Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ALLE reclames super irritant!!! Weg met reclames!!
groetjes, slagtandje
zand-korrel schreef:
23-11-2017 09:48
Op de radio vind ik de reclame van Ford echt vreselijk.
Wat een rotstem heeft die vent zeg.
Helemaal mee eens, een rotstem en een vreselijke mummelende uitspraak.
“Curvy is the new sexy”

Die kop van dat mokkel (Daniëlle van Grondelle) :frusty:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hier net voor de loden leeuw gestemd
Die limburgs pratende sinterklaas van leapp
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Campagne van sire: Wij zijn 17 en we hebben je wat te zeggen

Totaal geen idee waarom/hoe/wat
Leap, vreselijk. En met stip op 1 weer de kruitvatreclame, 1+1 graaaaaatis, ik zet nu geluid uit.
Die met het oude(re) echtpaar (ouwe zemelaar en vrouw met enorme zeikstem) over overstappen van energiemaatschappij.
Snjókorn falla, á allt og alla
snjokorn schreef:
30-11-2017 20:15
Die met het oude(re) echtpaar (ouwe zemelaar en vrouw met enorme zeikstem) over overstappen van energiemaatschappij.
Beide Paul Haenen. Irritante reclame inderdaad.
Later is nu
De reclame van Vodafone met de trommelstokjes.
Ik snap niet wat de stokjes nu met de telefoon te maken hebben.
Je hebt toch geen drumstel in jouw mobieltje zitten en geen mobieltje in d drumstokjes..
VGZ. Dat wachttijden na een onderzoek veel korter kunnen. Mevrouw krijgt borstkankeronderzoek. Kwebbelt daarna gezellig in haar telefoon :"Jaaa dan weet je tenminste meteen hoe het zit". Daarna komt de dokter met de uitslag.

Dat. Is. Niet. Hoe. Dat. Gaat.
De slogan van kruidvat is;
'steeds verrassend, altijd voordelig'

Wij maken daar van;
'Kruidvat steeds zo lastig, altijd vervelend!'

:-D
gemini2009 schreef:
01-12-2017 19:06
De slogan van kruidvat is;
'steeds verrassend, altijd voordelig'

Wij maken daar van;
'Kruidvat steeds zo lastig, altijd vervelend!'

:-D
Zelden zulk chagrijnig personeel gezien als bij de Kruidvat bij ons in de buurt. Ik vroeg mij eerst af of het aan mij lag, maar het filiaal staat er zelfs om bekend.
Klopt. Ik ga alleen nog naar kruidvat als er iets leuks/nuttigs in de aanbieding is. Verder ga ik steeds vaker naar de Etos of Trekpleister. Personeel vind ik daar veel vriendelijker en behulpzamer. Bij kruidvat vind ik ze altijd zo gehaast en ongeïnteresseerd (met uitzondering van een paar medewerkers)
Albert Heijn en Ali B winnen de Loden Leeuwen.
Ik kan wel ergere reclames bedenken...
Die griet die met ver naar voren uitgestrekte armen aanwijst dat haar tandenborstel een ronde borstelkop heeft.
Kwebbeltje91 schreef:
01-12-2017 19:36
Klopt. Ik ga alleen nog naar kruidvat als er iets leuks/nuttigs in de aanbieding is. Verder ga ik steeds vaker naar de Etos of Trekpleister. Personeel vind ik daar veel vriendelijker en behulpzamer. Bij kruidvat vind ik ze altijd zo gehaast en ongeïnteresseerd (met uitzondering van een paar medewerkers)
Hebben jullie het personeel nodig dan?

Ik alleen bij het afrekenen
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
05-12-2017 11:31
Hebben jullie het personeel nodig dan?

Ik alleen bij het afrekenen
Soms wel ja.
Zalando, wat een achterlijk dansje door niet echt de mooiste modellen, en een heel raar soort van kikkerloopje wat bij vooral de vrouwen er niet uitziet.
sowieso kots ik van al die dansjes, tot bij het contactloos betalen aan toe......
Kwebbeltje91 schreef:
05-12-2017 16:32
Soms wel ja.
.
Soms wordt personeel ook uitgescholden, als ze aangeven dat het hun eerste dag in de winkel is en ze niet alles kunnen vinden O_O
Ja, gebeurde bij mijn zoon, die werkt bij het kruitvat. Echt een aardige en voorkomende jongen, wérkelijk waar. Krijg ik vaak complimenten over. Jullie gaan gewoon niet naar het goede filiaal :-]
Later is nu
hamaika schreef:
07-12-2017 07:55
sowieso kots ik van al die dansjes, tot bij het contactloos betalen aan toe......
.
Ja, dat schreef ik ook al eerder.

"Ze" verzinnen een format, en dan wordt dat ineens voor tig reclames toegepast. Zoals dat stomme dansje. Voor het goede medicijn, voor snoep, voor een hotel.. belachelijk.
Later is nu
Zo had je ook een tijd reclames met blije muziek waarin steeds vroljke fluitgeluiden te horen waren. Om gek van te worden.

Ik erger me ook grandioos aan de sauzenreclame (Calvé) op de radio voor kerst.
Ik hoorde op radio een reclame voor een ziektekostenverzekering, OHRA volgens mij, waar je een man hoort zeggen dat de gyneacoloog de mama van Kiki is. Alsof mannen ooit bij een gyneacoloog komen als patient...
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Die van de gescheiden ouders en de dochter die dan dat gourmetpannetje voor haar vader inpakt. Alsof die ouders alleen met kerst er samen voor dat kind kunnen zijn.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven