Dingen die je wilt schrijven in het Modtopic

woensdag 8 november 2017 om 10:15
Maar die toch weer gewist zullen worden. Schrijf het hier neer. De mods zullen niet reageren maar dan heb je wel het gevoel dat iemand je berichten leest.
update 28-11
bruise zegt dit:
Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:
- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren
Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
update 28-11
bruise zegt dit:
Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:
- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren
Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 01:50
Reden: moest van Bruise
Reden: moest van Bruise
68.05% gewijzigd

vrijdag 10 november 2017 om 16:14
Het wordt zo langzamerhand steeds meer survivalen op het forum. In plaats van mods zie ik forummers elkaar tips, shortcuts en local weetjes doorspelen om jezelf hier nog enigszins te kunnen verplaatsen en je weg te vinden naar wat je wilt doen of zien.
Het wachten is nu op de nieuwste uitgave van de Lonely Planet met de bestemming het het onontdekte gebied van het Viva Forum.
Het wachten is nu op de nieuwste uitgave van de Lonely Planet met de bestemming het het onontdekte gebied van het Viva Forum.

vrijdag 10 november 2017 om 16:48
Ik werk veel met bookmarks, dan kan ik zelf bepalen wanneer ik in een topic kijk, in plaats van het min of meer opgedrongen te krijgen via de lijst 'gereageerd', (ik gooi het weg uit de lijst gereageerd, op snel lopende topics). Bovendien kun je bookmarken op de laatste reactie die je hebt gelezen, zodat je niet eindeloos hoeft te zoeken en scrollen.
Het enige nadeel is dat je de vorige bookmark telkens moet weghalen. Ik weet alleen niet of dit goed werkt op een mobiel.
SaysWho zit ik ook op, sinds een kleine week. Is nog wel wat stil, maar loopt als een zonnetje, op kleine dingetjes na, en de moderators reageren op suggesties, dat is werkelijk een wonder

nounou
vrijdag 10 november 2017 om 16:56
OopjenCoppit schreef: ↑10-11-2017 16:14Het wordt zo langzamerhand steeds meer survivalen op het forum. In plaats van mods zie ik forummers elkaar tips, shortcuts en local weetjes doorspelen om jezelf hier nog enigszins te kunnen verplaatsen en je weg te vinden naar wat je wilt doen of zien.
Het wachten is nu op de nieuwste uitgave van de Lonely Planet met de bestemming het het onontdekte gebied van het Viva Forum.![]()
Of the Rough Guide, hè. Ik zou niet eens weten of die nog bestaat.
Echt, dames en andere mensen, ga eens kijken op SaysWho, het zou fijn zijn als daar wat meer reuring en meeschrijvenden komen. Althans, dat vind ik

nounou
zondag 12 november 2017 om 09:31

zondag 12 november 2017 om 10:37
Whahahahaha ik schrijf het net in het mod topic. Wat een prutsers, ze lezen dus gewoon niet.
Maar goed, prima zo, je blijft maar lekker.
zondag 12 november 2017 om 10:48
Kutterdekutterdekut!
Dat is wat ik in het modtopic wil zeggen.
Heb helemaal speciaal de pc hiervoor aangezet, want op mijn tablet kan ik niks meer op het forum.
Wilde een spammert melden. Moest tig keer in het berichtenveld klikken voor mijn toetsenbord zichtbaar bleef. Typ 'Spam'. Zit de verstuurknop verstopt onder een van de vele reclames.
Ging ik naar dit topic, typte mijn tekst, verstuurknop deed het niet.
Dus dan maar zo.
dus.
Dat is wat ik in het modtopic wil zeggen.
Heb helemaal speciaal de pc hiervoor aangezet, want op mijn tablet kan ik niks meer op het forum.
Wilde een spammert melden. Moest tig keer in het berichtenveld klikken voor mijn toetsenbord zichtbaar bleef. Typ 'Spam'. Zit de verstuurknop verstopt onder een van de vele reclames.
Ging ik naar dit topic, typte mijn tekst, verstuurknop deed het niet.
Dus dan maar zo.

dus.
Mind the gap
zondag 12 november 2017 om 20:43
Nou, iets heel vreemds : in de trein probeerde ik even het forum op mobiel : helemaal geen reclame, nada, niks, terwijl een paar weken terug alles geblokkeerd werd door die paarsroodoranje scherm-vullende ellende. Echt heel vreemd. Ik heb niet ingelogd, om de godinnen niet te verzoeken, maar het forum was goed te lezen, alleen de toonmeer-knop was irritant. Mijn mobiel is een heel oud beestje, misschien dat-ie de reclames niet kan draaien
? (ik roep maar wat vanuit mijn digibete onbenul).

nounou

maandag 13 november 2017 om 10:25
maandag 13 november 2017 om 11:29
Ik heb één keer met de CM (of in elk geval met dat emailaccount) gemaild. Na twee keer heen een weer mailen ging ze (?) mijn eerste klacht doorgeven aan de technische dienst. Joepie. Sindsdien niks meer vernomen over die klacht en er is ook niks verbeterd. Op mijn andere klachten werd niet eens ingegaan. Dus.
Oudblond blijf maar lekker hier hoor! Of op dat andere forum, ook gezellig.
The owls are not what they seem
maandag 13 november 2017 om 13:43
LadyL0101 schreef: ↑13-11-2017 11:29Ik heb één keer met de CM (of in elk geval met dat emailaccount) gemaild. Na twee keer heen een weer mailen ging ze (?) mijn eerste klacht doorgeven aan de technische dienst. Joepie. Sindsdien niks meer vernomen over die klacht en er is ook niks verbeterd. Op mijn andere klachten werd niet eens ingegaan. Dus.
Met dit topic veranderd er wel iets aan je probleem?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
maandag 13 november 2017 om 13:51
Vast niet nee. Maar ik zie hier af en toe mensen vragen of de CM er nog wel is en het antwoord daarop is dus dat vorige week nog iemand uit zijn/haar naam mailde. Of er ook een technische dienst is betwijfel ik dan weer wél.
The owls are not what they seem