Hoe vriend scheten laten afleren?
zondag 29 oktober 2017 om 22:11
Een windje op zijn tijd is menselijk en normaal, daar stoor ik mij helemaal niet aan. Mijn vriend echter lijkt continu aan het ontluchten te zijn. Ik vind dat vies. Met name tijdens het eten. Ik eet gewoon niet zo lekker met een verrotte poeplucht in mijn neus. Hij stinkt namelijk ook.
Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.
Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.
Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.
Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.
Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
zondag 29 oktober 2017 om 22:14
zondag 29 oktober 2017 om 22:24
Ik vind dit ook wel ver gaan.
Wij scheten er op los. Maar niet tijdens het eten en visite zeg.
Wat raar! En wat een afknapper ook.
Misschien de moeite waard om inderdaad naar jullie eetpatroon te kijken maar het probleem zit natuurlijk eigenlijk in de respectloosheid naar jou en anderen toe.
Wat je daarmee moet, ja, moeilijk. Kan me heel goed voorstellen dat het een dealbreaker is.
Wij scheten er op los. Maar niet tijdens het eten en visite zeg.
Wat raar! En wat een afknapper ook.
Misschien de moeite waard om inderdaad naar jullie eetpatroon te kijken maar het probleem zit natuurlijk eigenlijk in de respectloosheid naar jou en anderen toe.
Wat je daarmee moet, ja, moeilijk. Kan me heel goed voorstellen dat het een dealbreaker is.
zondag 29 oktober 2017 om 22:25
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 29 oktober 2017 om 22:31