Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Zo de boodschappen weer gedaan. Ik heb een lekker kippetje van het spit voor vandaag en morgen lekker mosselen. Maar ik denk dat ik wel twee dagen doe met die kip dus dan wordt het zondag mosselen.
Ik had iets bizars. Ik heb een prepaid creditcard en ik ging daar vanmorgen geld mee afhalen bij de ATM. 4x geprobeerd en 4x bericht dat ik er geen geld kon afhalen.
Kom ik thuis en kijk ik op mijn account, is het geld wel afgeschreven. Contact opgenomen met de Engelse creditcardmaatschappij en nu blijkt er een soort van storing te zijn en houden ze het geld vast tot 16 oktober. Blij dat het niet aan mij lag maar jeetje, je zal maar net van dat geld je boodschappen moeten doen.
Nu eerst de 16e maar afwachten, hopelijk komt het goed want het was een best bedrag.

Ik ben naar de apotheek geweest en heb een hele collectie gezichtsverzorging gekocht. Hopelijk voorkomt dat de lijnen in mijn gezicht als ik afval. En laatst las ik er op het forum iets over en dacht, yep, dat kan ik ook wel gaan doen. Normaal deed ik alleen een dag en nachtcreme.
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 17:27
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
06-10-2017 10:57
Sonja hoe is het nu met je tante.boekt ze al enige vooruitgang?
Nee nog niet, ze is vergeet nog alles en ook is haar linker arm en been nog uitgevallen. Moeilijk, ga morgen bij haar langs met de meiden, beetje met tegenzin
Sterkte Sonja. :redrose:
Dat zijn geen leuke ziekenhuisbezoeken, maar wel fijn dat je je tante bezoekt.
Everything you see I owe to spaghetti!
Daremanda schreef:
06-10-2017 16:29
Sterkte Sonja. :redrose:
Thx Daremanda
De ongelofelijke domheid van veel mensen.
Om kwaad en verdrietig van te worden!
sonjavg schreef:
06-10-2017 16:28
Nee nog niet, ze is vergeet nog alles en ook is haar linker arm en been nog uitgevallen. Moeilijk, ga morgen bij haar langs met de meiden, beetje met tegenzin
Ja sommige dingen gaan snel.en andere duurt weer even.hoop dat haar geheugen herstelt .vind ik persoonlijkheel belangrijk.maar misschien heeft zij andere prioriteiten. Ach ja natuurlijk wil ze helemaal herstellen.en het liefst zo snel mogelijk. Sterkte ermee.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 06-10-2017 23:59
0.30% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ach sterkte Sonja :hug:
Wat jammer dat het zo slecht gaat met je tante Sonja, sterkte.

Hebben jullie het ook zo koud? Ik heb mijn dikke wintertrui aangetrokken!
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 19:52
Reden: Mijn autocorrect vindt het nog geen truientijd, die maakte er wintertuin van.
0.72% gewijzigd
aviv_13 schreef:
06-10-2017 19:50
Wat jammer dat het zo slecht gaat met je tante Sonja, sterkte.

Hebben jullie het ook zo koud? Ik heb mijn dikke wintertrui aangetrokken!
Ik een dikke badjas. Ik merk wel heel goed dat ik geen koude voeten en handen meer heb sinds ik niet meer rook.
Wat naar Sonja. :hug:

Ik heb mijn dikke vest aan. Heerlijk warm. Ik ben nu op het familieweekend, maar ik heb eigenlijk helemaal niet zo’n zin. Gelukkig gaan we morgenavond al terug ipv zondagmiddag.
He Drackie,, ik kan me voorstellen dat dat nu net iets is waar je op dit moment geen zin in hebt. Hopelijk zijn er kleine momentjes die je toch kunnen laten genieten.
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Nog even naar het Oog luisteren en dan lekker slapen. Ben al dagen zo moe. Zou dat komen omdat ik lang niet gesport heb en nu weer ben begonnen? Ik kon vandaag voor het eerst na de yogales weer een beetje normaal lopen. Dagenlang was ik helemaal verzuurd, daar zal de energie ook wel naartoe gaan.
Slaap wel lieverds, sweet dreams.
Ik had vandaag willen sporten, maar ik moest ook met één van mijn cavia's naar de dierenarts. Mijn cavia, het castraatje, is aan het afvallen, tenzij ik hem dwangvoeder, dan blijft hij op gewicht. Op zich zie ik hem eten en hij komt niet ziek over, maar valt wel af. Ik ben al met 'm naar de dierenarts geweest op z'n gebit te laten checken, maar het was een nieuwe dierenarts van de dierenartspraktijk die zo te zien niet zo handig was met cavia's. Vandaag bij de dierenarts die wel handig is met cavia's en goed in een bekkie kan kijken, maar ook hij zag niets bijzonders. Hele cavia beklopt, beknepen en bekeken, maar het is niet duidelijk waarom hij afvalt. Hij had wel verhoging, dus maar antibiotica meegekregen. Ik hoop dat het helpt!
Toen ik weer thuis was met de cavia, dacht ik, nog even naar een programmeerprobleem van mijn werk kijken, in de veronderstelling dat ik wel snel het probleem opgelost zou hebben en dat ik dan zou kunnen sporten. Nou, mooi niet, ik heb het net afgerond.
Ik haat off-by-one errors!
Dus veel sporten zat er weer niet in vandeweek. Misschien kan ik zondag nog fietsen of naar de sportschool.
Oef Prada, ik heb nooit gerookt en heel vaak last van koude handen en voeten, waar zou het bij mij dan aan liggen
Ben vanavond naar de voorstelling "Moeders en zonen" geweest. Was schitterend, Aanrader
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Trusten allemaal.😴😴😴
Nou; ik ben ondanks de slaappillen weer fris en fruitig wakker geworden. Nlies, die staat ook op mijn lijstje. Geen idee waar het bij jou door komt maar ik vind het wel een prettige bijkomstigheid die warme handen en voeten, vooral als ik naar bed ga.
Bedankt allemaal voor jullie lieve en ondersteunende woorden, het doet mij goed. We zijn net thuis van mijn tante, heb nog tranen in mijn ogen. Ze herkende mij niet meer en ook de meiden.. mijn oudste vond haar tante eng. Weet het even niet meer zo moeilijk..
Je hoeft ook niks te weten, Sonja. En het is ook moeilijk. Van de een op de andere dag is het leven van je tante en van jullie veranderd. Neem maar een lekkere kop warme thee.
:| :( :'(
Wat naar Sonja... :hug:

Vandaag regen en wind, dus lekker op de bank naar de Zeeuwse kustmarathon gekeken op t.v. Bikkels zijn het!
Wat een gezwoeg over duin en strand.
Zo leuk; mijn zoon krijgt kookles van mijn ex-man vertelde hij. Om de gerechten uit het land van zijn vader te leren koken. Ex kan heerlijk koken inderdaad.
Wat leuk Anna kookles..niet verkeerd dat ie zich daarmee vermaakt.

Hier ook de hele dag regen en wind. Ik heb op tv oost. de military bekeken.herfst ook mooi.
Heb vaak daar het hele parcours gelopen.was blij er vandaag niet bij te zijn . Tis prachtig om te lopen in mooi najaarsweer.
Maar het is daar nu zo.n modderpoel
Gezellige avond.
Ik heb vandaag heerlijk gezongen in een projectkoor en morgen weer voor de uitvoering.
Morgen dames in deze gezellige forum

Fijne zondag, weer eens nat weer jammer. Maar we maken het gezellig binnen :) Vandaag een rustige dag, morgen word na wat vertraging mijn houtkachel geplaatst. Nu al zin in... Verder zijn gangetje hier, niets te klagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven