Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket 2017

17-12-2017 20:01 370 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mis het jaarlijkse kerstpakket topic.

(Mocht ik er overheen gelezen hebben, dan hoor ik het wel :whip: )

Krijg je iets? Of niks?
Krijg je vreetpakket? Of wordt er namens jouw iets aan het goede doel gestort?
Kerstpakketten worden massaal gedumpt:

https://nos.nl/artikel/2208875-oorbelle ... akket.html

Ik snap het wel. Maar om daar nu geld voor te vragen?
Hier mijn kerstpakket gehaald. Was bijna hetzelfde als van mijn man. Twee verschillen bij mij zat er drank in en hij hem niet. En hij had een houte plank van 80 cm om de tapas er op te leggen en ik een 30 cm ronde plank. Al weet ik niet zeker of die van midvoor tapas is of als een soort onderbord dient bij een woondecoratie.
Ik heb een prachtige trui en een bon gekregen. Had niks verwacht dus ben er ontzettend blij mee.
Dit jaar is het een frigobox gevuld met vers fruit. Wel jammer voor de collega's die al vakantie hebben en dit dus pas na nieuwjaar krijgen ;-)
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
MrsNiceGuy schreef:
22-12-2017 15:56
Dit jaar is het een frigobox gevuld met vers fruit. Wel jammer voor de collega's die al vakantie hebben en dit dus pas na nieuwjaar krijgen ;-)
Dat vind ik echt raar. Daar is niet over nagedacht van te voren. Ik heb sowieso wel iets van als je wat geeft, geef dan iets waar de meeste mensen wat aan hebben. De mensen die niet van fruit houden maak je niet blij. Bij mijn man op zijn werk kregen ze een keer een gourmetstel met een bon erbij voor een gourmetschotel bij de slagerij in die plaats. Er was totaal niet over nagedacht dat er mensen zijn die vegetarier zijn.
Niks😭

Ik vind dat fiets beeldje best heel tof eigenlijk☺️
De bol bon is binnen en meteen al uitgegeven! Morgen komt ons ‘kerstpakket’ met daarin iets voor man, dochter en ikzelf.
Mijn vriend en ik zijn beide ontzettend verwend met de kerstpakketten.

Mijn vriend heeft een groot tapas pakket met allerlei lekkere hapjes, en een zeer grote tapasplank.
Daarnaast heeft hij van een klant nog een wijnpakketje gekregen en verse bonbons. (Krijgt iedere collega)

En ik heb een zeer groot (vr)eetpakket gehad. Alleen maar etenswaren.
De doos was zo vol, dat er zelfs een paar dingetjes plat waren gedrukt.
Ook heb ik nog een kerstbonus gekregen van 100 euro.
En we mochten eerder naar huis vandaag! Met doorbetaling.

Wij zijn beide zeer tevreden!
Wederom weer eens meer dan bagger.
Geef dan niets.
Een kookboek. Wel blij mee. Is de eerste keer na crisis dat er weer een cadeautje af kan, fijn dat ze dan toch ervoor kiezen om weer te beginnen met iets te geven!
Blossom_1 schreef:
17-12-2017 20:28
Ik krijg altijd een cadeaubon om uit te geven aan de eigen organisatie :proud: Slim bedacht van ze haha.
Nou, mijn nicht ook toen ze toendertijd nog bij de V&D werkte: een pakket vol met onverkoopbare producten van de winkelketen zelf + een tientje die ze mocht besteden in de eigen winkel.

Dit jaar 50 euro contant en een persoonlijk kaartje. Blij mee. Man diverse flessen drank en wijn van opdrachtgevers + 50 euro van een bouwmarkt.
Bumba1985 schreef:
21-12-2017 15:40
Het kan nooit zo erg zijn als het kerstpakket van mijn man.... Een felblauwe koffer die duidelijk van het bedrijf is. Vorig jaar ook al een rugzak in bedrijfskleuren. Die krengen zijn me inmiddels een doorn in het oog!
Ik kreeg ooit een badjas met bedrijfslogo. Voor iedereen dezelfde maat, dus heel groot.
Moiren’ schreef:
22-12-2017 22:28
Wederom weer eens meer dan bagger.
Geef dan niets.

Santé?
Bumba1985 schreef:
21-12-2017 15:40
Het kan nooit zo erg zijn als het kerstpakket van mijn man.... Een felblauwe koffer die duidelijk van het bedrijf is. Vorig jaar ook al een rugzak in bedrijfskleuren. Die krengen zijn me inmiddels een doorn in het oog!
Voordeel: makkelijk terug te vinden op de lopende band op het vliegveld.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Scratte schreef:
22-12-2017 23:49
Santé?
Nee, maar net zo suf.
ik heb nog niks gekregen, ik was afgelopen week ziek en niemand heeft gevraagd of hij/zij het pakket langs kon brengen.
Jammer, want had sommige hapjes graag met de kerst gebruikt
Blondie456 schreef:
22-12-2017 18:05
Dat vind ik echt raar. Daar is niet over nagedacht van te voren. Ik heb sowieso wel iets van als je wat geeft, geef dan iets waar de meeste mensen wat aan hebben. De mensen die niet van fruit houden maak je niet blij. Bij mijn man op zijn werk kregen ze een keer een gourmetstel met een bon erbij voor een gourmetschotel bij de slagerij in die plaats. Er was totaal niet over nagedacht dat er mensen zijn die vegetarier zijn.
Tja, ik heb mijn fruit ook weggegeven, ben helaas niet zo'n fruiteter.

Maar er zat een kaart bij, de bedoeling is dat we allemaal gezond blijven/worden. Het ziekteverzuim ligt nogal hoog :-D
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Foodisgood schreef:
22-12-2017 15:52
Ik heb een prachtige trui en een bon gekregen. Had niks verwacht dus ben er ontzettend blij mee.
Een trui vind ik wel een bijzonder kado.
Werk je in een kledingwinkel?
Een VVV-cadeaukaart van 100 euro. Ben er erg blij mee, heb er ook al een bestemming voor :-D
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Wij kregen ieder jaar een Bijenkorf cadeaubon. Dit jaar voor het eerst een eetpakket en bepaalde luxe artikelen waar de meeste mensen niets mee doen.
Ik vind het super leuk dat we een kerstpakket krijgen maar die Bij-bon was voor mij echt ultiem. :P
Behalve de eerdere bijenkorfbon, gister van mijn leidinggevende nog een fles wijn en twee doosjes bonbons gekregen. En de foute Kersttrui wedstrijd gewonnen, dus nu ook trotse bezitter van een paar kerstsokken
Hvg2017 schreef:
23-12-2017 08:15
En de foute Kersttrui wedstrijd gewonnen, dus nu ook trotse bezitter van een paar kerstsokken
O ja, die heb ik ook gewonnen!

Al hoefde het bij ons niet perse een foute trui te zijn, leukste kerst accessoires mochten ook. Ik had mijn haar volgehangen met kleine kerstballetjes. Zoals die man met kerstballen in zijn baard, maar dan in mijn haar.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik verwachtte als zzp-er eigenlijk niets, maar kreeg van één opdrachtgever een leuk pakketje + bol.combon twv 50,- en van een andere een zak kerstkransjes + een dankjewel.

Vriend kreeg een bon te besteden bij eigen bedrijf twv 50,- en later nog een fles wijn + bol.combon van 25,- van 't management. Van zijn klantcontacten komen er via de post nog wat attenties binnen. Meestal zoiets als een dikke plak chocola of een sleutelhanger met een bedrijfslogo.
Hips, hopsakee en pierlala.
Cadeaubon van 50 euro van bol.com. we werken beide bij het zelfde bedrijf. Dus samen 100. Dus dat is leuk!
Bol.com bon van 25 euro.
Ik vind t op zich prima maar als ik de bedragen lees die hier voorbij komen en om me heen bij vrienden kijk dan vind ik t niet zo royaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven