Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Gefeliciteerd dames, met afvallen, dan is het met mij maar magertjes gesteld met 2 kilo in de laatste paar weken, maar alles bij elkaar wel 11 kilo, dus het begint erop te lijken. Nog 8 te gaan.
70 kilo moet het worden en dan ben ik dik tevreden, Pun intended. :)

Wel een vreemde boodschap gekregen van de huisarts vanmiddag. Het blijkt dat ik verborgen bronchitis heb, dat wil zeggen, ik heb het wel in mijn longen zitten, maar heb geen symptomen. Nu moet ik als de wiedeweerga stoppen met roken en dat is het moeilijkst dat me te doen staat de komende tijd. Mijn huisarts wil me geen hulp bieden tenzij ik er klaar voor ben terwijl ik graag wil dat hij me met harde hand naar die stoppen met roken therapie stuurt. Die gast is echt een watje hoor, hij laat altijd alles aan mij over, met alle kwalijke gevolgen van dien. Het is een echte zachte heelmeester...
Alle reacties Link kopieren
:sheep: trustuh!
Nou Cateautje dan wens ik je veel sterkte..maar het komt goed .je weet nu waar je het voor doen moet.
Ik ben alleen maar superblij dat ik gestopt ben. Zo ver kom jij ook wel.

En Prada wat heeft die operatie voor jou goed uitgepakt. Fijn hoor 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Jeetje Cateau, ik zou dan toch maar eens gaan stoppen. Ik heb ook te lang doorgerookt en draag daar nu de gevolgen van zoals je weet. Al gaat het nog steeds heel goed op het moment, achteruit zal ik blijven gaan.
Misschien toch eens vragen om die medicatie? Ik ga niet prediken over het roken, ik heb zelf genoten van bijna iedere sigaret maar ik hoop voor je gezondheid dat het lukt.
Jij gaat trouwens ook goed met afvallen :thumbsup:
Dankjewel Chrisjoh, ik ben er ook echt blij mee. Ik ondervind er zo goed als geen nadelen van. Geen dumpings en dat soort fratsen.
Had zin in de laatste aflevering van Madam Secretary. Spannend of die spion nog in leven zou zijn.
Jammer de bammer, maar opnemen op de Belg daar moet je echt nog een tijdslimiet van nog een aflevering bijtellen is mijn ervaring. 10 minuten is te weinig. Nu had ik al 35 extra staan, maar nog niet genoeg. Dan zijn wij in Nederland toch wat strakker met tijdsplanning.

Maar op internet opgezocht wat het einde was.

Net een beetje blauwe lucht hier, maar nu weer grauw.
Mooie berichten van de mensen die willen afvallen en dat ook lukt. Maar ook dat te slank zijn ook niet prettig is. Dat stemt tot nadenken.
Everything you see I owe to spaghetti!
De reden waarom ik niet teveel wil afvallen is dat ik er te oud voor ben. Als ik teveel afval dan is dat duidelijk toonbaar in mijn gezicht en ik denk dat mijn borsten er ook aan moeten geloven en dat heb ik er niet voor over.
Heb altijd 55 kilo gewogen maar als ik daar nu aan begin dan denk ik dat ik er zeker 20 ouder uit zal zien en ook dat ik me er niet prettig bij zou voelen. Ik zit nu lekker in mijn vel, ook al ben ik geen slanke den. Het gaat erom hoe je je voelt, hoe je er ook uitziet.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:52
Reden: ivm spam
99.50% gewijzigd
Ik wil ook zeker niet te mager worden. Mijn lat ligt 7 kilo hoger dan die van de chirurg. Net wat Cateau zegt, het gaat zo tekenen als je te mager wordt. Een beetje spek mag er best wel aanzitten.
Ik heb grote borsten dus dat daar iets afgaat vind ik niet zo'n heel groot probleem.
Toch leuk dat @plancq ons aanspreekt met meneer. Mijn dag is weer goed :-D
Echt ook hey, 30 miljoen. Hij staat trouwens op veel topics. Wat gaan we trouwens doen met die 30 miljoen, feessie dan maar? :cheers:
Ik vind het echt knap hoor prada en cateautje dat jullie zoveel afgevallen zijn. Het lijkt mij namelijk totaal niet gemakkelijk, ik ben zelf heel slank maar daar hoef ik niet zoveel moeite voor te doen slank te blijven. Het is mijn bouw. Een vriendin van mij is behoorlijk zwaar en probeert af te vallen maar dat lukt haar niet echt goed. Dat frustreerd haar behoorlijk, ik weet nooit zo goed wat ik als vriendin naar aan zou kunnen doen om haar te steunen. Meestal zeg ik haar dat ze goed is zoals ze is en dat dit figuur haar goed staat (wat ook zo is), maarja ze wil afslanken en dan zijn deze woorden wellicht niet de juiste. Hebben jullie tips voor mij? Wat kan ik het beste tegen haar zeggen?
prada schreef:
02-11-2017 10:53
Echt ook hey, 30 miljoen. Hij staat trouwens op veel topics. Wat gaan we trouwens doen met die 30 miljoen, feessie dan maar? :cheers:
yep, een leuk feestje wordt dat met 30 miljoen :cheer: :cheer: :cheer:
Zou niet weten wat ik met zoveel geld moet.

Een half miljoen zou ik wel lekker vinden, daar kan ik de rest van mijn leven goed van leven en dan is het op als ik tegen de emmer schop, maar zo grenzeloos is niks voor mij.
Cateautje schreef:
02-11-2017 10:56
Zou niet weten wat ik met zoveel geld moet.

Een half miljoen zou ik wel lekker vinden, daar kan ik de rest van mijn leven goed van leven en dan is het op als ik tegen de emmer schop, maar zo grenzeloos is niks voor mij.
Het lijkt mij ook niks zoveel geld, wat moet je ermee? Uitdelen aan minderbedeelde lijkt me dan nog de beste optie
Bjort schreef:
02-11-2017 10:55
Ik vind het echt knap hoor prada en cateautje dat jullie zoveel afgevallen zijn. Het lijkt mij namelijk totaal niet gemakkelijk, ik ben zelf heel slank maar daar hoef ik niet zoveel moeite voor te doen slank te blijven. Het is mijn bouw. Een vriendin van mij is behoorlijk zwaar en probeert af te vallen maar dat lukt haar niet echt goed. Dat frustreerd haar behoorlijk, ik weet nooit zo goed wat ik als vriendin naar aan zou kunnen doen om haar te steunen. Meestal zeg ik haar dat ze goed is zoals ze is en dat dit figuur haar goed staat (wat ook zo is), maarja ze wil afslanken en dan zijn deze woorden wellicht niet de juiste. Hebben jullie tips voor mij? Wat kan ik het beste tegen haar zeggen?
Ik heb ook altijd maatje 34/36 gehad en toen moest ik ineens medicijnen slikken en daar ging mijn mooie figuurtje.

Wat betreft je vriendin, ik zou het niet weten. Er zijn 2 verschillende vrouwen, vrouwen met een maatje meer die zich dik voelen en vrouwen met een maatje meer die zich niet dik voelen. Ik behoor tot de laatste categorie, dus ik ken die frustraties niet.
Bjort schreef:
02-11-2017 10:58
Het lijkt mij ook niks zoveel geld, wat moet je ermee? Uitdelen aan minderbedeelde lijkt me dan nog de beste optie
Ik heb een weekbudget van 70 euro en het komt heel vaak voor dat ik best wel veel geld overhoud aan het einde van de maand en dan zit ik weleens te verzinnen wat ik ermee wil en meestal kan ik niets bedenken, ik heb alles al. Dat is inherent aan mijn leeftijd, ik ben niet meer aan het opbouwen en ben meer dan tevreden met wat ik heb, dus dan zet ik het maar weer op mijn spaar.
Cateautje schreef:
02-11-2017 10:59
Ik heb ook altijd maatje 34/36 gehad en toen moest ik ineens medicijnen slikken en daar ging mijn mooie figuurtje.

Wat betreft je vriendin, ik zou het niet weten. Er zijn 2 verschillende vrouwen, vrouwen met een maatje meer die zich dik voelen en vrouwen met een maatje meer die zich niet dik voelen. Ik behoor tot de laatste categorie, dus ik ken die frustraties niet.
Wel erg fijn dat je die frustratie niet hebt, dat heeft mijn viendin heel erg die worstelt enorm met haar figuur. Dat vond ik erg jammer voor haar.

Ja medicijnen kunnen de boel behoorlijk ontregelen, en daardoor kan je ineens een stuk zwaarder worden.
Ik had altijd maat 32-36 tot ik aan de medicatie moest.
Nu ben ik weer zonder medicatie en ben ik weer aan het afvallen, puur omdat mijn stofwisseling het weer beter doet. Heel apart.
Ik kwam van maat 42 en zit nu weer in maat 38 (soms 40 voor bepaalde maten).

Ik ben nog jong, dus mag best nog meer af ;)
Hawelry schreef:
02-11-2017 11:12
Ik had altijd maat 32-36 tot ik aan de medicatie moest.
Nu ben ik weer zonder medicatie en ben ik weer aan het afvallen, puur omdat mijn stofwisseling het weer beter doet. Heel apart.
Ik kwam van maat 42 en zit nu weer in maat 38 (soms 40 voor bepaalde maten).

Ik ben nog jong, dus mag best nog meer af ;)
Fijn dat je van die medicijnen af bent, ik hoop voor je dat het je gaat lukken om je gewenste gewicht te behalen.
Bjort schreef:
02-11-2017 11:14
Fijn dat je van die medicijnen af bent, ik hoop voor je dat het je gaat lukken om je gewenste gewicht te behalen.
Ja, lukt vast wel.
(ik was dare trouwens ;) )

Ik heb net bed verschoond, wilde eigenlijk niks doen maar dit is een simpel klusje ofzo.
En ik heb thee.
Ik zou ook best mijn eetlust wat meer in bedwang willen hebben (minder boterhammetjes eten) en wat minder lui zijn en meer sporten. Helaas, het zit er niet in, in deze grauwe koude tijd van het jaar.

Komt er nog bij dat ik opeens verschrikkelijk veel zin heb in kaneelkoekjes. Gelukkig zou ik niet weten waar ik ze vandaan zou moeten halen nu.
Hawelry schreef:
02-11-2017 11:45
Ja, lukt vast wel.
(ik was dare trouwens ;) )

Ik heb net bed verschoond, wilde eigenlijk niks doen maar dit is een simpel klusje ofzo.
En ik heb thee.
Heej, goed dat je het zegt, ik had het niet geweten anders :)

Lekker ff thee drinken als je bezig bent hoort erbij hoor, het nadeel is dat er een kans bestaat dat je hier blijft plakken :-D
aviv_13 schreef:
02-11-2017 11:46
Ik zou ook best mijn eetlust wat meer in bedwang willen hebben (minder boterhammetjes eten) en wat minder lui zijn en meer sporten. Helaas, het zit er niet in, in deze grauwe koude tijd van het jaar.

Komt er nog bij dat ik opeens verschrikkelijk veel zin heb in kaneelkoekjes. Gelukkig zou ik niet weten waar ik ze vandaan zou moeten halen nu.
In de winter heb ik ook altijd meer honger/trek in eten. Maar ik ben niet zo'n snoeper dus eet ik gewoon een extra boterham of ik maak meer havermoutpap oid
Ik ben 1.76m en 85 kg. Dus er zou eigenlijk wel 10 kilo af moeten/mogen. Maar het afvallen gaat nog niet zo best. Ik zie er verder ook niet te dik uit uit. Dus dat scheelt ook wel. Maar daardoor ook niet echt extra motivatie om wel af te vallen.
Telkens heb ik weer een goede periode, dan lukt het afvallen wel. En dan is het weer helemaal mis.
Vandaag een dikke vette off day! Dus maximaal snaaien! Oeps!!

Ik ga de kant en klare lasagna maar eens in de oven schuiven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven