaai xen! (die is lieffff!!)