Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
vrijdag 6 oktober 2017 om 14:55
Zo de boodschappen weer gedaan. Ik heb een lekker kippetje van het spit voor vandaag en morgen lekker mosselen. Maar ik denk dat ik wel twee dagen doe met die kip dus dan wordt het zondag mosselen.
Ik had iets bizars. Ik heb een prepaid creditcard en ik ging daar vanmorgen geld mee afhalen bij de ATM. 4x geprobeerd en 4x bericht dat ik er geen geld kon afhalen.
Kom ik thuis en kijk ik op mijn account, is het geld wel afgeschreven. Contact opgenomen met de Engelse creditcardmaatschappij en nu blijkt er een soort van storing te zijn en houden ze het geld vast tot 16 oktober. Blij dat het niet aan mij lag maar jeetje, je zal maar net van dat geld je boodschappen moeten doen.
Nu eerst de 16e maar afwachten, hopelijk komt het goed want het was een best bedrag.
Ik ben naar de apotheek geweest en heb een hele collectie gezichtsverzorging gekocht. Hopelijk voorkomt dat de lijnen in mijn gezicht als ik afval. En laatst las ik er op het forum iets over en dacht, yep, dat kan ik ook wel gaan doen. Normaal deed ik alleen een dag en nachtcreme.
Ik had iets bizars. Ik heb een prepaid creditcard en ik ging daar vanmorgen geld mee afhalen bij de ATM. 4x geprobeerd en 4x bericht dat ik er geen geld kon afhalen.
Kom ik thuis en kijk ik op mijn account, is het geld wel afgeschreven. Contact opgenomen met de Engelse creditcardmaatschappij en nu blijkt er een soort van storing te zijn en houden ze het geld vast tot 16 oktober. Blij dat het niet aan mij lag maar jeetje, je zal maar net van dat geld je boodschappen moeten doen.
Nu eerst de 16e maar afwachten, hopelijk komt het goed want het was een best bedrag.
Ik ben naar de apotheek geweest en heb een hele collectie gezichtsverzorging gekocht. Hopelijk voorkomt dat de lijnen in mijn gezicht als ik afval. En laatst las ik er op het forum iets over en dacht, yep, dat kan ik ook wel gaan doen. Normaal deed ik alleen een dag en nachtcreme.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 17:27
0.10% gewijzigd
vrijdag 6 oktober 2017 om 16:28
vrijdag 6 oktober 2017 om 17:07
Ja sommige dingen gaan snel.en andere duurt weer even.hoop dat haar geheugen herstelt .vind ik persoonlijkheel belangrijk.maar misschien heeft zij andere prioriteiten. Ach ja natuurlijk wil ze helemaal herstellen.en het liefst zo snel mogelijk. Sterkte ermee.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 06-10-2017 23:59
0.30% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 6 oktober 2017 om 19:50
Wat jammer dat het zo slecht gaat met je tante Sonja, sterkte.
Hebben jullie het ook zo koud? Ik heb mijn dikke wintertrui aangetrokken!
Hebben jullie het ook zo koud? Ik heb mijn dikke wintertrui aangetrokken!
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 19:52
Reden: Mijn autocorrect vindt het nog geen truientijd, die maakte er wintertuin van.
Reden: Mijn autocorrect vindt het nog geen truientijd, die maakte er wintertuin van.
0.72% gewijzigd
vrijdag 6 oktober 2017 om 20:33
vrijdag 6 oktober 2017 om 22:21
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Nog even naar het Oog luisteren en dan lekker slapen. Ben al dagen zo moe. Zou dat komen omdat ik lang niet gesport heb en nu weer ben begonnen? Ik kon vandaag voor het eerst na de yogales weer een beetje normaal lopen. Dagenlang was ik helemaal verzuurd, daar zal de energie ook wel naartoe gaan.
Slaap wel lieverds, sweet dreams.
Slaap wel lieverds, sweet dreams.
vrijdag 6 oktober 2017 om 22:44
Ik had vandaag willen sporten, maar ik moest ook met één van mijn cavia's naar de dierenarts. Mijn cavia, het castraatje, is aan het afvallen, tenzij ik hem dwangvoeder, dan blijft hij op gewicht. Op zich zie ik hem eten en hij komt niet ziek over, maar valt wel af. Ik ben al met 'm naar de dierenarts geweest op z'n gebit te laten checken, maar het was een nieuwe dierenarts van de dierenartspraktijk die zo te zien niet zo handig was met cavia's. Vandaag bij de dierenarts die wel handig is met cavia's en goed in een bekkie kan kijken, maar ook hij zag niets bijzonders. Hele cavia beklopt, beknepen en bekeken, maar het is niet duidelijk waarom hij afvalt. Hij had wel verhoging, dus maar antibiotica meegekregen. Ik hoop dat het helpt!
Toen ik weer thuis was met de cavia, dacht ik, nog even naar een programmeerprobleem van mijn werk kijken, in de veronderstelling dat ik wel snel het probleem opgelost zou hebben en dat ik dan zou kunnen sporten. Nou, mooi niet, ik heb het net afgerond.
Ik haat off-by-one errors!
Dus veel sporten zat er weer niet in vandeweek. Misschien kan ik zondag nog fietsen of naar de sportschool.
Toen ik weer thuis was met de cavia, dacht ik, nog even naar een programmeerprobleem van mijn werk kijken, in de veronderstelling dat ik wel snel het probleem opgelost zou hebben en dat ik dan zou kunnen sporten. Nou, mooi niet, ik heb het net afgerond.
Ik haat off-by-one errors!
Dus veel sporten zat er weer niet in vandeweek. Misschien kan ik zondag nog fietsen of naar de sportschool.
vrijdag 6 oktober 2017 om 22:54
zaterdag 7 oktober 2017 om 16:21
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:30
Wat leuk Anna kookles..niet verkeerd dat ie zich daarmee vermaakt.
Hier ook de hele dag regen en wind. Ik heb op tv oost. de military bekeken.herfst ook mooi.
Heb vaak daar het hele parcours gelopen.was blij er vandaag niet bij te zijn . Tis prachtig om te lopen in mooi najaarsweer.
Maar het is daar nu zo.n modderpoel
Gezellige avond.
Hier ook de hele dag regen en wind. Ik heb op tv oost. de military bekeken.herfst ook mooi.
Heb vaak daar het hele parcours gelopen.was blij er vandaag niet bij te zijn . Tis prachtig om te lopen in mooi najaarsweer.
Maar het is daar nu zo.n modderpoel
Gezellige avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 8 oktober 2017 om 11:09