Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 19 februari 2009 om 21:00
Scorpia, helaas geen tips. Altijd gehad en ook zo in mijn handelen lees opgeruimd hoofd en thuis. Was beeutje extreem maar nu gaatie betteruh. Meer in balans...zen zen....
Vleer is het nou een meid/gozer of onzijdig. He of Ho gezien combi kleur muisjes I don't know.
Q, leuk en aardig dat je zo gecharmeerd bent van MD, geef je dan je creditcard mee??
Vleer is het nou een meid/gozer of onzijdig. He of Ho gezien combi kleur muisjes I don't know.
Q, leuk en aardig dat je zo gecharmeerd bent van MD, geef je dan je creditcard mee??
donderdag 19 februari 2009 om 21:02
quote:Mozzarella schreef op 19 februari 2009 @ 20:55:
Haha, jummm Vleer! Krijg bijna trek om dat als avondeten te gaan eten. Dat beschuitje dan he...
Q, ben jij een MD vertegenwoordiger ofzo? Volgens mij zijn de posts ZONDER die afkorting op 1 hand te tellen
Maarreh... als je toch bezig bent... waar kan ik terecht voor het aanschaffen van een leuk setje?
Bij de betere speciaalzaak waar ze MD verkopen natuurlijk.
Mja..da's een inkopper natuurlijk
Haha, jummm Vleer! Krijg bijna trek om dat als avondeten te gaan eten. Dat beschuitje dan he...
Q, ben jij een MD vertegenwoordiger ofzo? Volgens mij zijn de posts ZONDER die afkorting op 1 hand te tellen
Maarreh... als je toch bezig bent... waar kan ik terecht voor het aanschaffen van een leuk setje?
Bij de betere speciaalzaak waar ze MD verkopen natuurlijk.
Mja..da's een inkopper natuurlijk
donderdag 19 februari 2009 om 21:05
Nix maar dan ook niks spannends over date. Hebben 2,5 uur geklept en toen bracht hij mij naar huis en reed weg.
Er zijn drie categorieën:
Kans dat je ermee gelukkig wordt
Kans dat je niet ongelukkig wordt
Het gaat niet werken
En ja, echt binnen 2u irl weet je dat, heb niets meer gehoord en ik zal geen initiatief nemen. Nu was mijn voorstel. Ik zou wel weer gaan, you never know.
Er zijn drie categorieën:
Kans dat je ermee gelukkig wordt
Kans dat je niet ongelukkig wordt
Het gaat niet werken
En ja, echt binnen 2u irl weet je dat, heb niets meer gehoord en ik zal geen initiatief nemen. Nu was mijn voorstel. Ik zou wel weer gaan, you never know.
donderdag 19 februari 2009 om 21:09
Nou, hij heeft wel laten ontvallen wat hij verdient en ik weet niet of jij dat veel of niet vind.
Helaas voor mij verdien ik meer, dus kans dat ik met zijn creditcard MD ga shoppen is nie heeul errug gcroot.
En nee, tjsa, een ander nick nemen en dan topic met mijn date heeft ieniemiene piemel ga ik niet hoeven openen. Handjes zijn thuuz gebleven
Helaas voor mij verdien ik meer, dus kans dat ik met zijn creditcard MD ga shoppen is nie heeul errug gcroot.
En nee, tjsa, een ander nick nemen en dan topic met mijn date heeft ieniemiene piemel ga ik niet hoeven openen. Handjes zijn thuuz gebleven