Meest irritante reclame - DEEL 2

dinsdag 28 november 2017 om 22:37
Helemaal mee eens, een rotstem en een vreselijke mummelende uitspraak.zand-korrel schreef: ↑23-11-2017 09:48Op de radio vind ik de reclame van Ford echt vreselijk.
Wat een rotstem heeft die vent zeg.

vrijdag 1 december 2017 om 19:07
Zelden zulk chagrijnig personeel gezien als bij de Kruidvat bij ons in de buurt. Ik vroeg mij eerst af of het aan mij lag, maar het filiaal staat er zelfs om bekend.gemini2009 schreef: ↑01-12-2017 19:06De slogan van kruidvat is;
'steeds verrassend, altijd voordelig'
Wij maken daar van;
'Kruidvat steeds zo lastig, altijd vervelend!'
![]()

vrijdag 1 december 2017 om 19:36
Klopt. Ik ga alleen nog naar kruidvat als er iets leuks/nuttigs in de aanbieding is. Verder ga ik steeds vaker naar de Etos of Trekpleister. Personeel vind ik daar veel vriendelijker en behulpzamer. Bij kruidvat vind ik ze altijd zo gehaast en ongeïnteresseerd (met uitzondering van een paar medewerkers)
dinsdag 5 december 2017 om 11:31
Hebben jullie het personeel nodig dan?Kwebbeltje91 schreef: ↑01-12-2017 19:36Klopt. Ik ga alleen nog naar kruidvat als er iets leuks/nuttigs in de aanbieding is. Verder ga ik steeds vaker naar de Etos of Trekpleister. Personeel vind ik daar veel vriendelijker en behulpzamer. Bij kruidvat vind ik ze altijd zo gehaast en ongeïnteresseerd (met uitzondering van een paar medewerkers)
Ik alleen bij het afrekenen
Frankly my dear, I don"t give a damn

vrijdag 8 december 2017 om 12:25
.
Soms wordt personeel ook uitgescholden, als ze aangeven dat het hun eerste dag in de winkel is en ze niet alles kunnen vinden

Ja, gebeurde bij mijn zoon, die werkt bij het kruitvat. Echt een aardige en voorkomende jongen, wérkelijk waar. Krijg ik vaak complimenten over. Jullie gaan gewoon niet naar het goede filiaal
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
Later is nu
vrijdag 8 december 2017 om 12:26
.
Ja, dat schreef ik ook al eerder.
"Ze" verzinnen een format, en dan wordt dat ineens voor tig reclames toegepast. Zoals dat stomme dansje. Voor het goede medicijn, voor snoep, voor een hotel.. belachelijk.
Later is nu

dinsdag 12 december 2017 om 23:00
dinsdag 12 december 2017 om 23:08