Verdrietige kerst

01-12-2017 09:16 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-12-2017 14:52
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
97.15% gewijzigd
Waarom respecteer je haar redenen niet? Zij geeft een grens aan en jij respecteerd hem niet.

Misschien is dat wel de reden, je accepteerd haar mening niet. Voor jou niet goed genoeg, voor haar bewijs dat ze de juiste keuze maakt.
Nee! Een relatie aangaan doe je met z'n tweeën, de stekker eruit trekken kan ieder alleen beslissen.

Het klinkt mij alsof zij jouw al meerdere kansen heeft gegeven. Jij liegt, communcieert niet prettig en je vond het de afgelopen jaren niet nodig om te veranderen hier in.

Zij kiest nu voor zichzelf, en voor haar zoon. (Misselijke opmerking van jou trouwens, dat haar alleen maar sterkt in haar keuze waarschijnlijk!)

Ga aan de slag met jezelf. Maar doe dat niet voor haar. Gun haar dr rust en een fijnere man.
Je moet beiden achter de relatie staan. Zodra er een stopt is de basis weg. Jij draait het om en je zegt beide moeten het eens zijn dat de relatie beëindigd wordt. Dat werkt zo niet. Ik geloof ook niet dat mensen ineens hun gedrag kunnen veranderen.
Jij doet haar het meeste plezier door je eigen leven op de rit te zetten en haar met rust te laten. Wat je nu doet is stalken en dat jaagt haar juist meer weg van je. Als je echt van haar houdt dan laat je haar los
Saai maar spannend
Wat het onacceptabel maakt voor mij is dat ik veel goede eigenschappen heb. Een paar mindere ja, maar dat heeft toch iedereen
Òok al was je God's gift to women en had je alleen maar goede eigenschappen, dan nog heeft zij het recht om te besluiten dat ze niet met je verder wil. Daar heeft ze jouw instemming echt niet bij nodig. Het is klaar, je hebt geen keus dan het te accepteren. Dat zij nu koel en hard is lijkt me logisch aangezien jij overkomt als iemand die ze echt geen centimeter ruimte moet geven.

Laat haar met rust.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sandman44 schreef:
01-12-2017 09:54
Wat het onacceptabel maakt voor mij is dat ik veel goede eigenschappen heb. Een paar mindere ja, maar dat heeft toch iedereen
:nut:

Je zult vast heel lief zijn, maar als je slechte eigenschappen hele zware kuteigenschappen zijn (en dat zijn de jouwe), dan kan geen goede eigenschap daar tegenop en is het vooral bizar dat ze niet eerder is vertrokken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
LIegen, hard, nors, geïrriteerd. Nou, je klinkt echt als een geweldige match! Goed dat ze eindelijk voor zichzelf heeft gekozen. Laat haar met rust. En veranderen doe je niet zomaar, dus daar geloof ik niet zo in.
Sandman44 schreef:
01-12-2017 09:36
Ik deed ook heel veel dingen goed hoor, ik deed veel voor haar. Zij ook voor mij. Hoe kan iemand na vijf jaar opeens zo hard en koud zijn? Ze was bijna altijd lief en zacht, nu lijkt ze wel iemand anders. Ik kan haar redenen om het uit te maken nu eenmaal niet accepteren.
Als je een relatie beëindigd dan moet je daar samen achter staan en dat sta ik niet.
Je toestemming om een relatie te verbreken is nooit vereist.
Sandman44 schreef:
Is dit het signaal dat de VrijMoBo is begonnen?
Sandman44 schreef:
Nou, je laat ze in dit topic al totaal niet zien, je komt over als een enorme hufter. Ben dus wel benieuwd naar al die geweldige eigenschappen.
Dit kan niet echt zijn, wat een creep ben jij.
Ik deed klusjes in huis, plakte lekke fietsbanden en kookte elke zaterdag. Zij maakte af en toe mijn huis schoon, kookte ook een paar keer per week (deden latten en zagen elkaar vier keer per week). Ik ken geen enkele man die kookt voor zijn vriendin, ik dus wel.
Sandman44 schreef:
01-12-2017 10:09
Ik deed klusjes in huis, plakte lekke fietsbanden en kookte elke zaterdag. Zij maakte af en toe mijn huis schoon, kookte ook een paar keer per week (deden latten en zagen elkaar vier keer per week). Ik ken geen enkele man die kookt voor zijn vriendin, ik dus wel.

:popcorn:
Dat je hebt gezegd dat ze alleen aan haarzelf denkt en niet aan haar zoontje en dat ze hem een vaderfiguur ontneemt...dat heet nu emotionele chantage en is een hele valse manipulatie techniek.
Sandman44 schreef:
koken compenseert niet als je een eikel bent.

overigens ken jij dan rare mannen en ken geen man die niet af en toe kookt voor zijn vriendin
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Sandman44 schreef:
En ik ken geen enkele man die nooit voor zijn vriendin kookt.. laat haar met rust
laat haar gaan als ze je negeert zegt t genoeg neem ik aan.
ze heeft er geen zin meer in.
focus je op wat anders
Prachtig dat iedereen zo lekker reageert op zo'n troll bericht!
Sommige Viva vrouwen schatte ik toch hoger in. :-D

Ik ga weer verder met kerstliedjes zingen!
Wat ben jij een botte boerenlul zeg. Precies zo eentje waar je blij moet zijn als je er vanaf komt.
Je respecteert haar grenzen niet. Vind dat zij niet eenzijdig een relatie mag verbreken. En t ergste nog..je bedingt jezelf een vaderrol toe aan een kind dat niet van jou is en je totaal niet liefdevol naar de moeder bent. Dit is grote manipulatie en terecht dat je ex je tegen de muur laat praten. Fijne dag nog.

Btw. Heb ook zo'n ex..liegen bedriegen, blokkeren, deblokkeren, schelden, losse handjes enz... Die presteerde het om te zeggen: maar ik bel je toch elke morgen wakker?

Dus dat jij eens kookt en een wasje doet...weegt niet op tegen misselijk gedrag. En dat jij dat in de strijd gooit, zegt nog méér waarvoor dwars figuur jij bent
chrystal wijzigde dit bericht op 01-12-2017 10:21
Reden: Iets toevoegen
28.79% gewijzigd
Ik snap ook niet dat ze je niet meer wil
Je klinkt als een lot uit de loterij.

Ok niet het winnende

Ik denk dat zij de beste kerst in jaren heeft.
Het is al meer uitgeweest en steeds nam ze me terug. Daarom vind ik het nu ook zo moeilijk dat zij nu degene is die koud en hard is. De laatste keer dat ze dacht dat ik gelogen had werd ze boos. Ik werd toen nog bozer op haar en heb haar twee dagen genegeerd terwijl zij nog aanbood om erover te praten. Daarom denk ik dat ze mij nu wil terugpakken en daarom mij nu negeert.
Ik had de laatste keer niet gelogen, daarom werd ik boos. Als ik boos ben is er geen normaal gesprek meer mogelijk met me. Dat wil ik nu veranderen en spijt betonen.
Sandman44 schreef:
01-12-2017 09:38
Ze denkt alleen aan zichzelf en niet aan haar zoontje. Dat heb ik haar geapt en.sindsdien is het stil. Ik heb ook gestuurd dat ik nooit zal stoppen met appen. Ze kan me toch eerst een geldige redenen geven waarom ze niet meer verder wil? Of zie ik dat verkeerd
Dat zie je verkeerd. En dat jij het over de rug van háár zoon speelt is laag.
Sandman44 schreef:
Die paar mindere kunnen voor haar net teveel zijn. Vaak zit het ook in het karakter, dus veranderen doe je niet zo 1-2-3.
En over dat koken, jeetje zeg, je kookt wel één keer in de week voor haar. Ik krijg opeens een beeld van je.

Afbeelding
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Sandman44 schreef:
Tuurlijk joh.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
TO,

Stop met reageren en je verdedigen.
Hoe meer je schrijft, hoe meer ik je ex snap.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven