Stamcafe XXXI
donderdag 26 oktober 2017 om 11:33
denk ik wel, het is voor hun natuurlijk ook een hele omschakeling geweest, al die verhuizingen en ze proberen nu hun plekje weer te vinden en jij gooit dat in hun ogen steeds weer door de war
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 26 oktober 2017 om 14:31
Ja, al heb ik er bewust voor gekozen ze maar 1 verhuizing mee te laten maken. Maarja, ik snap de beestjes ook wel.
Dan gaan we dat gewoon doen. Thanks Rosanna voor je advies.
Probeer het altijd zo goed mogelijk te doen, ook voor hen, maar ook voor mezelf. Het is zo dubbel af en toe
donderdag 26 oktober 2017 om 21:18
Met die zijbalk ga ik voortaan niet meer WOGgen. (thuis heb ik adblock)
Edit: oh ik lees elders dat addblock niet helpt omdat het leestips zijn. Als je geluk hebt (laptop) zit er helemaal rechts een roze pijltje/vlakje die het verbergt als je erop klikt. Komt uiteraard wel weer terug als je aan een nieuw topic begint ofzo
Ben verkouden maar verder gaat het zijn gangetje.
Edit: oh ik lees elders dat addblock niet helpt omdat het leestips zijn. Als je geluk hebt (laptop) zit er helemaal rechts een roze pijltje/vlakje die het verbergt als je erop klikt. Komt uiteraard wel weer terug als je aan een nieuw topic begint ofzo
donderdag 26 oktober 2017 om 22:46
Djeezz.Ik had de stille hoop dat het op vaste mac mee zou vallen. Nou nee. Zo erg dat ik klaar ben met de niet werkende techniek terwijl ik me fijn voel bij de forummers. Zonde.Watervrouw333 schreef: ↑26-10-2017 21:18Met die zijbalk ga ik voortaan niet meer WOGgen. (thuis heb ik adblock)
Ik heb een heel succesvol symposium gehad. Dank je voor je reactie Dolfijntje: ik voelde met goed in mijn kleren en dat heeft me echt geholpen om 'overwicht te hebben' waardoor bijvoorbeeld de techniek meer gecontroleerd werd: Vrouwtje op hakken wist toch wel wat tegenfase in headsets doet. Ik heb gezweet, maar het was overall succesvol. Nu de adrenaline eruit krijgen en morgen naar Maman. {de smileys doen het blijkbaar ook niet meer. Ik geef jullie een grote klapknuffelzoen}
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 26 oktober 2017 om 22:54
Ik weet nog niet hoe ik de penningmeester overtuig, maar dat gaat zeker gebeuren. Al moet ik zelf naar beneden schalen. Zij is fantastisch belangrijk!
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:54
vrijdag 27 oktober 2017 om 10:12
Ik ben weer gewoon aan het werk... nou ja als ik niet op het forum zit dan hè. Fijn dat het goed ging Dolfje en Oudblond! Mijn cursus is afgerond met een officieel certificaat. Ik heb ook echt wel veel geleerd en de groep en cursusleider waren fijn. Maar ik ben blij dat ik vandaag rustig thuis kan werken want intensief was het wel...
Maar wat een drama weer deze update van het forum. Op mobiel forummen geef ik officieel op nu. Dat betekent wel dat ik hier nog minder ga zijn... En dat is jammer want ik vind jullie leuk!
Maar wat een drama weer deze update van het forum. Op mobiel forummen geef ik officieel op nu. Dat betekent wel dat ik hier nog minder ga zijn... En dat is jammer want ik vind jullie leuk!
The owls are not what they seem
dinsdag 31 oktober 2017 om 10:38
dinsdag 31 oktober 2017 om 16:42
Nog steeds een beetje hetzelfde. Ik heb het zo met haar te doen. Ze heeft pijn en kan steeds minder. Ze huilt veel en dat is zo vreemd om mee te maken van mijn trotse, sterke Maman. Ze is gelukkig niet bang en zegt dat ze duidelijk zal aangeven als het voor haar niet meer kan.
dinsdag 31 oktober 2017 om 16:54
Pff, heftig Blond. Lijkt me inderdaad ook heel verdrietig om haar zo te zienOudblond schreef: ↑31-10-2017 16:42Nog steeds een beetje hetzelfde. Ik heb het zo met haar te doen. Ze heeft pijn en kan steeds minder. Ze huilt veel en dat is zo vreemd om mee te maken van mijn trotse, sterke Maman. Ze is gelukkig niet bang en zegt dat ze duidelijk zal aangeven als het voor haar niet meer kan.
woensdag 1 november 2017 om 11:10
Hallo lieverds. Elf, hoe is t?
Oh Oudblond wat naar. Voor haarzelf, vooral als er geen verbetering inzit, maar ook voor jullie om haar zo te zien. Jullie rollen naar elkaar veranderen dan ook en dat is een lastig proces
Hier een dagje echt vrij om te lummelen, dat was lang geleden. Helaas doet het forum (op mobiel in elk geval) zó stom dat ik er wel weer klaar mee ben. Heb zelfs vanochtend een mail naar de mods gestuurd, voor het eerst ooit... denk niet dat ze onder de indruk zijn want ik krijg nog niks terug. Gelukkig is mijn boek vanochtend bezorgd door Bol dus ik hoef me niet te vervelen. Tot later!
Oh Oudblond wat naar. Voor haarzelf, vooral als er geen verbetering inzit, maar ook voor jullie om haar zo te zien. Jullie rollen naar elkaar veranderen dan ook en dat is een lastig proces
Hier een dagje echt vrij om te lummelen, dat was lang geleden. Helaas doet het forum (op mobiel in elk geval) zó stom dat ik er wel weer klaar mee ben. Heb zelfs vanochtend een mail naar de mods gestuurd, voor het eerst ooit... denk niet dat ze onder de indruk zijn want ik krijg nog niks terug. Gelukkig is mijn boek vanochtend bezorgd door Bol dus ik hoef me niet te vervelen. Tot later!
The owls are not what they seem