Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hè jee TP,
Over de SOA testen .. deze kan je gewoon online kopen en uitvoeren.. Evt kuurtje is ook online te bestellen zonder recept op apotheek.nl

Vriendin was vanmorgen naar huisarts geweest en ass gaf haar deze tip... Kan ej gewoon thuis een thuis example geval ding doen
Pfff..kom op Vleer. Je gaat toch niet een SOA test kopen en uitvoeren? Daar ga ik niet aan beginnen. Ik blijf mooi bij de GGD; dat werkt prima, is anoniem en men is niet lastig (zoals bij die bewuste huisarts waarover ik las).

Ik zal wat minder snel typen op msn Vleer, anders kun je het allemaal niet bijhouden
http://www.thuistesten.nl/thuistesten-s ... 32_68.html

oa hier
Mmmh klinkt toch een beetje vaag Vleer. Geloof toch niet dat ik daar veel vertrouwen in heb. Doe het toch liever op de "officiele" manier.
Ben er ook weer even, was drukdruk met eten, tv kijken en telefoontje plegen.

TP; de avond is nog niet om he..weet je al wat je gaat zeggen als ie belt?

Nu ben ik even een dummie hoor, wat is een DS?

En zit Q in Friesland dan??
Maar de soa-test is inmiddels binnen De huisarts wilde me alleen geen Hiv-test laten doen.
LM .. gewoon vragen of je bloed kan prikken en zelf HIV aankruisen op t formulier :P
Ik heb ook niks met die thuistesten. Dat doet me denken aan belspelletjes, homeshopping en die tante Truus van Astro TV die in haar glazen bol de toekomst voorspelt. Oftewel...hoogst onbetrouwbaar.
Maar Tp, ook al laat je het varen..je hebt idd recht op duidelijkheid! Misschien niet vandaag, maar zeker over een tijdje..!

Oh ja..TP= tefalpannetje
quote:Xenia66 schreef op 16 februari 2009 @ 21:27:

Ben er ook weer even, was drukdruk met eten, tv kijken en telefoontje plegen.

TP; de avond is nog niet om he..weet je al wat je gaat zeggen als ie belt?

Nu ben ik even een dummie hoor, wat is een DS?

En zit Q in Friesland dan??Nee hoor. Ik zou niet durven!
Q ik heb eens met paar vreinden zon thuis test gedaan , Hiv test en t werkt wel heur..

Die vriend die hiv heeft kreeeg duidelijk in dat ding te zien dat ie HIV heeft..
quote:Vleermuis28 schreef op 16 februari 2009 @ 21:28:

LM .. gewoon vragen of je bloed kan prikken en zelf HIV aankruisen op t formulier :PJa ook die truc heb ik geprobeerd, maar werkte niet
Hi Xen!
LM als jij perse een HIV test wil dan moet je dat gewoon eisen van je huisarts.. En als hij dat niet doet , moet je gewoon zeggen dat je een andere huisarts wil !
ik heb t ook hele tijd niet gedurfd hoor, maar uiteindelijk toch maar paspoort gekocht
Klant is koning heur en helemaal bij de huisarts..

Je kan ook zeggen dat je meerdere keren geen veilige sex hebt gehad.. Offe dat je ex vriendje van 300 jaar geleden hiv heeft :P er zijn meerdere wegen naar roma :P
quote:liefmeisje2 schreef op 16 februari 2009 @ 21:30:

Hi Xen!
Een DS is een Nintendo DS, ook wel bekend van de teevee! En ik had een paar weken geleden bedacht dat ik er een wilde hebben en nu wilde ik m nog steeds, dus nu heb ik er een, een witte!

Tja, die thuistest... Kan je je dus ook gewoon thuis op HIV testen? Lijkt mee een heel nare ervaring als je alleen thuis zit, ineens ziet dat je HIV hebt, maar niemand (professioneel) om te steunen.

Nee, ik ga toch echt naar de huisarts!
Zusje was trouwens superblij met de onwies grote mand met kadootjes.. Zwager helemaal in zijn sas met de speen : Papa is the Best ... de 1e 12 kadootjes vielen enorm goed.. Leuk !

Opa lag er mooi bij in de kist , wel super koud volgens mijn kleine nichtje van 4 .. Ligt ie in de ijskast naast de ijsjes ofzow ?
Ging jullie groepshivtesten doen Vleer?
Je hebt gelijk Vleer, kon alleen niet op hetzelfde moment met meerdere verhalen aankomen Had nl verwacht dat er niet moeilijk over gedaan werd.

Moest daarom ook aan Ingel denken.... want hoe groot is de kans dat je wat oploopt? maar ja, pff laat het voor nu maar even bezinken en doe eerst de soatest, dan denk ik verder over de rest.

haaaaaaaaai xen! (die is lieffff!!)
Dat heb ik al helemaal ingestudeerd Xen! Zal ik anders dan toch maar zelf bellen?
Nichtje moest naar huis met haar vader (mijn neef) en dat wilde ze niet. Ze zei dan ook : aaah paaaaap moeten we echt al naar huis , ik vind het hier net zo gezellig
Zal een dubbel gevoel geven Vleer, er komt en er gaat een leven.

Gecondoleerd nog! Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven