Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu moet ik even kijken of er ergens een AH open is, want niets in huis en geen zin om wéér eten te halen na uitetengaan enzo
Peas on earth!
Inad, veel plezier vandaag! Taart klinkt alvast heerlijk!

Pep, ben benieuwd hoe carnavallen bevalt. Jurkje klinkt goehoeddd!

Erwt, wat een lekker weekendje, zeg! Klinkt echt superrelaxed. Krijg nu helemaal zin in ons eigen weekendje weg! Geniet van je theetje!

Dier, wat balen van paniekaanval. Hoop dat het iets eenmaligs was en dat je er verder geen last meer van hebt/krijgt. Bedenk maar zo: veel erger dan de bevalling van Nesta kán bijna niet.

(help, niet slaan nu!!!) En desnoods log je in en kom ik, virtuele doula, je met raad en daad bijstaan.
Loretta is De Mol. Punt.
Ohja, lees nu ook over Dier's paniekaanval. Das naar

Hoop dat het je verder niet meer zo 'aanvliegt' (kan er even geen ander woord voor vinden)

Kess, wanneer gaan jullie ookalweer weg? Was toch dat weekendjeweg dat toen niet doorging?

Voel me ook helemaal relaxed (én volgevreten, das dan weer een beetje jammer ). Was echt heel lekker, we hebben het zo gezellig en leuk gehad samen. Was écht even nodig, helemaal leuk!
Peas on earth!
Erwt je weekendje klinkt echt heerlijk en volgevreten . Helemaal bijgetankt met zijn tweetjes? Heb er ook weer zin in als ik jouw verhalen zo hoor. Twee verklede mensen maar? dat valt reuze mee!

Kess dat is waar . Gek he dat het mij zo aanvloog. Ik zal je Doula talent zeker onthouden, hou je mob/computer tzt bij de hand :-).

Heb jij een lekker weekend verder?

Hoe ist met iedereen?
Weer een dagje ziekenhuis achter de rug.

Na vrijdag een redelijke dag te hebben, stortte Ben gisteren helemaal in. Weer heel ziek. Vannacht ademde hij 80 keer per minuut! Toen ik hem vanmorgen om 9 uur met veel moeite uit bed kreeg, ging hij zo op de bank verder slapen.

Dus naar kinderarts.

Weer testjes (bloed prikken, zuurstofgehalte in bloed meten, longfoto,...) Verdict: wat dinsdag geen longontsteking was is er nu wel 1 geworden. Dus toch ab.

Ze wilden hem een nachtje ter observatie houden om te zien of hij voldoende drinkt. Aangezien ik dat thuis ook kan, toch mee naar huis. En dat vond kinderarts eigenlijk ook wel net zo verstandig, omdat ze verder toch niks zouden onderzoeken.

Nu, na 2x ab, is mijn vertrouwde Ben alweer terug. Manneke krijgt weer praatjes en speelt weer.

Waarom hij dan zo vaak longontsteking heeft, moeten we afwachten...

13 maart krijgen we de verdere uitslagen van het bloedprikken (wat nu op kweek staat).

Afweerstoffen zijn in ieder geval goed bleek uit eerste uitslagen.

We zien het wel. Hoop dat hij nu verder blijft opknappen.

Ik ben in ieder geval deze week weer 10 jaar ouder geworden...
Dikke Luun, bizar dat er niet duidelijk is wat er toch telkens gebeurt in dat kleine lijfje van `m Utkomtgoed utkomtgoed hè

We hebben carnaval er weer op zitten en aangezien ik reed ben ik er nog ongeschonden uitgekomen ook Wup vond `t cewl na eerst de heft van de dag de kat uit de boom heben gekeken. Gelukkig geen koorts meer en redelijk vrolijk, wat willen we nog meer?! Nu ligt Sjaf uitgeteld op de bank (de drank helpt ook een ietsiepietsie ) en Wup ligt moeilijk te doen in bed dus vrees voor de nacht. Ga zo maar eens douchen (ik zweer het je: glitterhel, dat wordt nog wéken blingblingen ) en dan naar m`n bedje.

Kus voor iedereen!
Luun, heb net elders al berichtje achtergelaten, maar hier ook nog een Wat een ellende. Hoop dat manneke nu snel verder opknapt. En dat jij lekker kunt slapen vannacht.

Pep uitgehost?

Dier, mobiel en laptop wijken niet meer van mijn zijde. Zal speciaal voor jou een dongel aanschaffen!
Loretta is De Mol. Punt.
Hossen tsskkk

Ik hád al gedoucht op bed kunnen liggen tuulk maar moest nog even foto`s van waterpokken enzo naar meine mutti sturen. Vraag me niet naar de reden

Truste!
Dit stuurde Ier me, moest er zo om lachen:

link

Dier, vanwege paniekaanval. Hoop dta het bij deze ene blijft. Alles komt goed hoor En zeker met Kess aan je virtuele zijde

Star, hoest? Ceetje terug?

Erwt, fijn dat weekend zo leuk was.

Nog maar een knuf voor Ewo

En om Pep en weken glitteren

Luun, fijn dat je mannetje weer thuis is en dat er nu verder wordt gekeken. Dat hadden ze wel eerder mogen doen, want al zoveel longontstekingen gehad. Goed dat de AB goed aanslaat. Ik denk aan jullie

Ik heb een rotnacht gehad. Ik ben begonnen met zwangerschapsdromen, van die hele realistische dromen die je helemaal onthoudt en die over babies gaan, maar dit waren nachtmerries. Heb gisteren The Time Travellers Wife (op paar pag's na uitgelezen) en een van de hoofdpersonen (the wife) krijgt 6 miskramen omdat baby ook een tijdsrijziger is en dus uit haar buik tijdreist en dan doodgaat. klinkt nu heel onzinnig, en is t in feite ook, maar mooi geschreven en gewoon zoals echte miskraam is en heel hartverscheurend. Dus sowieso al flink gejankt (normaal en hormonaal) en toen dus hele nacht over miskramen gedroomd. Elke droom eindigde met vreselijk hard huilende Inad. Was er helemaal van slag van vanmorgen en ook moe want bagger geslapen. Ier was heel lief en zei steeds dat het maar een (logische, want boek) droom was. Ik moet dat soort dingen dus gewoon niet lezen..

Opzich vind ik die zwangerdromen leuk. Heb bij Chica hele bijzondere gehad. Er was ooit een topic over. Misschien even nieuw leven inblazen weer.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
voor Luun. Bah. Arme kleine vent en arme Luun. Sterkte, en ik hoop dat hij snel opknapt.

Inad, wie is dat, Ewo? (dank je!)
Oh en voor nare dromen. Dat soort boeken moet je toch ook niet lézen.....
Eow, kijk!!!!! Zo gaaf!!

http://www.wehkamp.nl/w2/...=F29&ArtikelNummer=965415
Ik ook bizarre dromen maar niet zo naar. Eerst ruzie in Hell's Kitchen, daarna op visite bij Suze (van januaritopic) die had een nieuwe baan, dame van lichte zeden was ze geworden. Ze moest als werkkleren verkleed als Johnny Cash. Vraag me niet waar ik het vandaan haal

Slaap iig voor geen meter. Morgen weer echo en toch zenuwachtig.
Whahahaha, dat zijn de betere dromen, Star

En voor echo. Komt goed
Ewo is een klein Afrikaans jongetje met een trommel en een olifant als huisdier, Eow
Oh, Star, die zijn léuk! *noteert alvast de schoenen die Juna krijgt voor komende winter*

Waarom knuffel jij kleine Afrikaanse jongetjes Inad?
voor droom en voor echostress.
Omdat ze het nodig hebben, Eow

Ik mag bijna naar huis gelukkig, want

ik zou zo kunnen slapen nu..
Luun hele dikke voor jullie en de jongens. Het houdt echt niet op zeg.
Zo, werkdag zit er weer op.

In mijn DrMartenZoektocht van laatst ben ik trouwens héél veel leuke kinder DrMartens tegengekomen, ook met leuke prints!

Luun

Pfffff... ik weet eigenlijk niet meer wat te zeggen, want er lijkt geen eind aan te komen he?
Peas on earth!
Maar heb je nou zelf intussen ook Dr Martens?

Morgen dus weer echo, Star. Blijft idd gewoon spannend. Maar jij komt morgen hier gewoon melden dat kind weer lekker lag te spartelen. Wel lastig van slecht kunnen slapen. Vaak plassen enzo of piekeren?
Loretta is De Mol. Punt.
Wij hadden net Poep In Bad

Weer een "eerste keer" doorstaan

Star veel plezier bij echo morgen!
Was het een stevige drol of wil ik het niet weten? Maakt namelijk best nog verschil...
Loretta is De Mol. Punt.
Plassen. Ook al drink ik sinds 19.00 niks meer. En als ik dan naar de wc geweest ben, lig ik gewoon een tijd te woelen. Alles kraakt ook overigens
quote:Star schreef op 23 februari 2009 @ 18:38:

Alles kraakt ook overigens Jij of het bed?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven