Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 10 oktober 2017 om 11:19
Drackie, vanaf je eerste berichtje over de opleiding voel ik al je aversie. Misschien de komende dagen eens heel goed nadenken of en hoe je verder wilt.
Ik ben blij vandaag, ik heb de - 15 kilo gehaald. -15.3 kilo zelfs. Weer een mijlpaal.
Vanavond weer lekker naar de yoga al heb ik na de vorige les 5 dagen amper kunnen lopen van de spierpijn haha. Vanavond een andere vorm van yoga, eens kijken hoe die bevalt.
Cateau, ik hoop dat je snel wat hoort over je kattin. En dat het bij jou een heerlijk plekje vindt.
Sonja, wat een heerlijke verhuurders heb je. Nog geen drie weken droomde je van een houtkachel en nu staat hij er al.
Anna, voor jou. Zomaar
Dare, de grote dag komt steeds dichterbij, spannend. Maar vergeet niet te genieten van de voorpret.
Ik ben blij vandaag, ik heb de - 15 kilo gehaald. -15.3 kilo zelfs. Weer een mijlpaal.
Vanavond weer lekker naar de yoga al heb ik na de vorige les 5 dagen amper kunnen lopen van de spierpijn haha. Vanavond een andere vorm van yoga, eens kijken hoe die bevalt.
Cateau, ik hoop dat je snel wat hoort over je kattin. En dat het bij jou een heerlijk plekje vindt.
Sonja, wat een heerlijke verhuurders heb je. Nog geen drie weken droomde je van een houtkachel en nu staat hij er al.
Anna, voor jou. Zomaar
Dare, de grote dag komt steeds dichterbij, spannend. Maar vergeet niet te genieten van de voorpret.
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:17
@Drackie, ik weet niet wat je beperking is, doet er ook niet toe, maar als die studie daar niet bij past, stop dan. Er zijn zoveel opleidingen die wel in jouw straatje zullen passen. Het probleem is meestal ze te vinden. Maar als je nu al bang bent, dat je het vak bij die opleiding nooit gaat uitvoeren, dan is dat niet echt stimulerend om te studeren he.
@ prada, knap, ga ik jou nog herkennen als ik je tegenkom?
@ cateautje, spannend.
Mijn eerste kat kwam uit het asiel, en eigenlijk wilde ik niet zo'n grote, maar toen ik hem zag was ik verkocht. Dus lag er een meter kat voor het raam.
De 2de kwam aanlopen, en ik vond die tijgertekening nooit zo mooi. Behalve bij deze dus, die was prachtig
@ prada, knap, ga ik jou nog herkennen als ik je tegenkom?
@ cateautje, spannend.
Mijn eerste kat kwam uit het asiel, en eigenlijk wilde ik niet zo'n grote, maar toen ik hem zag was ik verkocht. Dus lag er een meter kat voor het raam.
De 2de kwam aanlopen, en ik vond die tijgertekening nooit zo mooi. Behalve bij deze dus, die was prachtig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 10 oktober 2017 om 14:33
Gezien de anonimiteit hou ik dat even voor me, maar er zijn mensen jaloers op me. Het zal niet de meerderheid van Nederland zijn, meer een beroemd voor een bepaalde "niche" van liefhebbers.
@Cateautje, wat een schatje, wat een prachtig koppie! * smelt, smelt, smelt *
De cavia die ik kortgeleden heb geadopteerd, draait helemaal mee in de cavia-groep en ook heb ik al aardig haar vertrouwen gewonnen. Haar neusje gaat omhoog als ik langsloop en ze pakt eten aan uit de hand. Ze loopt gerust over mijn voeten heen als ik in de ren sta, en weet ook al aardig de weg naar de ren vanuit de kamer, iets dat de castraat na 2 jaar nog niet echt doorheeft. Ze is knuffelig en nieuwsgierig, alleen heeft ze nog geen zin om opgepakt te worden.
Een mede-cavia-eigenaar heeft een paar van zijn cavia's zo getraind dat ze op zijn hand gaat zitten, als hij ze op wil pakken. Dat zou ik ook wel willen, maar om cavia's zo te trainen kost heel wat tijd (en eten).
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:41
Nou, het is het niet geworden en als jullie erbij waren geweest en ik had ja gezegd, dan hadden jullie me met de haren uit dat krot getrokken. Tjongejonge, wat een ervaring weer, zonde van m'n dag, een uur heen en een uur terug.
Ik had wel diep medelijden met het beessie, maar helaas ben ik niet de juiste persoon om haar te redden. Zo zwaar gestressed dat zelfs in het schemer haar ogen niet rond werden. Merk wel dat ik veel aan haar denk. Ik hoop dat ze daar snel weg is en hou het ook in de gaten.
Ik had wel diep medelijden met het beessie, maar helaas ben ik niet de juiste persoon om haar te redden. Zo zwaar gestressed dat zelfs in het schemer haar ogen niet rond werden. Merk wel dat ik veel aan haar denk. Ik hoop dat ze daar snel weg is en hou het ook in de gaten.
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:48
Ik kom even egoïstisch roepen. Al drie weken 'beetje' verkouden; het ene moment met koorts en denkend dat ik in ga storten en tien minuten later is het een snotneus. Ik ben het zo zat; niet ziek genoeg om uit te zieken, te ziek om mezelf te zijn. Bagger.
Cateautje, zie je poes echt niet zitten? ik lees veel rust en stabiliteit bij jou. Zo'n beestje doet het daar vaak heel snel goed op?
Cateautje, zie je poes echt niet zitten? ik lees veel rust en stabiliteit bij jou. Zo'n beestje doet het daar vaak heel snel goed op?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 10 oktober 2017 om 23:27
Als je er geen goed gevoel bij hebt dan heb je een goede keuze gemaakt. Soms zijn beesten zo getraumatiseerd dat zelfs een vers nieuw liefdevol huis daar niets mee aan kan vatten. MaarCateautje schreef: ↑10-10-2017 19:41Nou, het is het niet geworden en als jullie erbij waren geweest en ik had ja gezegd, dan hadden jullie me met de haren uit dat krot getrokken. Tjongejonge, wat een ervaring weer, zonde van m'n dag, een uur heen en een uur terug.
dinsdag 10 oktober 2017 om 23:30
Ik ben vanavond weer naar yoga geweest maar dan een andere variant. Ik merkte toch dat dat nog te hoog gegrepen is met mijn longen dus volgende week weer de yoga die ik vorige keren gedaan heb. Ook zwaar maar wel een pak minder.
En nu ben ik moe en duik mijn bedje in, morgenochtend naar de chirurg.
Slaap lekker allemaal en hopelijk verdwijnen de spoken in je hoofd Cateau.
En nu ben ik moe en duik mijn bedje in, morgenochtend naar de chirurg.
Slaap lekker allemaal en hopelijk verdwijnen de spoken in je hoofd Cateau.
woensdag 11 oktober 2017 om 01:08
Wat ontzettend jammer Cateau.
Over school: ik wil nu niks beslissen. Het is een zware tijd dus geen goed moment voor beslissingen. Morgen is de begrafenis en vanmiddag tijdens de les kon ik ineens wel huilen en ik heb echt onaardig gedaan tegen mijn mentor. Gelukkig begreep ze het wel, de lieverd. En nu wil ik niet dat het morgen wordt.
Vanavond bezig geweest met mijn verjaardagsfeestje, een hele fijne afleiding. Ik heb allemaal leuke plannen. Daarna zo hyper dat ik heel gek heb staan dansen. Het was een fijne ontlading, maar nu overvalt het me weer.
Ik heb twee keer eerder een overlijden meegemaakt. Mijn oma, toen ik 17 was, en mijn tante een paar jaar geleden. De periode rond mijn oma was ontzettend zwaar, omdat ik de enige van het gezin was die contact met haar had (vanwege het incestverleden van mijn moeder). We waren niet welkom op de begrafenis en dat maakte het rouwproces extra zwaar. Dat komt ook allemaal weer terug. Onlangs ben ik meer te weten gekomen over mijn oma’s verleden en ik had zo graag gewild dat ik dat had geweten toen ze nog leefde. Ik kan nu veel meer begrip opbrengen voor haar, hoewel het natuurlijk niks goedpraat voor wat betreft er met mijn moeder is gebeurd.
Sorry dat ik al een tijdje zo weinig leuks te melden heb, dat komt vast wel weer.
Over school: ik wil nu niks beslissen. Het is een zware tijd dus geen goed moment voor beslissingen. Morgen is de begrafenis en vanmiddag tijdens de les kon ik ineens wel huilen en ik heb echt onaardig gedaan tegen mijn mentor. Gelukkig begreep ze het wel, de lieverd. En nu wil ik niet dat het morgen wordt.
Vanavond bezig geweest met mijn verjaardagsfeestje, een hele fijne afleiding. Ik heb allemaal leuke plannen. Daarna zo hyper dat ik heel gek heb staan dansen. Het was een fijne ontlading, maar nu overvalt het me weer.
Ik heb twee keer eerder een overlijden meegemaakt. Mijn oma, toen ik 17 was, en mijn tante een paar jaar geleden. De periode rond mijn oma was ontzettend zwaar, omdat ik de enige van het gezin was die contact met haar had (vanwege het incestverleden van mijn moeder). We waren niet welkom op de begrafenis en dat maakte het rouwproces extra zwaar. Dat komt ook allemaal weer terug. Onlangs ben ik meer te weten gekomen over mijn oma’s verleden en ik had zo graag gewild dat ik dat had geweten toen ze nog leefde. Ik kan nu veel meer begrip opbrengen voor haar, hoewel het natuurlijk niks goedpraat voor wat betreft er met mijn moeder is gebeurd.
Sorry dat ik al een tijdje zo weinig leuks te melden heb, dat komt vast wel weer.
woensdag 11 oktober 2017 om 01:40
Sterkte morgen Drackie. Zal een zware dag worden, maar kan ondanks alles toch een mooie dag worden, klinkt raar misschien maar als je alles hebt kunnen doen in de wens of het idee van de overledene, en dat samen met mensen die ook van haar hielden, kun je er met een triest maar ook warm gevoel op terug kijken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 11 oktober 2017 om 10:17
Drackie sterkte. voor vandaag en morgen.neem de tijd om alles te verwerken.
En over je opleiding? Schrijf de voor en tegens op papier. En bedenk goed wat je wil.en wat het je waard is. .
Waarom ga je niet voor n jong poesje Cateautje .kun je nog helemaal opvoeden.zodat ie goed bij je past.
Ik ga wel eens iets kopen in n boerderij winkel.en vaak hebben ze daar veel poesen lopen.en natuurlijk ook veel jonkies .
Ik zeg maar wat .heb er ook geen verstand van. Succes in ieder geval.
En over je opleiding? Schrijf de voor en tegens op papier. En bedenk goed wat je wil.en wat het je waard is. .
Waarom ga je niet voor n jong poesje Cateautje .kun je nog helemaal opvoeden.zodat ie goed bij je past.
Ik ga wel eens iets kopen in n boerderij winkel.en vaak hebben ze daar veel poesen lopen.en natuurlijk ook veel jonkies .
Ik zeg maar wat .heb er ook geen verstand van. Succes in ieder geval.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .