Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 29 december 2017 om 23:46
Maar dan weer de vraag: hoe doe je dat dan buiten en op bezoek en in het openbaar enzo? Liet jij serieus je kinderen in het consultatiebureau ofzo op hun sokken of blote voeten op die vieze vloer? Of op hun pantoffeltjes waar ze binnen ook mee op de bank of op bed klimmen?
Am Yisrael Chai!
vrijdag 29 december 2017 om 23:49
Maak jij je serieus druk over een vieze vloer? Hoe doe je dat thuis dan? Of is de vloer alleen elders vies?fashionvictim schreef: ↑29-12-2017 23:46Maar dan weer de vraag: hoe doe je dat dan buiten en op bezoek en in het openbaar enzo? Liet jij serieus je kinderen in het consultatiebureau ofzo op hun sokken of blote voeten op die vieze vloer? Of op hun pantoffeltjes waar ze binnen ook mee op de bank of op bed klimmen?
Ik begrijp serieus niet wat je bedoelt en waarom schoentjes dan beter zouden zijn dan slofjes.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 29 december 2017 om 23:52
vrijdag 29 december 2017 om 23:53
Zeker toen mijn kinderen nog baby's waren en kropen en zich net gingen optrekken vond ik alles buitenshuis echt heel vies ja. Thuis loop ik nooit met schoenen binnen en dweilde ik bovendien elke dag de vloer, in zo'n consultatiebureau of in een winkel ofzo lopen honderden mensen met hun vieze schoenen op de vloer. Dan ga ik natuurlijk niet mijn verse schone baby's met hun blote pootjes op zo'n gore vloer zetten, ik loop zelf toch ook niet op mijn sokken of blote voeten in de Appie?
Am Yisrael Chai!
vrijdag 29 december 2017 om 23:53
Je weet dat mijn kind zomer en winter met blote voeten in sandalen loopt hè?
Laat het gaaaaaaannnnnnnnn.
vrijdag 29 december 2017 om 23:56
Klinkt mij meer smetvrezig dan dat schoenen nou zo nodig zijn.fashionvictim schreef: ↑29-12-2017 23:53Zeker toen mijn kinderen nog baby's waren en kropen en zich net gingen optrekken vond ik alles buitenshuis echt heel vies ja. Thuis loop ik nooit met schoenen binnen en dweilde ik bovendien elke dag de vloer, in zo'n consultatiebureau of in een winkel ofzo lopen honderden mensen met hun vieze schoenen op de vloer. Dan ga ik natuurlijk niet mijn verse schone baby's met hun blote pootjes op zo'n gore vloer zetten, ik loop zelf toch ook niet op mijn sokken of blote voeten in de Appie?
Maar goed, ik vind niet snel iets vies. Blote voeten op een 'vieze' vloer, daar krijgt je kind niks van hoor. Kun je em daarna weer lekker badderen.
vrijdag 29 december 2017 om 23:56
fashionvictim schreef: ↑29-12-2017 23:46Maar dan weer de vraag: hoe doe je dat dan buiten en op bezoek en in het openbaar enzo? Liet jij serieus je kinderen in het consultatiebureau ofzo op hun sokken of blote voeten op die vieze vloer? Of op hun pantoffeltjes waar ze binnen ook mee op de bank of op bed klimmen?
Niet lopende baby's zitten op je schoot. Of je laat ze kruipen maar aangezien jij al moeite hebt/vies bent van een vloer met sokken aan denk ik niet dat je je uitgekleedde kind op de vloer had gezet om te kruipen. En aangezien ze nog niet lopen heb je dan sowieso niets aan schoenen.
En bij het wel al lopende kind kleedde je het uit ( niet waar het over ging.. maar ja het zit je hoog) en liet dan de schoentjes aan op het CB? Dus zo goed als naakt maar de schoenen aan?
Mijne liepen inderdaad met hun sokken daar over de vloer. Lekker spelen in hun badjas. En in de zomer op hun blote voeten.
Dus heb je toch geen echte schoenen nodig voordat ze lopen? Prima als jij dat per se wel aan wilde maar wat een gedram over een non issue.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 23:58
5.65% gewijzigd
vrijdag 29 december 2017 om 23:58
vrijdag 29 december 2017 om 23:58
Wat mij betreft ging het vooral om de warmte zolang ze nog niet liepen. Dus sokjes en evt slofjes, zacht en comfortabel.
Pas als ze echt gaan lopen worden schoenen van belang, voor steun, dus stevig.
Pas als ze echt gaan lopen worden schoenen van belang, voor steun, dus stevig.
vrijdag 29 december 2017 om 23:59
vrijdag 29 december 2017 om 23:59
Maar deze droeg mijn zoon al met zes weken hoor. Niet om op te lopen en niet alledaags, maar alleen op chiquefashionvictim schreef: ↑29-12-2017 23:54Ik bedoelde dus niet de bovenste, dat zijn loopschoentjes. Babyschoentjes heb ik al gepost, dat zijn die Timberlandjes of die leren die Enn postte.
zaterdag 30 december 2017 om 00:00
Geen sokken hè, voeten zijn zo weer droog.
zaterdag 30 december 2017 om 00:02
Maar waarom is dat dan 'beter' dan slofjes?
De schoentjes die ik hier zie vind ik lelijk en ze bedekken maar een deel van de voet, waardoor het qua warmte ook niet ideaal is wat mij betreft.
zaterdag 30 december 2017 om 00:02
Ehm, jawel, mijn kinderen mochten dus wel kruipen met hun kleren en schoenen aan, niet bloot nee. En mijn kinderen liepen allebei met 10 maanden al, dan zijn het nog baby's hoor. Met 8-9 maanden liepen ze rond de tafel en aan de hand enzo, dus die waren sowieso niet op schoot te houden. En dan heb je dus echt babyschoentjes nodig, tenzij je dus je kind op straat of in een openbare ruimte aan twee handjes wil laten lopen op zijn sokken.Lucifermiauww schreef: ↑29-12-2017 23:56Niet lopende baby's zitten op je schoot. Of je laat ze kruipen maar aangezien jij al moeite hebt/vies bent van een vloer met sokken aan denk ik niet dat je je uitgekleedde kind op de vloer had gezet om te kruipen. En aangezien ze nog niet lopen heb je dan sowieso niets aan schoenen.
En bij het wel al lopende kind kleedde je het uit ( niet waar het over ging.. maar ja het zit je hoog) en liet dan de schoentjes aan op het CB? Dus zo goed als naakt maar de schoenen aan?
Mijne liepen inderdaad met hun sokken daar over de vloer. Lekker spelen in hun badjas. En in de zomer op hun blote voeten.
Dus heb je toch geen echte schoenen nodig voordat ze lopen? Prima als jij dat per se wel aan wilde maar wat een gedram over een non issue.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 30 december 2017 om 00:03
Serieus? Daar heb ik echt enorme vooroordelen over.