Oud op Nieuw
zondag 31 december 2017 om 18:26
Geen idee of er al eentje is maar dan hoor ik het wel.
Ben welkom aan ieder die gezellig alleen thuis zit om wat voor redenen dan ook of niet maar zin heeft om te kletsen deze avond/nacht, geen ouder die je naar bed gaat sturen neem ik aan dus klets lekker mee dan.
Wat zijn je plannen, is er iets leuks op tv, welke hapjes staan op je tafel, ga je nog stiekem appen met je minnaar of heb je nu eindelijk besloten om je aan te melden op Tinder, datingsites of ga je ieder dag op uitkijk staan bij de koeling met eenpersoonsmaaltijden bij de super, met anderen woorden laten we er een spannende avond van maken al is het met onze fantasieen of de realiteit, maakt allemaal niet uit, zolang we maar lol hebben.
Vanavond willen we alles over je weten en morgen vergeten we weer alles......ja toch ?
Spelfouten letten we deze avond niet op dus onze bekende forummers ( ga op jullie handen zitten ) zijn gewaarschuwd
Ben welkom aan ieder die gezellig alleen thuis zit om wat voor redenen dan ook of niet maar zin heeft om te kletsen deze avond/nacht, geen ouder die je naar bed gaat sturen neem ik aan dus klets lekker mee dan.
Wat zijn je plannen, is er iets leuks op tv, welke hapjes staan op je tafel, ga je nog stiekem appen met je minnaar of heb je nu eindelijk besloten om je aan te melden op Tinder, datingsites of ga je ieder dag op uitkijk staan bij de koeling met eenpersoonsmaaltijden bij de super, met anderen woorden laten we er een spannende avond van maken al is het met onze fantasieen of de realiteit, maakt allemaal niet uit, zolang we maar lol hebben.
Vanavond willen we alles over je weten en morgen vergeten we weer alles......ja toch ?
Spelfouten letten we deze avond niet op dus onze bekende forummers ( ga op jullie handen zitten ) zijn gewaarschuwd
zondag 31 december 2017 om 21:53
zondag 31 december 2017 om 21:53
Waar landt-ie dan?MotherEarth schreef: ↑31-12-2017 21:53Tssssss Combo.....een airplane wel te verstaan, zo slecht zijn mijn fantasieen dan ook weer niet.
zondag 31 december 2017 om 21:59
Die strijk ik eerst.MotherEarth schreef: ↑31-12-2017 21:56Op mijn geweldige grote oprijlaan natuurlijk.
Heb jij je zakdoekjes ook netjes opggevouwen ?
Echt
zondag 31 december 2017 om 22:13
zondag 31 december 2017 om 22:14
Nee, dat is niet nodig.MotherEarth schreef: ↑31-12-2017 22:04Jouw neus moet toch wel heel bijzonder zijn![]()
Strijk je de handdoeken ook ?
Beddengoed wel.
zondag 31 december 2017 om 22:31
zondag 31 december 2017 om 22:33
Gezellig en gefeliciteerd, geef hem maar een kus van ons allen.rozediamant schreef: ↑31-12-2017 22:13Gezellig! Mijn vriend is jarig vandaag maar we vieren het lekker met zijn tweetjes op de bank, geen zin in visite. Onze zoon (1 jaar) slaapt al. Als hapjes hebben wij, oliebollen, stokbrood met smeersels, partysnacks en taart.
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar![]()
Gelukkig nieuwjaar alvast.
zondag 31 december 2017 om 22:46
Ja, een echte. Met vide in de nok voor het bed.
zondag 31 december 2017 om 23:21
Slim van hemrozediamant schreef: ↑31-12-2017 23:00Als mijn vriend strijkt legt hij het gewoon op de verwarming haha![]()
maandag 1 januari 2018 om 03:34
Vraag me niet hoe maar alledrie zijn ze rond het einde van december jarig.
Dat is cadeau technisch niet altijd makkelijk en we zien heel december veel visite.