Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 17 februari 2009 om 19:35
Scorpia; waar ga je je ex zien? En waarom ? Ik snap dat je helemaal geen contact hebben een beetje teveel vindt; maar het lijkt me ook best eng of vervelend om een paar uur bij elkaar te zijn als 'vrienden' terwijl je je wel in zijn armen zou kunnen storten.....
Vleer: dikke
hoe was de uitvaart?
Erykah; Ik vind de benaming VDL toch nog wat vriendelijker klinken als VDN, tis meer een maatje waar je ook mee in bed ligt zeg maar....
Vleer: dikke
hoe was de uitvaart?
Erykah; Ik vind de benaming VDL toch nog wat vriendelijker klinken als VDN, tis meer een maatje waar je ook mee in bed ligt zeg maar....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 17 februari 2009 om 20:02
to Ingelke: Ik ga hem bij mij thuis zien en om er zo snel mogelijk aan te wennen. Wat ik al aangaf was het passie gedeelte er bij ons niet. Mijn kleren werden niet van mijn lijf afgescheurd dus daar hoef ik nu ook niet bang voor te ziijn. Een goede vriend is mij ook heel veel waard. Heb daarin veel mee gemaakt en vind het fijn dat we het samen toch zo kunnne op pakken. het zal natuurlijk even ruk zijn! Alles even anders. maar waar een wil is is een weg toch?
dinsdag 17 februari 2009 om 20:03
quote:Erykah schreef op 17 februari 2009 @ 18:29:
Hi iedereen,
Hoe gaat met iedereen hier?
Indi hoe gaat met je? Gesprek met je exschoonzus was wel ok dus?
Ingel...hij heet nu VDN toch? Maar begrijp ik nu dat het niet alleem maar daarvoor is? Zou leuk zijn!
Wuzzie.....heb jij nou een date? Hoe kommie eraan....internet?
Q....een knop omzetten is puur rationeel. Ik snap je verhaal helemaal hoor maar een mens heeft ook gevoelens. Misschien gaat een man er rationeler mee om en wil een vrouw eerder het analyseren, het waarom etc. Maar je gaat me toch niet vertellen bij een relatiebreuk dat een man zich omdraait, een knop omzet en dat was dat? Er is niets mis met die pijn toelaten en dat verwerken. Lijkt me vrij normale reactie als twee mensen uit elkaar gaan.
Even de rest bijlezen hoor...ik ben er even snel doorheen gescand.
Het gaat er ook niet om dat meteen de persoon in kwestie (en dat kan de man of de vrouw zijn) zich omdraait en de knop omzet. Nee hoor, niks van dat alles. Pas naderhand, dus na het toelaten van de pijn en andere emoties en het eventueel verwerken daarvan
-althans een begin maken met het verwerken daarvan- komt het moment dat je de knop om moet zetten. Ik kies bewust voor het woord "moet", want elk ander werkwoord is hier niet van toepassing. Dus geen "kunt", "wilt" of wat dies meer zij. Kiezen voor een ander werkwoord betekent immers blijven hangen in je emoties en (ook) blijven hangen in "waarom-vragen". Met je laatste opmerking ben ik het overigens geheel eens. Ik ben het niet met je eens voor wat betreft je stelling -en die heb ik hier al vaker gelezen en wordt blijkbaar door diverse vrouwen als waarheid aangenomen- dat een man er rationeler mee om gaat dan een vrouw.
Hi iedereen,
Hoe gaat met iedereen hier?
Indi hoe gaat met je? Gesprek met je exschoonzus was wel ok dus?
Ingel...hij heet nu VDN toch? Maar begrijp ik nu dat het niet alleem maar daarvoor is? Zou leuk zijn!
Wuzzie.....heb jij nou een date? Hoe kommie eraan....internet?
Q....een knop omzetten is puur rationeel. Ik snap je verhaal helemaal hoor maar een mens heeft ook gevoelens. Misschien gaat een man er rationeler mee om en wil een vrouw eerder het analyseren, het waarom etc. Maar je gaat me toch niet vertellen bij een relatiebreuk dat een man zich omdraait, een knop omzet en dat was dat? Er is niets mis met die pijn toelaten en dat verwerken. Lijkt me vrij normale reactie als twee mensen uit elkaar gaan.
Even de rest bijlezen hoor...ik ben er even snel doorheen gescand.
Het gaat er ook niet om dat meteen de persoon in kwestie (en dat kan de man of de vrouw zijn) zich omdraait en de knop omzet. Nee hoor, niks van dat alles. Pas naderhand, dus na het toelaten van de pijn en andere emoties en het eventueel verwerken daarvan
-althans een begin maken met het verwerken daarvan- komt het moment dat je de knop om moet zetten. Ik kies bewust voor het woord "moet", want elk ander werkwoord is hier niet van toepassing. Dus geen "kunt", "wilt" of wat dies meer zij. Kiezen voor een ander werkwoord betekent immers blijven hangen in je emoties en (ook) blijven hangen in "waarom-vragen". Met je laatste opmerking ben ik het overigens geheel eens. Ik ben het niet met je eens voor wat betreft je stelling -en die heb ik hier al vaker gelezen en wordt blijkbaar door diverse vrouwen als waarheid aangenomen- dat een man er rationeler mee om gaat dan een vrouw.
dinsdag 17 februari 2009 om 20:05
quote:pop1980 schreef op 17 februari 2009 @ 19:54:
Inid, gewoon doen! Is er niet iets in zijn profiel waar je op kunt reageren? Anders schrijf je op dat je niet zo goed weet wat je moet schrijven, maar dat je begint met de vraag: Hoe was jouw dag?Ik zou ook in ieder geval gaan reageren. Niet meteen te serieus, maar hier en daar gevat en/of doorspekt met wat humor. Ik denk niet dat ik voor de "Hoe-was-jouw-dag-variant" zou gaan, maar da's dan weer puur persoonlijk.
Inid, gewoon doen! Is er niet iets in zijn profiel waar je op kunt reageren? Anders schrijf je op dat je niet zo goed weet wat je moet schrijven, maar dat je begint met de vraag: Hoe was jouw dag?Ik zou ook in ieder geval gaan reageren. Niet meteen te serieus, maar hier en daar gevat en/of doorspekt met wat humor. Ik denk niet dat ik voor de "Hoe-was-jouw-dag-variant" zou gaan, maar da's dan weer puur persoonlijk.
dinsdag 17 februari 2009 om 22:38
Heej, ik ben er ook weer! Heeeeerlijk gebuikdanst.
Had eerst geen zin om te gaan, maar toen ik zo in de spiegel keek, was ik echt trots op ons showgroepje. Word ik dan zo blij van!!! En natuurlijk blij dat ik weer lekker bewogen heb ipv wegkruipen op de bank.
Goed dat je dat kan, Scorpia, nu al als vrienden proberen. Lijkt mij toch best moeilijk. Wennen dat je nu ineens anders met elkaar om moet gaan enzo. Je hebt zoveel met elkaar gedeeld, waar ligt dan nu de grens... Lichamelijk is makkelijk grens te trekken, maar mentaal vond ik dat best lastig met ex.
Had eerst geen zin om te gaan, maar toen ik zo in de spiegel keek, was ik echt trots op ons showgroepje. Word ik dan zo blij van!!! En natuurlijk blij dat ik weer lekker bewogen heb ipv wegkruipen op de bank.
Goed dat je dat kan, Scorpia, nu al als vrienden proberen. Lijkt mij toch best moeilijk. Wennen dat je nu ineens anders met elkaar om moet gaan enzo. Je hebt zoveel met elkaar gedeeld, waar ligt dan nu de grens... Lichamelijk is makkelijk grens te trekken, maar mentaal vond ik dat best lastig met ex.
dinsdag 17 februari 2009 om 22:47
dinsdag 17 februari 2009 om 22:58
dinsdag 17 februari 2009 om 23:00
Zo ik ben er weer....
Indi wat lees ik nou...nog steeds niets gemaild? Maar wel chatdate....ook leuk!
Q...dat ben ik dan wel met je eens, dat je op een gegeven moment het moet accepteren en verder moet gaan met je leven en er niet in moet blijven hangen.
En dan lijkt het alsof een man rationeler er mee omgaat....ik weet dat jullie mannen ook echt wel gevoel hebben hoor
Scorpio vind je dat niet moeilijk om vrienden te blijven aangezien je wel bepaalde gevoelens voor hem hebt? Ik geloof eerlijk gezegd nooit zo in een platonische vriendschap als je relatie met elkaar hebt gehad. Vaak is het om iemand niet kwijt te raken en het dan maar in die vorm (vriendschap) in je leven te houden.
Mozz...hoe gaat met jou?
En waar is mijn twinsis?
Indi wat lees ik nou...nog steeds niets gemaild? Maar wel chatdate....ook leuk!
Q...dat ben ik dan wel met je eens, dat je op een gegeven moment het moet accepteren en verder moet gaan met je leven en er niet in moet blijven hangen.
En dan lijkt het alsof een man rationeler er mee omgaat....ik weet dat jullie mannen ook echt wel gevoel hebben hoor
Scorpio vind je dat niet moeilijk om vrienden te blijven aangezien je wel bepaalde gevoelens voor hem hebt? Ik geloof eerlijk gezegd nooit zo in een platonische vriendschap als je relatie met elkaar hebt gehad. Vaak is het om iemand niet kwijt te raken en het dan maar in die vorm (vriendschap) in je leven te houden.
Mozz...hoe gaat met jou?
En waar is mijn twinsis?
dinsdag 17 februari 2009 om 23:01
Ha iedereen, kom nog even snel truste zeggen! Beste vriend kwam eten en daarna met hem en zijn buurman naar de film (Valkerie of is het nu Valkery?) geweest. Tom Cruise was top, spannende film, maar die Carice van Houten...bbbrr daar heb ik nu nix mee. Gelukkig had ze niet een hoofdrol. Daarna nog aan de wijn bij mij thuis, erg gezellig!
Haha Indi, zit je nu toch op Paiq/Next lover? keep us posted!
Interessante verhalen weer vanavond hier! En blij met Q in ons midden!
Haha Indi, zit je nu toch op Paiq/Next lover? keep us posted!
Interessante verhalen weer vanavond hier! En blij met Q in ons midden!