Kerstpakket 2017
woensdag 20 december 2017 om 19:56
Bij ons kun je kieze tussen een vreet of wijnpakket. Ik ga voor t eten, want t is altijd een verrassing wat je krijgt. Vorig jaar was t heel er ..VOOR MANNEN.. niet dat vrouwen het niet kunnen gebruiken.. Maar kruiden voor mannen inclusief boek is gewoon stom. Het lijkt hierop: https://www.kerstpakketten.com/product/ ... l-meister/
Hopelijk dit jaar beter:)
woensdag 20 december 2017 om 20:48
Wij hebben een bol bon gekregen van €50,- en een andere bon van €150,-. De bol bon is vanuit de directie en alleen voor vaste medewerkers. Die andere is vanuit de afdelingschef en ik ga ervan uit dat iederen die gekregen heeft. Bijna de helft van onze afdeling bestaat uit uitzendkrachten. Of de stagaires ook iets hebben gekregen weet ik niet.
Die tweede bon is van een winkel waar ik nooit kom, maar mijn moeder gelukkig wel. Zij krijgt dus mijn bon en ik krijg van haar het geld.
Ik vond het erg veel dit jaar. Vorige jaren kregen we en code voor zo’n cadeauwebsite van zo’n €40,- en €50,- aan vvv bonnen. Het gaat goed met ons bedrijf en dat wordt dus ook gedeeld met het personeel.
Die tweede bon is van een winkel waar ik nooit kom, maar mijn moeder gelukkig wel. Zij krijgt dus mijn bon en ik krijg van haar het geld.
Ik vond het erg veel dit jaar. Vorige jaren kregen we en code voor zo’n cadeauwebsite van zo’n €40,- en €50,- aan vvv bonnen. Het gaat goed met ons bedrijf en dat wordt dus ook gedeeld met het personeel.
woensdag 20 december 2017 om 22:17
Ik heb iets lekkers met Sinterklaas gehad en op het kerstevent (een avond waar ook klanten en leveranciers waren) had ik een bon voor de winkel waarin het was. Verder liggen er op kantoor de nodige attenties van klanten onder de kerstboom die verdeeld worden onder het personeel. Man heeft een fitbit gekregen.
donderdag 21 december 2017 om 09:41
't Ultime kerstgevoel hè.
Toen ik zat te mopperen op de kwaliteit van mijn kerstpakket, zei mijn zoon "Mam, er zijn zat mensen die blij zouden zijn met zo'n pakket, omdat ze anders niets feestelijks hebben met de kerst, zoals ..., hè, mam, mag ik hem dit kerspakket brengen?"
Natuurlijk zei ik, ja, dat is een goed idee!
Mijn kinderen hadden het al jong door dat wij als gezin het goed hebben en dat anderen het minder hebben. Maar ook dat andere kinderen soms erg verwend worden, èn dat soms de vork anders in de steel zit. Zo kwam mijn zoon toen hij nog op de basisschool zat, op een gegeven moment thuis met de mededeling, dat zijn klasgenoten ons maar armoedzaaiers vonden omdat we geen auto hebben. Dat kon niet anders of dat kwam uit geldgebrek. Gelukkig weten wij wel beter!
donderdag 21 december 2017 om 09:55
Ik heb een (vr)eetpakket gekregen, op spekjes na, lust ik of vriend alles wat er in het pakket zit.
Vriend krijgt geen kerstpakket, hij is sinds dit jaar weer ZZP-er. Bij zijn vorige werkgever kreeg hij altijd een cadeaubon van bol.com van €50.
Bij ons krijgen de uitzendkrachten trouwens hetzelfde pakket als wat de mensen die vast in dienst zijn.
We hebben overigens vrijdag onze kerstborrel gehad en vandaag salaris + 13e maand.
Ik geniet er nu maar extra van, dit is de laatste kerst die dit bedrijf viert, vanaf medio 2018 is het bedrijf overgenomen. Het is maar de vraag wat je bij een ander bedrijf aan kerstpakket krijgt.
Vriend krijgt geen kerstpakket, hij is sinds dit jaar weer ZZP-er. Bij zijn vorige werkgever kreeg hij altijd een cadeaubon van bol.com van €50.
Bij ons krijgen de uitzendkrachten trouwens hetzelfde pakket als wat de mensen die vast in dienst zijn.
We hebben overigens vrijdag onze kerstborrel gehad en vandaag salaris + 13e maand.
Ik geniet er nu maar extra van, dit is de laatste kerst die dit bedrijf viert, vanaf medio 2018 is het bedrijf overgenomen. Het is maar de vraag wat je bij een ander bedrijf aan kerstpakket krijgt.
donderdag 21 december 2017 om 13:20
Ik heb een kerstpakket met vanalles en nog wat gekregen, een leuk pakket, voornamelijk etenswaren. Mijn man krijgt vandaag zijn pakket, ik denk ook een doorsnee pakket. Bij een andere relatie kreeg ik vandaag een vleespakket, en morgen krijg ik nog een pakket denk ik, bij een ander werkadres. Ik ben erg verwend besef ik! Maar ik geef ook best wat weg.
donderdag 21 december 2017 om 15:27
Vriend nog geen idee, die haalt hem vandaag op...maar begreep uit de verhalen van zijn collega's iets in de bedrijfskleuren (bah!) en volgens hem kon het grootste gedeelte al naar de weggeefwinkel..op de zak snoep na.
Ik krijg een vvv van 50 euro en kleinigheidje wat elk jaar en verrassing is.
Prima, kopen we weer wat leuks van voor in huis.
Een baksteen is nooit alleen
donderdag 21 december 2017 om 15:40
Ananee schreef: ↑21-12-2017 15:27Vriend nog geen idee, die haalt hem vandaag op...maar begreep uit de verhalen van zijn collega's iets in de bedrijfskleuren (bah!) en volgens hem kon het grootste gedeelte al naar de weggeefwinkel..op de zak snoep na.
Het kan nooit zo erg zijn als het kerstpakket van mijn man.... Een felblauwe koffer die duidelijk van het bedrijf is. Vorig jaar ook al een rugzak in bedrijfskleuren. Die krengen zijn me inmiddels een doorn in het oog!
donderdag 21 december 2017 om 16:18
donderdag 21 december 2017 om 16:31
Ik ben normaal gesproken wel van het beter iets dan niets en je mag een gegeven paard niet in de bek kijken...
Maar ik vind ons kerstgeschenk dit jaar ronduit triest en had nog liever niks gekregen!
Ik werk bij het grootste uitzendbureau van NL en onze uitzendkrachten (ook die die maar 1 dagje werken) kregen en klein pakketje met popcorn en een code om via Pathe thuis een film te kunnen kijken. Erg karig maar toch iets.
De medewerkers van het uitzendbureau zelf (3500 +) kregen in de brievenbus een pakketje met daarin een spuuglelijk aluminium beeldje in de vorm van een fiets?
custum design van een ontwerper dus waarschijnlijk nog duur om te produceren ook ook maar het is dus letterlijk een stuk aluminium dat niemand thuis wil neerzetten. (waarschijnlijk staat er daarom sinds dinsdag ook al zoon 100+ aangeboden op marktplaats hahaha) https://www.marktplaats.nl/a/antiek-en- ... ousPage=lr
Daarnaast is er uit onze naam een bedrag geschonken aan een goed doel.
Opzig prima maar dat is gewoon maatschappelijk verantwoord ondernemen en vind ik erbij horen als miljoenen bedrijf. Dat is geen kado naar je medewerkers... En als ze dan nog een leuk doel hadden gekozen.
Het geld is gegaan naar een redelijk onbekend doel voor fietsen in ontwikkelingslanden. Opvallend was dat veel van die landen islamitisch zijn. Uiteraard niks mis mee, maar die vieren niet eens kerst dus hoezo kerstgedachte???
NIet geheel verassend heb ik dus alleen maar verontwaardigde en ontevreden collega's om mij heen.
Hoe erg kan je de plank misslaan...
Maar ik vind ons kerstgeschenk dit jaar ronduit triest en had nog liever niks gekregen!
Ik werk bij het grootste uitzendbureau van NL en onze uitzendkrachten (ook die die maar 1 dagje werken) kregen en klein pakketje met popcorn en een code om via Pathe thuis een film te kunnen kijken. Erg karig maar toch iets.
De medewerkers van het uitzendbureau zelf (3500 +) kregen in de brievenbus een pakketje met daarin een spuuglelijk aluminium beeldje in de vorm van een fiets?
custum design van een ontwerper dus waarschijnlijk nog duur om te produceren ook ook maar het is dus letterlijk een stuk aluminium dat niemand thuis wil neerzetten. (waarschijnlijk staat er daarom sinds dinsdag ook al zoon 100+ aangeboden op marktplaats hahaha) https://www.marktplaats.nl/a/antiek-en- ... ousPage=lr
Daarnaast is er uit onze naam een bedrag geschonken aan een goed doel.
Opzig prima maar dat is gewoon maatschappelijk verantwoord ondernemen en vind ik erbij horen als miljoenen bedrijf. Dat is geen kado naar je medewerkers... En als ze dan nog een leuk doel hadden gekozen.
Het geld is gegaan naar een redelijk onbekend doel voor fietsen in ontwikkelingslanden. Opvallend was dat veel van die landen islamitisch zijn. Uiteraard niks mis mee, maar die vieren niet eens kerst dus hoezo kerstgedachte???
NIet geheel verassend heb ik dus alleen maar verontwaardigde en ontevreden collega's om mij heen.
Hoe erg kan je de plank misslaan...
donderdag 21 december 2017 om 16:36
Zo'n kerstpakket had ik wel willen hebben.such_preggers schreef: ↑20-12-2017 19:56Bij ons kun je kieze tussen een vreet of wijnpakket. Ik ga voor t eten, want t is altijd een verrassing wat je krijgt. Vorig jaar was t heel er ..VOOR MANNEN.. niet dat vrouwen het niet kunnen gebruiken.. Maar kruiden voor mannen inclusief boek is gewoon stom. Het lijkt hierop: https://www.kerstpakketten.com/product/ ... l-meister/
Wij kregen dit jaar voor het laast een kerstpaket , grote doos met veel eet dingetjes maar niet echt veel hele lekkerde dingen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
donderdag 21 december 2017 om 17:21
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1459553 ... or-afgunst
Vooral bij het VUmc knettert het. Daar kreeg het gehele ziekenhuis een doosje chocola. Maar op het ziekenhuis-intranet regent het klachten: zo is de chocolade niet fair trade, zit er milieuvervuilende palmolie in en is de ’dikmakende’ chocola niet goed voor de ziekenhuismedewerkers die op dieet zijn. Daarnaast zit er alcohol in de chocolade, waarmee geen goed voorbeeld wordt gesteld.
Vooral bij het VUmc knettert het. Daar kreeg het gehele ziekenhuis een doosje chocola. Maar op het ziekenhuis-intranet regent het klachten: zo is de chocolade niet fair trade, zit er milieuvervuilende palmolie in en is de ’dikmakende’ chocola niet goed voor de ziekenhuismedewerkers die op dieet zijn. Daarnaast zit er alcohol in de chocolade, waarmee geen goed voorbeeld wordt gesteld.
donderdag 21 december 2017 om 21:34
Zat er nog meer in dan die koffer? Ik zou een opvallende koffer dan weer niet erg vinden. Je vind hem namelijk snel terug tussen de andere koffers. Het enige nadeel ik ga vaak met mijn rugtas op vakantie
donderdag 21 december 2017 om 22:08
Ik ben ook voor dat uitzendbureau werkzaam volgens mij, hier hebben we ons zowel verbaasd en ook enorm gelachen om onze "kerstattentie" ( een kerstpakket kun je het niet noemen namelijk).djbbi schreef: ↑21-12-2017 16:31Ik ben normaal gesproken wel van het beter iets dan niets en je mag een gegeven paard niet in de bek kijken...
We kregen een bon met een opsomming van 4 verschillende taarten van een zeer bekende -eenheidsprijzen maatschappij- en daar mogen we er één van uitkiezen met een maximale waarde van , jaja, 6 euro.
De vaste medewerkers van het bedrijf waar ik gedetacheerd ben zeiden tijdens de koffiepauze dat het wel duidelijk is hoe wij gewaardeerd worden door het grote blauwe uitzendbureau.
Maar idd een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, de taart zal best smaken hoor.
Het voelt alleen een beetje lullig.
Op díé fiets!
donderdag 21 december 2017 om 22:10
Ik las het op at5.nlHabbekratz schreef: ↑21-12-2017 17:21https://www.telegraaf.nl/nieuws/1459553 ... or-afgunst
Ach, het is nooit goed en er zijn altijd mensen die klagen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
donderdag 21 december 2017 om 22:28
Ik heb vandaag mijn pakket opgehaald. Ik ben echt blij mee!
Fles wijn, gluhwijn, prosecco, nog paar flesjes bier. (Ik drink zelf amper, dus geef dat weg).
Verder nog veel koekjes, zoutjes,nootjes,lekkere chocolaatjes,spekjes,chocolademelk,chips,popcorn,dropjes,smeersels,worst, thee etc. Echt allemaal lekkere dingen.
Ik werk voor een internationaal bedrijf en wij leveren echt over de hele wereld bepaalde producten, hebben dus ook veel leveranciers, en contracten met transportbedrijven etc. Al die cadeautjes zijn allemaal verloot, maar helaas had ik niks.
Meeste hadden wijn, andere hadden echt hele vieze chocolaatjes uit Hongarije ofzo
13e maand hebben wij niet in Dec, krijgen we volgend jaar in andere maand.
Fles wijn, gluhwijn, prosecco, nog paar flesjes bier. (Ik drink zelf amper, dus geef dat weg).
Verder nog veel koekjes, zoutjes,nootjes,lekkere chocolaatjes,spekjes,chocolademelk,chips,popcorn,dropjes,smeersels,worst, thee etc. Echt allemaal lekkere dingen.
Ik werk voor een internationaal bedrijf en wij leveren echt over de hele wereld bepaalde producten, hebben dus ook veel leveranciers, en contracten met transportbedrijven etc. Al die cadeautjes zijn allemaal verloot, maar helaas had ik niks.
Meeste hadden wijn, andere hadden echt hele vieze chocolaatjes uit Hongarije ofzo
13e maand hebben wij niet in Dec, krijgen we volgend jaar in andere maand.
donderdag 21 december 2017 om 22:49
Vlak dit bedrijf niet uit.. die knalrode koffer met groot de letters van het bedrijf er op was gelukkig voor ik vriend leerde kennen. Maar ik vind de knalrode bowlingtas met wederom groot de naam er op dit jaar echt wanstaltig. Er heeft al eens een knalrode jas in gezeten begreep ik, hoe verzinnen ze het! Oh en ik houd niet zo van de kleur rood
Helft van resterend pakket al weggegeven. Was een vaag bij elkaar geraapt zooitje. Maar ey, we hebben iets om over te bitchen
Een baksteen is nooit alleen