Als enige single over
donderdag 28 september 2017 om 22:07
Heel serieus is heel saai en heel vermoeiend.Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 22:05Ik ben zeker kritisch. Ik ben iemand die relaties heel serieus neemt en erg mijn best doet voor anderen. Ik heb weleens te horen gekregen dat ik kritisch ben maar persoonlijk vind ik zowel het uiterlijk als het karakter belangrijk. Het uiterlijk is absoluut niet doorslaggevend maar ik vind het wel belangrijk dat ik me (enigszins) tot iemand aangetrokken voel en verder zou ik graag een goede klik met iemand willen en niet zomaar iemand daten om het daten.
donderdag 28 september 2017 om 22:12
Bedoel je mij? Zo ja, daar heb ik het ook niet over.Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 22:10@ Moiren ik ben niet een persoon die van onenightstands houd. Bedankt voor je reactie![]()
donderdag 28 september 2017 om 22:13
Het lijkt alsof je je er vanaf dag 1 al voor de volle 100% voor inzet. Misschien schrik je hiermee mannen onbewust af. Mijn ervaring is dat het complete plaatje van en uiterlijk en karakter niet persé tegelijk die klik hoeven te geven. Soms heb je gewoon wat tijd nodig om iemands uiterlijk meer te gaan waarderen of iemands ware karakter te leren kennen. Daarvoor zul je toch echt een tijdje voor moeten daten.Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 22:05Ik ben zeker kritisch. Ik ben iemand die relaties heel serieus neemt en erg mijn best doet voor anderen. Ik heb weleens te horen gekregen dat ik kritisch ben maar persoonlijk vind ik zowel het uiterlijk als het karakter belangrijk. Het uiterlijk is absoluut niet doorslaggevend maar ik vind het wel belangrijk dat ik me (enigszins) tot iemand aangetrokken voel en verder zou ik graag een goede klik met iemand willen en niet zomaar iemand daten om het daten.
donderdag 28 september 2017 om 22:15
Ik denk niet dat ze dat bedoelde ( weet ik eigenlijk zeker). Ik denk eerder dat ze bedoelde dat je het voor jezelf wat luchtiger moet maken.Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 22:10@ Moiren ik ben niet een persoon die van onenightstands houd. Bedankt voor je reactie![]()
donderdag 28 september 2017 om 22:17
En vooral voor de ander.
Datgene wat mijn partner en mij altijd bindt is humor. Flauwe of grove of assertieve of scherpe of scherpzinnige of kinderachtige.
Alles heel serieus nemen is niet aantrekkelijk.
En zoals ik het hier lees, neem je het heel serieus.
Ik ben wel benieuwd waarom je gelijk die link legde TO.
donderdag 28 september 2017 om 22:20
Zo zijn mijn partner en ik aardig wat zware tijden te boven gekomen. Precies wat jij zegt.MoirenPhae schreef: ↑28-09-2017 22:17En vooral voor de ander.
Datgene wat mijn partner en mij altijd bindt is humor. Flauwe of grove of assertieve of scherpe of scherpzinnige of kinderachtige.
Alles heel serieus nemen is niet aantrekkelijk.
En zoals ik het hier lees, neem je het heel serieus.
Ik ben wel benieuwd waarom je gelijk die link legde TO.
donderdag 28 september 2017 om 22:21
Daten is toch bedoeld om mensen beter te leren kennen?Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 22:05Ik ben zeker kritisch. Ik ben iemand die relaties heel serieus neemt en erg mijn best doet voor anderen. Ik heb weleens te horen gekregen dat ik kritisch ben maar persoonlijk vind ik zowel het uiterlijk als het karakter belangrijk. Het uiterlijk is absoluut niet doorslaggevend maar ik vind het wel belangrijk dat ik me (enigszins) tot iemand aangetrokken voel en verder zou ik graag een goede klik met iemand willen en niet zomaar iemand daten om het daten.
Bij voorbaat serveer je dus al heel veel mannen af.
Ga eens gewoon daten, afspraakjes maken. Ontdekken wat je nu precies wel of niet leuk vindt aan een man. En dan niet alleen baseren op wat je gelezen hebt in een boek of gezien in een film.
Niemand is trouwens perfect, ook jij niet.
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel vrouwen van 50-55 jaar nu samen leven met hun ideaalbeeld van toen ze 26 waren. ik niet. die mannen waren het dus echt niet, uiteindelijk nu al 15 jaar super gelukkig met een top vent. een man die ik waarschijnlijk als 26 jarige had "afgekeurd". maar ja, toen wist ik niet beter
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 28 september 2017 om 22:24
Jup, wij ook!
To ik vraag me ook af of jij dates überhaupt een kans geeft als ze op de eerste date niet aan al je eisen voldoen. Daarmee zou je zomaar eens de liefde van je leven kunnen laten lopen, gewoon omdat je gewoon niet voorbij het oppervlakkige hebt gekeken. Probeer jezelf, het leven, en daten niet al te serieus te nemen. Dat maakt je leven een stuk aangenamer.
donderdag 28 september 2017 om 22:28
Leg eens uit waarom je dacht dat het over ONE night stands ging?Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 22:27@ Hamerhaai dank je wel voor je reactie . Mocht ik eleuke mannen tegen komen dan sta ik er zeker voor open om gezellig een drankje te doen ook als het niet perse het type wat me in een eerste instantie aan sprak als er maar een klik is.
@Moiren Dank je voor je reactie.
donderdag 28 september 2017 om 22:28
Graag gedaan hoorLattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 22:21@Nomad ik zou het sowieso erg leuk vinden om een relatie te hebben en inderdaad een goed idee om mn kring wat uit te gaan breiden.
@Miedo klopt, kunnen anderen je mailadres en foto zien of kan je dit afschermen en alleen informatie over r jezelf erop zetten?
@Dakduif Dank je wel voor je reactie. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ik er wat luchtiger in moet staan. Waarschijnlijk voelen anderen haarfijn aan dat ik druk ervaar haha.
Allemaal hartelijk bedankt voor jullie eerlijke reacties.
Waar ligt precies je angst? Waar komt die druk vandaan?
Van jezelf? Of je omgeving?
Soms is het goed om echt even alleen naar jezelf te luisteren, zonder alle meningen van " hoe het zou moeten" van anderen het voortouw te laten nemen.
Vaak merk je dan toch dat je angsten lang niet zo realistisch zijn als dat je zelf denkt.
Blijkbaar moet je van strategie veranderen om je uiteindelijke doel te behalen, want wat je tot nu toe hebt geprobeerd of gelaten op date gebied, heeft ( nog) niet gewerkt.
Misschien pin jij je wel vast op het verkeerde type man voor jou? Probeer eens iets heel anders. Kan jou het schelen!
donderdag 28 september 2017 om 22:33
Maar waarom denk je dat het leven wat minder serieus nemen gelijk aan one night stands staat?Lattemacciato44 schreef: ↑28-09-2017 22:31@ Tiswa ik geef dates zeker een kans vins het vooral belangrijk dat het tijdens de eerste date gezellig is.
@Moiren ik heb vaak het idee dat manne van mijn leeftijd meer van de scharrels zijn dan van de serieuze relaties maar dit kan komen doordat ik mannen vaak opstap leer kennen. Ben in mijn vorige relatie best wel gekwetst en ben best wel bang om opnieuw gekwetst te worden.