Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2017

17-12-2017 20:01 370 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mis het jaarlijkse kerstpakket topic.

(Mocht ik er overheen gelezen hebben, dan hoor ik het wel :whip: )

Krijg je iets? Of niks?
Krijg je vreetpakket? Of wordt er namens jouw iets aan het goede doel gestort?
Wij krijgen altijd VVV bonnen, alleen de waarde ervan is elk jaar weer een verrassing. Meestal rond 75 euro. Aan de ene kant een beetje saai, maar in een grote organisatie heb je er wel het minste gedoe over is mijn ervaring.

Ik ben er wel blij mee. Heb er afgelopen jaar een mooie Rains regenjas van gekocht die ik anders veel te duur had gevonden.
Een doos met voedsel, het 2e pakket moet nog komen.
Krijg er elk jaar meestal 4 of 5 en geef ze allemaal gelijk weg.
Hier stonden de doosjes ook klaar, voorheen altijd een bol bon van ongeveer €25, maar dit jaar weer eens een verrassingsdoos. Ik heb meer met de bon (elk jaar een nieuwe koekenpan) maar dat komt ook omdat mijn broer altijd wel een pakket extra bij ons komt brengen. Benieuwd of hij dat dit jaar weer kan doen! Manlief krijgt helaas niks (zegt hij, volgens mij vorig jaar ook niet idd). En anders genieten we van mijn pakket en mag ik mijn moeder assisteren met het uitpakken van de hare, ik vind het uitpakken gewoon zo leuk!
Wij kregen elk jaar een boek of dvd, maar dat viel meestal niet zo in de smaak. Dit jaar een bon waarmee je zelf iets uit kunt kiezen op een site, waarde meestal rond de 15,-.
Wat ik wel leuk vind is dat bij ons iedereen hetzelfde krijgt. Directie, betaalde kracht, vrijwilliger of stagiaire, iedereen krijgt hetzelfde.

Man kreeg een bol.com bon.
Jammer dat deze traditie er niet is in België :evil:
Hier was het een douchegel met een bijbehorende spons. Elk cadeautje is leuk, maar om te zeggen dat we daar nou echt enthousiast van werden met z'n allen, nou, nee. Een collega had het meteen even gegoogeld (om te zien welke geuren er allemaal waren, want we hadden er verschillende en zij vond e hare niet zo lekker ruiken) en het bleek ruim 40 euro te kosten... daar had HR wel leukere dingen mee kunnen bedenken...
Aanstaande donderdag hebben wij de jaarlijkse kerstborrel voor de vrijwilligers van de kantine van de voetbalvereniging. Dan is er ook een verdeling van de fooienpot en krijgen we van de vereniging nog wat. Vorig jaar was het een doos bonbons en waardebonnen voor Ici Paris.

Mijn man kreeg altijd veel relatiegeschenken vanaf begin december. veel werd er thuis bezorgd. veel kistjes wijn altijd gekregen.
the4ofus schreef:
17-12-2017 20:42
Hier was het een douchegel met een bijbehorende spons. Elk cadeautje is leuk, maar om te zeggen dat we daar nou echt enthousiast van werden met z'n allen, nou, nee. Een collega had het meteen even gegoogeld (om te zien welke geuren er allemaal waren, want we hadden er verschillende en zij vond e hare niet zo lekker ruiken) en het bleek ruim 40 euro te kosten... daar had HR wel leukere dingen mee kunnen bedenken...
Misschien was het een stille hint, inzake jullie persoonlijke hygiëne :D
Ik ben echt mega blij met mijn voedselpakket thema was biologisch/gezond allemaal dingen die ik lekker vind en daarnaast de keuze uit een bon voor de slager, visboer of groenteboer.
chentolove schreef:
17-12-2017 20:41
Jammer dat deze traditie er niet is in België :evil:
Ik werk in België en wij krijgen dus elk jaar wel een cadeautje. Inderdaad nooit een echt pakket. Dat heb ik hier nog nooit gehoord in België. Maar ik heb doorheen de jaren al een wijnpakket, koptelefoon, tablet, tijdschriftenabo, ritualspakket ... en allerlei dingen die ik ben vergeten gekregen. En nu dus douchegel :)
Lady*Voldemort schreef:
17-12-2017 20:24
Leuk Jagersma, wat zat er allemaal in?
Geen idee, ik moet het nog in ontvangst nemen. Vorig jaar zat er pepermuntdrop in en dat was al mooi genoeg. Wat een geweldige uitvinding is dat.
Martje2801 schreef:
17-12-2017 20:14

Ventlief 4 vreetpakketten.
1 van de baas, en 3 van opdrachtgevers.
Daar kom je de kerstdagen aardig mee door of niet ;-)
Lady*Voldemort schreef:
17-12-2017 20:43
Misschien was het een stille hint, inzake jullie persoonlijke hygiëne :D
Nou, we werken met zowat 1.500 in ons bedrijf dus dat lijkt me sterk :-D
Bij ons helaas ook wegbezuinigd. Erg jammer. Zie het toch als een teken van waardering. Al hadden ze een klein pakje gemaakt van 10 euro per medewerker, had het toch gewaardeerd.
Hier bonnen t.w.v € 35, te besteden bij winkels in de stad.
the4ofus schreef:
17-12-2017 20:42
Was zeker de favoriete douchegel van degene die de bestelling mocht doen :-D
We vullen trouwens op werk wel kerstpakketten voor een stichting. Dat vind ik echt leuk, die zijn voor mensen die zon extra verassing goed kunnen gebruiken.
Ik heb ook een verassingspakket gehad. Leuke dingen en een leuke decoratie dienblad. En we hadden een eindejaarsuitkering.
Blossom_1 schreef:
17-12-2017 20:28
Ik krijg altijd een cadeaubon om uit te geven aan de eigen organisatie :proud: Slim bedacht van ze haha.
He bah wat inspiratieloos eigenlijk. Ik hoop dat je bij een organisatie werkt met producten die je zelf ook leuk vindt.
Ik ben zzper en krijg niks. Man krijgt meestal een bol.com bon (die ik uitgeef ;-) )
Ik zou het pakket thuis bezorgd krijgen ivm zwangerschapsverlof, maar ik heb nog niks gezien. Ben benieuwd of er komende week nog iets komt :)
Man had een soort krat/mand voor op de fiets gevuld met wat eten en een broodtrommel. Dat krat is te lelijk voor op de fiets dus die hadden ze mogen houden. Inhoud was ook mager vergeleken met andere jaren.

Ik krijg het mijne morgen, In elk geval een stol en waarschijnlijk een bon.
Via tinteling een verrassingspakket uitgezocht en aan mijn zus gegeven omdat zij als zelfstandige niets krijgt en het niet ruim heeft.
Zaten leuke en lekkere dingen in.
Mijn ervaring met van die voedselpakketten is dat er veel van weg werd gegooid. Het kwam in de voorraadkast terecht en dan na een tijd gooide je het alsnog weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven