Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Commerciële rakkers zijn het.
In schaapskleren
Haaz schreef:
07-10-2017 16:30
Commerciële rakkers zijn het.
In schaapskleren

Ja....

Dat staat me ook in hen tegen. Oppervlakkig gezien lijken ze heel lief en zachtmoedig, maar als het er op aan komt zijn ze snoeihard.
Kijk alleen al naar die pups, hoe ze daar mee om zijn gegaan. Arme Dean, arme pups.
En ze profiteren van dat veel te aardige homostel.
Dat bed staat in de woonkamer omdat het achterste gedeelte van de benedenverdieping nog niet af is. Daar komt hun slaapkamer, of alleen het bed, geen idee.
Ze willen gewoon veel van de wereld zien en daar zo weinig mogelijk voor doen. Ook dat huis op la Sirena, dan denk ik waarom blijf je daar niet gewoon wonen, nee zij willen het verhuren voor een hoog bedrag per nacht. En dan gratis in een appartementje van dat homostel, lekker handig ook. Waarom niet gewoon heen en weer rijden naar je werk denk ik dan. Vanwege een beetje modder, investeer dan in het opknappen van die weg.
Die eigenaar van het restaurant was ook een Nederlander. Daar hebben we na de eerste aflevering ook nooit meer iets over gehoord.

Inderdaad jammer dat julia daar niet is gaan werken, de afstand zal wel onoverbrugbaar zijn geweest.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Als Dean is vliegt ie lekker terug naar Nederland. Zorgt ie dat hij lekker bij een goede oude bekende of een familielid een paar jaar kan wonen en gaat hij op zichzelf wonen zodra hij 18 is. Ze houden daar toch geen rekening met hem.
Elifantje schreef:
07-10-2017 16:37
Dat bed staat in de woonkamer omdat het achterste gedeelte van de benedenverdieping nog niet af is. Daar komt hun slaapkamer, of alleen het bed, geen idee.
Ja. Er komt een scheidingswand tussen de keuken en het bed. En dat is dan de slaapkamer.
noesa wijzigde dit bericht op 07-10-2017 18:15
0.31% gewijzigd
Vreemd hoor. Bouwt hij zo'n enorm bouwwerk, wordt het uiteindelijk maar een tweekamerwoning (zonder badkamer).
noesa wijzigde dit bericht op 07-10-2017 18:15
20.00% gewijzigd
Haaz schreef:
07-10-2017 16:18
Dean had zijn pup moeten mogen houden.

Maar dat zagen mams en Jeroen helemaal niet.
Ja heel triest. Waarom mocht hij hem niet houden eigenlijk?
francieneke schreef:
07-10-2017 16:35
Ja....

Dat staat me ook in hen tegen. Oppervlakkig gezien lijken ze heel lief en zachtmoedig, maar als het er op aan komt zijn ze snoeihard.
Kijk alleen al naar die pups, hoe ze daar mee om zijn gegaan. Arme Dean, arme pups.
En ze profiteren van dat veel te aardige homostel.
Dat snoeiharde is vooral bewezen bij het jatten van de stenen en dan nog brutale mond geven en verontwaardigd zijn als iemand er wat van zegt. En dan de kinderen nog meenemen in dit complot, al lachend, wat zijn we toch slim. Nu liggen die ondingen te pronken in de yoga studio, ik zou me elke keer diep en diep schamen als ik er langs zou lopen!!!
vandale schreef:
07-10-2017 17:13
Die eigenaar van het restaurant was ook een Nederlander. Daar hebben we na de eerste aflevering ook nooit meer iets over gehoord.

Inderdaad jammer dat julia daar niet is gaan werken, de afstand zal wel onoverbrugbaar zijn geweest.
Ik begrijp het wel, ten eerste is het wegbrengen van Julia naar Pichelemu misschien al duurder dan dat het wat oplevert. Want de man leek me ook een uitknijper gezien het geld wat hij vroeg voor de wafelmachine (250 euro?) terwijl ze hem niet eens gebruikt hadden. Dan kan je elkaar toch ook een beetje op weg helpen?
Ten tweede had hij commentaar op Addy's plannen en vond hij veel dingen niet verstandig en ja dan weet je het bij Addy he? :thunder:
Julia was begonnen toen Addy in Nederland was en toen hij terugkwam was het gelijk afgelopen.
Knap hoor, wat addy maakt. Jammer dat de tafel niet wat groter gemaakt is.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Gast..... Addy.... hoezo ga je kastjes maken als de achterkant van je huis nog helemaal niet af is?! (En dan heb ik het nog niet eens over de keuken en dat bed dat onderaan een trap staat)

Deze man is echt een pathologisch leugenaar... zit 'ie op zo'n zelfgebouwde vormloze stoel te vertellen dat 'ie heerlijk zit :facepalm:
Addy over de Posjes:
"Die staan wel erg graag in de picture, nou zo ben ik gewoon niet."

:rofl: hou op echt, ik pies zowat in mijn broek :rofl:

Nee jij bent een echt muurbloempje Addy!

:HA:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
09-10-2017 21:31
Addy over de Posjes:
"Die staan wel erg graag in de picture, nou zo ben ik gewoon niet."

:rofl: hou op echt, ik pies zowat in mijn broek :rofl:

Nee jij bent een echt muurbloempje Addy!

:HA:
Mijn mond stond ook open na deze reactie. Kwam niet jaloers over ofzo :nope:
Nee hoor Addy, jij bent er niet van om 'in the picture' te staan. Vandaar dat je iedere week met je bakkes op TV bent.
Nou echt he. als er iemand aandachtsgeil is is hij het zelf wel. Pfff..... Ben benieuwd volgende week
Noesa schreef:
10-10-2017 07:21
Nee hoor Addy, jij bent er niet van om 'in the picture' te staan. Vandaar dat je iedere week met je bakkes op TV bent.
En daar naast nog ingeschreven staat bij castingbureau :facepalm:
south schreef:
09-10-2017 20:45
Gast..... Addy.... hoezo ga je kastjes maken als de achterkant van je huis nog helemaal niet af is?! (En dan heb ik het nog niet eens over de keuken en dat bed dat onderaan een trap staat)

Deze man is echt een pathologisch leugenaar... zit 'ie op zo'n zelfgebouwde vormloze stoel te vertellen dat 'ie heerlijk zit :facepalm:
Ongelooflijk!!! Druk met kastje en laatste puntjes op de i. Achterhuis is nog niet eens casco. Wandbekleding binnen en buiten ontbreekt, keuken, wc en slaapkamer nog niet af, maar decoratie is super belangrijk? Die gast spoort niet.
Is het jullie ook opgevallen dat die eend van onze dierenliefhebber van Kooy alleen was achter gebleven. Kip was zelfs niet meer in beeld. Rein de Vos weer langs geweest?

Wat je ook van de nieuwe buren vindt, voor Dean en de meiden van Wichen is het wel gezelliger geworden. Leuk zo als Karel hen uit zijn sombere stemming probeert te halen en creatief hoe hij de taal probeert te leren. Meer respect voor dan voor Stefan die van alles loopt te blerren en wat niet verder komt dan Amigo...
Bbrrr en dan Ilona weer...zo zijn wij niet...wij zijn geen paupers...ik snap de frustratie....maar die uitspraken!!! :nooo:
Ik moet er telkens aan denken als ik zit te kijken dat al deze mensen uitstekend na gedaan kunnen worden in een programma zoals de tv kantine. Het zou me niks verbazen als dit nog gaat gebeuren.
Blondie456 schreef:
10-10-2017 09:04
Ik moet er telkens aan denken als ik zit te kijken dat al deze mensen uitstekend na gedaan kunnen worden in een programma zoals de tv kantine. Het zou me niks verbazen als dit nog gaat gebeuren.
Haha ja dat zei ik gisteren ook. Die Karel kan zo in koefnoen.
Karel en An, brengen wel wat vrolijkheid. Ze zijn gewoon zichzelf, een tikje apart in vergelijking met veel andere nederlanders. Wel leuk dat ze Dean een beetje meenemen.
Noesa schreef:
10-10-2017 07:21
Dat waren precies mijn woorden toen ik dat stukje zag gister..... :nooo:
Don't cry, buy a bag and move on.
nou inderdaad die opmerking van addy. zo ben ik niet :rofl: jaloerzie druipt er vanaf :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven