Kerstpakket 2017
vrijdag 22 december 2017 om 14:29
Kerstpakketten worden massaal gedumpt:
https://nos.nl/artikel/2208875-oorbelle ... akket.html
Ik snap het wel. Maar om daar nu geld voor te vragen?
https://nos.nl/artikel/2208875-oorbelle ... akket.html
Ik snap het wel. Maar om daar nu geld voor te vragen?
vrijdag 22 december 2017 om 15:28
Hier mijn kerstpakket gehaald. Was bijna hetzelfde als van mijn man. Twee verschillen bij mij zat er drank in en hij hem niet. En hij had een houte plank van 80 cm om de tapas er op te leggen en ik een 30 cm ronde plank. Al weet ik niet zeker of die van midvoor tapas is of als een soort onderbord dient bij een woondecoratie.
vrijdag 22 december 2017 om 18:05
Dat vind ik echt raar. Daar is niet over nagedacht van te voren. Ik heb sowieso wel iets van als je wat geeft, geef dan iets waar de meeste mensen wat aan hebben. De mensen die niet van fruit houden maak je niet blij. Bij mijn man op zijn werk kregen ze een keer een gourmetstel met een bon erbij voor een gourmetschotel bij de slagerij in die plaats. Er was totaal niet over nagedacht dat er mensen zijn die vegetarier zijn.MrsNiceGuy schreef: ↑22-12-2017 15:56Dit jaar is het een frigobox gevuld met vers fruit. Wel jammer voor de collega's die al vakantie hebben en dit dus pas na nieuwjaar krijgen![]()
vrijdag 22 december 2017 om 22:21
Mijn vriend en ik zijn beide ontzettend verwend met de kerstpakketten.
Mijn vriend heeft een groot tapas pakket met allerlei lekkere hapjes, en een zeer grote tapasplank.
Daarnaast heeft hij van een klant nog een wijnpakketje gekregen en verse bonbons. (Krijgt iedere collega)
En ik heb een zeer groot (vr)eetpakket gehad. Alleen maar etenswaren.
De doos was zo vol, dat er zelfs een paar dingetjes plat waren gedrukt.
Ook heb ik nog een kerstbonus gekregen van 100 euro.
En we mochten eerder naar huis vandaag! Met doorbetaling.
Wij zijn beide zeer tevreden!
Mijn vriend heeft een groot tapas pakket met allerlei lekkere hapjes, en een zeer grote tapasplank.
Daarnaast heeft hij van een klant nog een wijnpakketje gekregen en verse bonbons. (Krijgt iedere collega)
En ik heb een zeer groot (vr)eetpakket gehad. Alleen maar etenswaren.
De doos was zo vol, dat er zelfs een paar dingetjes plat waren gedrukt.
Ook heb ik nog een kerstbonus gekregen van 100 euro.
En we mochten eerder naar huis vandaag! Met doorbetaling.
Wij zijn beide zeer tevreden!
vrijdag 22 december 2017 om 23:32
Nou, mijn nicht ook toen ze toendertijd nog bij de V&D werkte: een pakket vol met onverkoopbare producten van de winkelketen zelf + een tientje die ze mocht besteden in de eigen winkel.
Dit jaar 50 euro contant en een persoonlijk kaartje. Blij mee. Man diverse flessen drank en wijn van opdrachtgevers + 50 euro van een bouwmarkt.
vrijdag 22 december 2017 om 23:36
Ik kreeg ooit een badjas met bedrijfslogo. Voor iedereen dezelfde maat, dus heel groot.
vrijdag 22 december 2017 om 23:50
Voordeel: makkelijk terug te vinden op de lopende band op het vliegveld.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 23 december 2017 om 01:15
Tja, ik heb mijn fruit ook weggegeven, ben helaas niet zo'n fruiteter.Blondie456 schreef: ↑22-12-2017 18:05Dat vind ik echt raar. Daar is niet over nagedacht van te voren. Ik heb sowieso wel iets van als je wat geeft, geef dan iets waar de meeste mensen wat aan hebben. De mensen die niet van fruit houden maak je niet blij. Bij mijn man op zijn werk kregen ze een keer een gourmetstel met een bon erbij voor een gourmetschotel bij de slagerij in die plaats. Er was totaal niet over nagedacht dat er mensen zijn die vegetarier zijn.
Maar er zat een kaart bij, de bedoeling is dat we allemaal gezond blijven/worden. Het ziekteverzuim ligt nogal hoog
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
zaterdag 23 december 2017 om 03:44
Een trui vind ik wel een bijzonder kado.Foodisgood schreef: ↑22-12-2017 15:52Ik heb een prachtige trui en een bon gekregen. Had niks verwacht dus ben er ontzettend blij mee.
Werk je in een kledingwinkel?
zaterdag 23 december 2017 om 08:45
O ja, die heb ik ook gewonnen!
Al hoefde het bij ons niet perse een foute trui te zijn, leukste kerst accessoires mochten ook. Ik had mijn haar volgehangen met kleine kerstballetjes. Zoals die man met kerstballen in zijn baard, maar dan in mijn haar.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 23 december 2017 om 09:27
Ik verwachtte als zzp-er eigenlijk niets, maar kreeg van één opdrachtgever een leuk pakketje + bol.combon twv 50,- en van een andere een zak kerstkransjes + een dankjewel.
Vriend kreeg een bon te besteden bij eigen bedrijf twv 50,- en later nog een fles wijn + bol.combon van 25,- van 't management. Van zijn klantcontacten komen er via de post nog wat attenties binnen. Meestal zoiets als een dikke plak chocola of een sleutelhanger met een bedrijfslogo.
Vriend kreeg een bon te besteden bij eigen bedrijf twv 50,- en later nog een fles wijn + bol.combon van 25,- van 't management. Van zijn klantcontacten komen er via de post nog wat attenties binnen. Meestal zoiets als een dikke plak chocola of een sleutelhanger met een bedrijfslogo.
Hips, hopsakee en pierlala.