Mei 2008

26-08-2007 09:59 2248 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdbevallenvan deroepnaamgewicht (g) /cmAngela2824-04-20082eSophie3270g /48cmPlevier3430-04-20082eMiko3290g /49cmValdispert3403-05-20082ePablo3470g /51cmBowie03-05-20083eTim3380g /50cmPriek2704-05-20081eJens4400g /52cmSabrina2504-05-20082eNathalie4060g /52cmDurske3709-05-20082eAnnabel4340g /53cmBillybob2812-05-20081eZane3740gLeeuwedraak3113-05-20081eTara3955g /53cmRegina3214-05-20082eElise4500g /52cmMilagro3421-05-20081eIda3570gMelissa3024-05-20081eThierry3610g /50cmMoon2902-06-20082eThomas3600g /48cmCharmant2404-06-20082eYoshua5250g
OOOOOH MILAGRO GEFELICITEERD!!!!!! Wat leuk!!

Zit ik hier toch een beetje met tranen in m'n ogen dat je zo snel zwanger bent na al je verhalen ( aargh, ben ongesteld; dus nu een verschrikkelijk sentimentele doos), echt helemaal super voor jullie!!!!! o, ik vind het zo leuk!!!

Zitten jullie nog op twee slaapjes per dag of een groot middagslaapje? Yoshua slaapt meestal twee keer per dag, maar hij is de laatste tijd zo ontzettend aan het rommelen, 's nachts veel spoken ( ik ben zoooooooo moe), dus ben een beetje benieuwd. Hij eet ook niet zo super, ik krijg er steeds wel een beetje in maar het zijn echt poppenmaaltjes.
Het zal inderdaad wel even flink aanpoten worden, maar aan de andere kant heb je het dan ook maar gehad (of gaan jullie volgend jaar om deze tijd door voor nummer 3 ?)

Ik vind het echt geweldig voor jullie! Wat leuk dat je weer dat hele traject in mag van verwachting en spanning, en nu is het nóg leuker, want je weet al hoe geweldig zo'n kleintje is!

*Priek krijgt ook helemaal weer babykriebels*
Charmant, wij zitten op 1 grote middagslaap. In principe wordt Jens om 6.15 wakker, dan krijgt hij pap en gaat meteen weer naar bed tot ongeveer 9.00 uur. Na zijn boterhammen om 12.00 uur gaat hij er weer in, en slaapt hij tot 14.00 uur. Einde van de middag is hij vaak wel erg moe, maar hij wil dan niet meer slapen. Soms lukt het wel, maar meestal niet.

Jens gaat met al zijn eten heel goed, behalve de groente. Meneer wenst precies hetzelfde te eten als zijn ouders eten. Liefst ook nog van hetzelfde bord. Zo kon het gebeuren dat Jens afgelopen week lasagna heeft gegeten en shoarma, ipv de door zijn moeder met heel veel liefde bereide aardappel-broccoli-schotel.
ja, yoshua wil ook hetzelfde als wij..... en dan het liefst met z'n handen zichzelf onder smeren eten!
quote:charmant schreef op 10 februari 2009 @ 12:44:Zitten jullie nog op twee slaapjes per dag of een groot middagslaapje?

Minimaal twee slaapjes per dag hier!

Ida wordt tegenwoordig tussen 07.00 uur en 08.30 uur wakker. Ze krijgt dan direct een fles en gaat daarna spelen. Ongeveer twee uur nadat ze wakker is geworden, wordt ze weer moe en gaat ze zonder problemen slapen. Doorgaans ongeveer 45 minuten tot een uur.

's Middags is er eigenlijk geen peil op te trekken

De ene keer slaapt ze twee uur achter elkaar (oké, gebeurt helaas niet zo vaak) de andere keer slaapt ze een half uurtje hier, 40 minuten daar. En 's middags is het vaak moeilijk om haar in slaap te krijgen. Enorme huilpartijen, ook al is ze duidelijk hartstikke moe (gapen, in oogjes wrijven, aan oor trekken etc.). Ik heb het idee dat ze 's middags niet genoeg structuur heeft, daar wil ik aan gaan werken.

Het klinkt een beetje alsof Yoshua in de fase zit waar Ida nu net een beetje uit komt (lastiger dan normaal, slecht eten en slapen).

Enne, wat een lieve reactie op mijn zwangerschap
quote:Milagro schreef op 10 februari 2009 @ 18:27:

[...]

Minimaal twee slaapjes per dag hier!

Ida wordt tegenwoordig tussen 07.00 uur en 08.30 uur wakker. Ze krijgt dan direct een fles en gaat daarna spelen. Ongeveer twee uur nadat ze wakker is geworden, wordt ze weer moe en gaat ze zonder problemen slapen. Doorgaans ongeveer 45 minuten tot een uur.

's Middags is er eigenlijk geen peil op te trekken

De ene keer slaapt ze twee uur achter elkaar (oké, gebeurt helaas niet zo vaak) de andere keer slaapt ze een half uurtje hier, 40 minuten daar. En 's middags is het vaak moeilijk om haar in slaap te krijgen. Enorme huilpartijen, ook al is ze duidelijk hartstikke moe (gapen, in oogjes wrijven, aan oor trekken etc.). Ik heb het idee dat ze 's middags niet genoeg structuur heeft, daar wil ik aan gaan werken.

Het klinkt een beetje alsof Yoshua in de fase zit waar Ida nu net een beetje uit komt (lastiger dan normaal, slecht eten en slapen).

Enne, wat een lieve reactie op mijn zwangerschap

gelukkig is het dus een fase, 'k word er een beetje horendol van.. Wat je schrijft over Ida, met huilen en niet willen slapen terwijl hij dooooodmoe is, heeft yoshua ook. Zaterdag ochtend wilde hij weer niet slapen, terwijl hij al de hele nacht had liggen spoken en helemaal op was. Ik heb hem in zijn bed gelegd (naast ons bed) en meneer heeft vier uur (!!) staan huilen. Ik hem steeds weer neerleggen, liedje zingen, aaien, en dan sliep hij bijna, en dan bedacht hij weer dat hij in zijn eigen bed lag, en hup, weer staan en huilen. verschrikkelijk....

Maar wat wel heel leuk was: yoshua kruipt al een tijdje, maar steeds kleine stukjes. Gisteren avond was hij zijn grote broer door het hele huis aan het volgen, leek wel een hondje wat er steeds achteraan kwam. Het was zo schattig!!
quote:charmant schreef op 11 februari 2009 @ 09:22:

gelukkig is het dus een fase, 'k word er een beetje horendol van.. Dat werden wij ook ja... Ida werd ook voor het eerst 's nachts wakker, dat had ze de eerste zeven maanden niet gedaan. Het is gewoon erg vermoeiend als ze lastig eten en slapen, dat kost een hoop energie van de ouders...
Goedemorgen allemaal!

Milagro, hoe gaat het? Voel je je goed? Jij had van Ida toch ook vrij makkelijke zwangerschap? (Ik kan natuurlijk 80 pagina's teruglezen, maar hee, het is zondagochtend, ik ben lui )

Charmant en Milagro, hoe gaat het met slapen? Wordt dat al wat beter?

Hier gaat alles wel zo'n beetje zijn gangetje. Jens heeft zich vrijdag voor het opgetrokken tot staan in de box. Helaas heeft ie dat kunstje bij mijn schoonouders de hele dag vertoont, en wil hij het hier thuis nog niet echt herhalen... Hij probeert het wel, maar blijkbaar is onze box moeilijker dan die van mijn schoonouders...

Hier is het avondeten nog steeds niet best. Het is heel wisselend of Jens wel of niet eet. Een toetje gaat er altijd probleemloos in, de groente helaas niet altijd. Nou ja, hij was goed gegroeid, dus ik maak me geen zorgen.

Hebben jullie al vakantieplannen? Wij zijn druk aan het zoeken, maar kunnen het nog niet echt vinden. Hele stapel reisgidsen hier, maar op de een of andere manier zit niet datgene ertussen wat wij willen. Misschien zijn we ook te kieskeurig.

Zo ik ga nog even met een kop thee op de bank. Mijn mannen liggen allebei in bed, dus heb het rijk alleen!
Ik voel me prima, Priek, dank je wel! Wel wat misselijk en moe, maar dat hoort erbij. Ik zou blind tekenen voor eenzelfde zwangerschap als die van Ida, want dat ging inderdaad allemaal vrij makkelijk. We zullen zien! Eerst maar eens de eerste twaalf weken zien door te komen, dat is nu het belangrijkste.

Wij zijn er ook nog niet uit wat de vakantieplannen betreft. Mijn zwangerschap zet dingen ook weer in een ander licht natuurlijk, ben dan zes tot zeven maanden zwanger, dus dan kun je niet alles doen. We hadden eerst het plan om met een camper door Canada te reizen, maar dat doe ik liever als ik niet zwanger ben. Mijn man opperde toen Oostenrijk, maar dan ben ik weer zo beperkt qua wandelen (bergen). We moeten er nog even over nadenken dus! Doorgaans ben ik extreem last-minute met vakanties, maar met een baby moet je toch wat langer van tevoren plannen. Het lijkt me ook ontzettend leuk om met Ida op vakantie te gaan! Zo benieuwd hoe ze dat zal vinden.

Met Ida gaat het ondertussen super. Die lastige periode waarin ze niet wilde eten, niet in bed wilde liggen en in het algemeen minder goed in haar vel zat, lijkt alweer ontzettend ver weg!

Zeker met het eten heeft ze een enorme stap gezet. Aan het begin van de maand zat ze nog (weer) op volledige flesvoeding, nu eet ze alles wat we haar voorzetten! Fruit (zowel uit potje als vers), groente, brood, soep en sowieso alles wat op ons bord ligt. Echt ongelooflijk die omslag.

Priek, wat leuk dat Jens is gaan staan! Is het hem nu ook gelukt bij jullie thuis? Ida staat ook sinds vorige week. Zo schattig om haar trotse gezichtje te zien als ze zich heeft weten op te trekken...
Whoehoe!! Milagro!!

***stuiter stuiter stuiter***

Je bent zwanger!! Wat fan-tas-tisch!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

Oh jemig, wat ben ik blij voor je!!

***stuiter stuiter stuiter***

Kom straks nog even terug om op anderen te reageren, eerst even stuiterballen. Tot later!
Milagro, inderdaad, met een camper door Canada lijkt me niet handig met 7 maanden zwangerschap. Het lijkt mij ook wel eens leuk om met een camper door Amerika te trekken, maar dat bewaren we voor als Jens wat groter is.

Wij hebben de knoop doorgehakt, we gaan naar Tenerife in juni. Gewoon een lekkere relaxte zonvakantie dus. Ik ben benieuwd hoe Jens het vindt, lekker spelen op het strand en in het water!

Jens is inderdaad ook thuis gaan staan. Ik was achter de pc bezig, maar hij begon me trots te roepen. Heerlijk, dat blije koppie boven de rand van de box uit. Zondag was hij een beetje ziekig, wel zielig, maar de uitgelezen kans om eens even lekker met mijn mannetje te knuffelen.

Leeuwedraak, niet zo stuiteren! Hup, aan de klus jij! Jij moet de volgende worden!
zomervakantie...*charmant kijkt naar buiten en wil NU weg*...

Priek, Tenerife klinkt heerlijk!!!

We hadden het er laatst wel over, maar we moeten nog even wat gaan zoeken. Iets waar we met de auto naar toe kunnen, vriend wil het liefst naar Spanje toe, ik vind het wel best zolang het niet Salou, Benidorm, of een andere plek waar je kroketten kan kopen, is.

Bovendien moet ik toch even gaan kijken hoe, vriend's bedrijf heeft best wel last van de kredietcrisis, hij wordt nu al aan zijn contract van 32 uur gehouden ipv de 40 uur die hij werkte, gelukkig kan ik binnenkort een baantje erbij nemen dus dat vangt dat weer op. Blegh, genoeg over geld/crisis.

Leeuwedraak, hoe gaat het bij jou met je studie erbij? Valt het te doen?

Yoshua slaapt gelukkig weer wat beter, ik moet ook zeggen dat zijn boventandjes doorkomen, er is al een klein puntje door, dus misschien had hij daar last van?
Leeuwedraak, bedankt voor de felicitaties! Ik hoop dat er binnenkort voor jou ook een zwangerschap in zit! Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het kan zijn als je in verwachting wilt raken en links en rechts worden anderen zwanger... Fijn dat je zo lief op mijn nieuws reageert

Wat naar dat je vriend nu minder werk heeft, Charmant.

Mijn man is per augustus hoogstwaarschijnlijk zijn baan kwijt in verband met bezuinigingen (welzijnssector, subsidie wordt ingetrokken). Gelukkig verdien ik zelf erg goed en heb ik baanzekerheid, maar ik moet zeggen dat ik het af en toe als zwaar ervaar om verantwoordelijk te zijn voor het gezinsinkomen. Gelukkig heeft hij nog de tijd om iets anders te zoeken, maar we hadden het allemaal net zo goed geregeld met ouderschapsverlof en zo, bij een nieuwe baan is daar geen sprake van en moet je maar afwachten of je vier of zelfs drie dagen per week mag werken. Maar goed, het heeft geen zin om daar nu al over te stressen.

Spanje is een van mijn favoriete vakantielanden, vooral het zuiden (Andalucía)! Maar dat vind ik nu nog te ver om met de auto heen te gaan. De costa's trekken me minder, inderdaad vanwege Piet Friet en de kroketten. Maar dat is natuurlijk lang niet overal zo. En het strand lijkt me heerlijk met kinderen!

Tenerife klinkt ook goed, ben benieuwd hoe het vliegen met Jens zal gaan, Priek! Juni lijkt me een goede tijd om daarheen te gaan. Wij zijn dit jaar gebonden aan juli of augustus om weg te gaan, maakt het allemaal wel een stuk duurder en drukker.
Charmant en Milagro, wat ontzettend naar dat jullie de directie gevolgen van de kredietcrisis nu aan den lijve ondervinden! Ik zou ook best willen veranderen van baan (dichter bij huis werken), maar dit soort berichten houden me dan toch weer tegen.

Tjee, als ik zo naar buiten kijk, dan zou ik vanavond al in dat vliegtuig willen stappen! Pfff, ik ben er echt aan toe. Vliegen met Jens lijkt me een hele ervaring. Ik hoop maar dat hij zo onder de indruk is, dat hij lekker stil is. Aan de andere kant, als hij enthousiast wordt, dan gaat hij heel blij gillen. Lijkt me ook niet zo gezellig voor onze medepassagiers....
Hallo allemaal!

Wij hadden iets raars gisteren: Jens was op het kdv gaan slapen. Na een tijdje ging de juf even bij hem kijken, en toen ademde hij bijna niet en was hij helemaal koud. Met veel moeite kon ze hem wakker krijgen, en bij temperaturen bleek dat hij 36 graden was. Ze hebben hem warm aangekleed en een grote warme fles gegeven, en toen ging het wel weer goed met hem. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, vooral omdat ik er zelf niet bij was. Jens kan soms heel diep en heel stil slapen, aan de andere kant is hij nu snotverkouden en snurkt hij telkens een beetje.

Omdat we het toch wel eng vonden, gaat Jens vanmiddag even langs de dokter met papa. Die kan er waarschijnlijk ook niks mee, maar pa en ma moeten even gerustgesteld worden...

Brrrrrrr
Gets Priek, wat een raar/naar verhaal! Kan me voorstellen dat je even naar de huisarts gaat, ook al verwacht je daar geen kant-en-klare oplossing van. Misschien kan hij/zij toch iets zeggen waar je iets mee kunt. Laat je nog even weten hoe het is gegaan?

Charmant, wat attent dat je aan mijn studie denkt! Inmiddels heb ik de eerste twee modules afgerond (7,0 en 7,4) en ben ik bezig met de derde. Qua tijdsbeslag gaat het op en neer, ik kan gerust een weekje of 2 niets doen, maar voor een examen of inleverdatum moet ik wel weer volop aan de bak. Zo als het nu gaat, hou ik het wel vol.

Milagro, gelukkig zit ik nu gevoelsmatig nog luchtig in het zwanger worden. We zijn net begonnen, en mijn 'ambitie' heb ik voor mijn gevoel rúím gesteld: zwanger worden in 2009. Pas als ik op 31/12 zonder buik aan de bubbels zit, ga ik sippen (***noot van de redactie: dapper geformuleerd, nu eens kijken of ze haar mind-set ook ècht zo kan krijgen***).

Vanavond ben ik me ook effe rot geschrokken. Tara had d'r avondeten op en was lekker aan het rondscharrelen in de woonkamer, terwijl ik achter de laptop aan de eettafel zit. Vreedzaam tafereeltje, kan niks gebeuren want ik zit er bovenop. Dacht ik. Tot ze ineens keihard begint te gillen... Djiez, ligt madam met het snoer van de laptop in een lus om haar nek! Heb haar van de grond getild en het snoer van haar nek gehaald, zat best vast eromheen. Ik denk niet dat ze stikte ofzo, maar dat ze flink geschrokken is omdat ze klem zat. Evengoed joeg er een flinke stoot adrenaline door me heen. Phoe. En dan zit je er nota bene vlak bij...

Ga op tijd mijn bedje in, morgenvroeg meteen om 8.30 uur beoordelingsgesprek. Is net als de tandarts: niet het einde van de wereld, maar ècht zin heb ik er nou ook weer niet in.

Trusten!
Hallo!

Alles was prima bij de huisarts. Ze heeft Jens even goed beluisterd, en kon niks raars vinden. Ze dacht dat ie gewoon heel diep geslapen had, een combinatie van een ziek zijn en de nacht ervoor slecht geslapen. Nou ja, wat we zelf ook al een beetje dachten dus, maar nu weten we het zeker.

Leeuwedraak, bah, ik kan me voorstellen dat je daar van schrikt! Gelukkig begon ze te gillen, als ze dat niet had gedaan was het erger geweest.

Ik hoop voor je dat je inderdaad je gedachten kunt verzetten van het zwanger worden (Priek denkt terug aan de tijd na het stoppen met de pil. Ik zou absoluut niet geobsedeerd raken door eisprongen, ovulatieslijm, menstruaties en testen enzo. Yeah right, na 1 maand kon ik aan niks anders denken dan aan ovulatieslijm )

Tjee, het is hier heel hard aan het sneeuwen! Gezellig, ik ga zometeen de stad in met Jens, ik hoop dat het dan nog sneeuwt. Hij zit tegenwoordig kaarsrecht in de wagen, zodat ie precies kan zien wat er allemaal gebeurt. Ik kan me zo voorstellen dat hij de sneeuw ook wel kan waarderen.
quote:Priek schreef op 19 februari 2009 @ 08:30:

Alles was prima bij de huisarts. Ze heeft Jens even goed beluisterd, en kon niks raars vinden. Ze dacht dat ie gewoon heel diep geslapen had, een combinatie van een ziek zijn en de nacht ervoor slecht geslapen. Nou ja, wat we zelf ook al een beetje dachten dus, maar nu weten we het zeker.

Fijn om te horen! Jullie zullen nu wel iets gerustgesteld zijn. Toch goed om even te gaan.

quote:Priek schreef op 19 februari 2009 @ 08:30:

(Priek denkt terug aan de tijd na het stoppen met de pil. Ik zou absoluut niet geobsedeerd raken door eisprongen, ovulatieslijm, menstruaties en testen enzo. Yeah right, na 1 maand kon ik aan niks anders denken dan aan ovulatieslijm ) Ik ook niet, ik was volledig 'zen' en nergens op gefixeerd...
Gelukkig dat de huisarts niets raars kon vinden bij Jens, Priek!

Ik kan me voorstellen dat jullie je rot geschrokken zijn. Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt met Ida. Ik wilde haar uit haar bed halen voor de laatste voeding (ongeveer anderhalve maand geleden) en toen was ze helemaal bleek, slap en voelde koel aan. Gelukkig werd ze vrijwel direct wakker, maar ik schrok er wel van.

En Leeuwedraak, ook bij jullie schrikken met dat snoer! Heeft me wel aan het denken gezet, want Ida kruipt ook de hele kamer door en zit wel eens in het hoekje van de staande lamp (met bijbehorend lang snoer, waar ze wel eens mee speelt). Toch maar een snoerverkorter (of hoe heet dat) gaan aanschaffen....

Sowieso is de tijd van heel goed opletten hier aangebroken. Ida trekt zich nu letterlijk overal aan op, ook aan dingen die daar niet geschikt voor zijn. Ze kan nu zelf op haar knietjes gaan zitten en daarmee komen veel meer dingen binnen handbereik, ook meer dingen waaraan ze zich kan optrekken dus. Het staan gaat ook wel eens mis, zoals aan het begin van deze week. Ze gleed uit en viel keihard met haar hoofd op de rand van de salontafel (die we al op een andere plek hadden neergezet vanwege haar grotere actieradius). Hard huilen natuurlijk en ze bleek een deukje in haar voorhoofd te hebben! Dat werd later een bult en daarna een grote blauwe plek, die nu al geel aan het worden is.

Wie van jullie heeft al een fietszitje gekocht? Wij hebben gekeken op de site van de Consumentenbond en daar was een onderzoek uit 2004, waaruit bleek dat de meeste zitjes niet aan de Europese veiligheidsregels voldeden. Er stond bij dat veel fabrikanten daar actie op hebben ondernomen, maar niet duidelijk werd welke fabrikanten dat zijn. Dus we staan nu in dubio over welk merk.
Ja, yoshua zit al in een fietszitje, hmm, het merk is eh.. iets met gmh ofzo... en yoshua heeft idd ook een grote blauwe plek op z'n voorhoofd van het tv kastje.
Zo, Jens heeft een leuk buikvirusje te pakken, dus we zitten hier sinds gisteravond tussen de ondergespuugde en ondergepoepte kleren, pyama's, slaapzakken, boxkleden, beddengoed, en knuffels. Gezellig hoor. Nou ja, ik bekijk het maar positief, alles is weer lekker schoon.

Wij hebben een fietsstoeltje van Bobike. Ik heb niet echt onderzoek gedaan naar veiligheid, moet ik eerlijk bekennen. In de fietsenwinkel was de enige keus die je had, dit stoeltje. Wel in 30 verschillende bekledingen, dat dan weer wel. Tja, en dat vinden moeders belangrijk he

Vandaag hebben we ook een autostoeltje gekocht. Ik was nogal fan van de Maxicosi Tobi, die vond ik het mooist. Maar we hebben uitgebreide uitleg gehad van de verkoopster, en die wist ons ervan te overtuigen dat de Römer veiliger was. Dus die hebben we gekocht (scheelt niks in prijs trouwens). Jens zat als een koning in zijn stoel vanmiddag. Ik was alleen maar benauwd dat hij hem onder zou diarreren...
Hier heeft de diarree ook in alle hevigheid toegeslagen. Vorige week woensdag begon het al, en zaterdag werd het echt water. Zondag nog geen verbetering in de diarree maar wel een verslechtering in eten en drinken, dus even gebeld met de huisartsenpost om te overleggen wat de beste aanpak was. Die gaven aan dat ze Tara graag even wilden zien (heb het liever zo dat ik zelf sta te stampvoeten dat ik gezien wil worden). Gelukkig was de arts duidelijk: ze is vrolijk, heeft geen droge lippen, geen koude handen&voeten, dus kijk het maar even aan tot het maximaal 2 weken duurt.

Vanmorgen haalde ik haar uit bed met diarree in d'r haar (arme schat), dus eerst gedoucht en toen de fles. Nou, die kwam er dus met een grote golf weer uit. Gauw samen onder de douche geweest en op het werk mijn vrije dag omgeruild van woensdag naar vandaag, want zo wil ik haar niet naar de crèche brengen. Goede keuze geweest, want ze is hangerig, wil niet drinken/eten... niet doodziek ofzo, maar ook niet haar 'Usual Happy Self'.

Nog meer kinderen geveld door de poeperitis?
Leeuwedraak, hier dus een beetje hetzelfde. Met Jens gaat het wel weer beter, vandaag is alles binnengebleven. Ik moet wel zeggen dat er ook niet veel in is gegaan... Hij wil zelfs zijn flesjes niet meer leegdrinken, en het andere eten is helemaal een drama. Hij heeft nog wel natte luiers. Vrolijk is ie niet bepaald, ik kan niet wachten tot mijn vriend thuis komt om het stokje over te nemen.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat het je soms onwijs zwaar valt om zo'n hele dag alleen thuis te zijn met zo'n wurm? Ik ben zelf ook al een paar dagen niet zo lekker, en dan kan ik er soms echt genoeg van krijgen. Hij is de hele dag bezig om allerlei stouts te doen, en als ik hem 2 minuten geen aandacht geef begint ie te huilen. Meneer is moe, maar wil niet slapen.... pfffff.

Ik vind hem nog wel lief hoor
Ida heeft dus aan het begin van de maand die diarree gehad. Heeft wel anderhalve week geduurd. Zo lang ze genoeg dronk, hoefde ik me geen grote zorgen te maken. Maar wat een gedoe met vieze luiers en kleertjes (want die spuitpoep ging dwars door de luier heen).quote:Priek schreef op 23 februari 2009 @ 17:00:Hebben jullie dat ook wel eens, dat het je soms onwijs zwaar valt om zo'n hele dag alleen thuis te zijn met zo'n wurm? Ja hoor! Zeker in de periode dat Ida alle voeding behalve flesvoeding weigerde en ook niet wilde slapen... En wat je zegt, als je zelf dan ook nog eens een keer niet lekker bent, kan een dag heeeeeeeel lang duren! Af en toe had ik echt zoiets van: ga alsjeblieft slapen of houd op met jengelen, want ik word helemaal gek...

Het weer zit ook niet echt mee als ze een lastige dag hebben. Wat dat betreft kijk ik uit naar de lente, zodat ik wat vaker met Ida naar buiten kan, lekker in het park op het gras zitten en zo. Op thuis zijn we allebei af en toe helemaal uitgekeken!
Leeuwedraak, hoe is het met Tara? Is ze al van haar poeperitis af? Jens is er gelukkig vanaf. Hij heeft nog een paar dagen erg slecht gegeten, maar sinds gisteren gaat dat ook weer beter. Net gaf ik hem een fruithap, en hij werd onwijs kwaad toen het op was. Goed teken dus!

Verder zijn paps en mams een beetje in de lappenmand. Allebei niet echt ziek, maar we hangen ertegenaan. Daarbij slaap ik ook nog eens slecht, dus dat helpt ook niet mee.

Ik verlang ontzettend naar vakantie, ik kijk heel erg uit naar lekker met Jens in een pierebadje zitten spelen in het zonnetje. Geweldig lijkt me dat.

Ik ga eens kijken of Jens lekker in slaap is gevallen, en dan duik ik met een kop thee op de bank. Oh ja, ik ga ook nog even van die slotjes op de keukenkastjes monteren. Meneer heeft ontdekt dat pannen en ovenschalen erg interessant zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven