Wij roepen wederom een eind weg!

zondag 17 december 2017 om 14:42
zondag 17 december 2017 om 17:59

Stom dat je haarbanden te klein waren. Ik heb een 'hoedenhoofd' en draag ook vaak hoedjes en ik heb het omgekeerde: hoed zakt over mijn oren omwille van smal koppie.
Wij eten friet met biefstuk en champignons. Man is frietenbakker van dienst

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 17 december 2017 om 18:08
Dankjewel. Ik heb gelachen voor de foto, kijk maar:Oudblond schreef: ↑17-12-2017 17:59Er is er een jarig hoera hoera!!!! Dat kun je wel zijn dat is Cateau-tje! Verjaardagsfoto voor jou met hartelijke felicitaties en een blommetje
![]()
Stom dat je haarbanden te klein waren. Ik heb een 'hoedenhoofd' en draag ook vaak hoedjes en ik heb het omgekeerde: hoed zakt over mijn oren omwille van smal koppie.
Wij eten friet met biefstuk en champignons. Man is frietenbakker van dienst![]()

Misschien moet jij dan maar haarbanden gaan dragen en ik hoedjes, dan hebben we geen van beiden nog een toestand.

Ik heb wel een heel lief cadeautje gekregen, een grote reep chocolade gezoet met erytrhitol, dus daar mag ik zoveel van eten als ik wil. Blij mee!
Eet smakelijk voor straks.

zondag 17 december 2017 om 18:34
Lekker Cateau, toch nog verwend. Goed dat ze aan je diabetes hebben gedacht. Ik heb net macaroni gegeten maar ik heb (zoals gewoonlijk) voor een weeshuis over en de diepvries zit vol. Maar een berichtje naar hulp/vriendin gestuurd of ze interesse heeft om morgen een schaal op te halen.
Morgen mag ik weer naar de longarts, eerst even door de ct scan. Ben benieuwd.
Morgen mag ik weer naar de longarts, eerst even door de ct scan. Ben benieuwd.

zondag 17 december 2017 om 18:40
Dat mis ik echt Prada, pasta, dat vind ik zooo lekker en het hapt zo heerlijk weg. Misschien moet ik maar eens volkorenpasta maken als bijgerecht, dan is het niet zoveel en is het dan toch nog te doen, maar ik doe een moord voor een groot bord spaghetti Bolognese, lekker zelfgemaakt.
De longarts is vast dik tevreden, je bent goed bezig.
De longarts is vast dik tevreden, je bent goed bezig.

zondag 17 december 2017 om 20:06
Fijn dat het weer beter met haar gaat Anna.Annapicobella schreef: ↑17-12-2017 19:53Vandaag even met aan de beterende hand kleinkind geknuffeld. Wat is het toch een heerlijk meiske. Blij dat ik haar even weer thuis heb mogen zien, lekker met haar eigen speeltjes.

maandag 18 december 2017 om 13:07