Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 18 februari 2009 om 21:32
@Ingel: (voorheen kon je toch "gewoon" je vriendjes berichtjes sturen, maar op de één of andere manier kan dat nu ineens niet meer).
@LM: Ik ga er ook zo maar in. Nog eventjes tv kijken in bed en daarna pitten. Da's overigens ook een hobby van me.
@LM: Ik ga er ook zo maar in. Nog eventjes tv kijken in bed en daarna pitten. Da's overigens ook een hobby van me.
anoniem_5896 wijzigde dit bericht op 18-02-2009 21:34
Reden: Hobby toevoegen
Reden: Hobby toevoegen
% gewijzigd
woensdag 18 februari 2009 om 21:35
Er is sowieso niet veel op tv vanavond!
Ik moet morgenochtend werken, en dan heb ik weekend! Heerlijk!
Q dat berichtjes sturen is sowieso onhandig via Viva je moet een bericht achterlaten op iemand zijn profiel, maar dat ontvangen bericht zie je dan weer niet op je profiel maar in je mailbox. Ik snap het zelf al niet meer
Ik moet morgenochtend werken, en dan heb ik weekend! Heerlijk!
Q dat berichtjes sturen is sowieso onhandig via Viva je moet een bericht achterlaten op iemand zijn profiel, maar dat ontvangen bericht zie je dan weer niet op je profiel maar in je mailbox. Ik snap het zelf al niet meer
woensdag 18 februari 2009 om 21:37
woensdag 18 februari 2009 om 21:41
Xen; dat met dat emailadres heb ik ook last van (gehad), meen dat ik het laatst opgelost heb, maar ik weet het niet meer zeker (en te lui om tge chekken).....
Ik wil nog even met jullie mijn vreugdebron van vandaag delen; nieuwe schoenen gekocht; voor mijn doen veels te duur. Maja; mag ik der ook extra blij mee zijn
Ik wil nog even met jullie mijn vreugdebron van vandaag delen; nieuwe schoenen gekocht; voor mijn doen veels te duur. Maja; mag ik der ook extra blij mee zijn
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 18 februari 2009 om 21:47
Daag LM !
Slapen; ach ja, niet een uitgesproken hobby; voel me bij lang slapen altijd zo nutteloos ed dat ik andere hobby's meer prefereer......
Schoenen heb ik nu niet aan; op de bank met mijn pyama aan; morgen weer, ze voelen in ieder geval heel zacht aan.
Slapen; ach ja, niet een uitgesproken hobby; voel me bij lang slapen altijd zo nutteloos ed dat ik andere hobby's meer prefereer......
Schoenen heb ik nu niet aan; op de bank met mijn pyama aan; morgen weer, ze voelen in ieder geval heel zacht aan.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.