Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 2 januari 2018 om 22:07
21 vind ik ook wel een tikkeltje oud voor haar manier van doen.Keramiek schreef: ↑02-01-2018 22:02AhwJa, het zou kunnen dat TO heel jong is. Er werd eerder door iemand gezegd dat TO 21 zou zijn (geen idee of dit klopt of dat ik het wellicht verkeerd onthouden heb.. zo begaan ben ik niet met dat topic), dus als dat inderdaad het geval zou zijn dan vind ik haar denkwijze kinderlijk. TO valt opzich niets te verwijten, die gedraagt zich goed en post braaf updates. Ik verwonder me eerder over de hoeveelheid andere forummers die het topic nauwlettend in de gaten houdt en toch elke keer weer reageert. Zat andere jonge TO's krijgen op dit forum een handjevol reacties en worden direct met een kluitje in het riet gestuurd
Toch raakt deze TO een gevoelige snaar.
Wel interessant gegeven eigenlijk; waar moet een topic aan voldoen om zo geloofwaardig mogelijk over te komen en genoeg serieuze betrokken reacties op te krijgen?

dinsdag 2 januari 2018 om 22:09
Terecht. Wel jammer.JollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:34De tekst kende ik uit een film over een crimineel die het gezin van zijn advocaat aanvalt, ben de titel kwijt. Die heeft het begin van de tekst op zijn rug getatoeëerd: “vengeance is mine”. De grap is natuurlijk dat dat exact de verkeerde uitleg van de tekst geeft.
Ik heb theologie gestudeerd, maar heb op dit forum geleerd niet over geloofszaken te praten![]()
dinsdag 2 januari 2018 om 22:10
http://churchofgoogle.org/Proof_Google_Is_God.html
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 2 januari 2018 om 22:12
Inderdaad interessant. Bij dit topic werd in ieder geval niet getrolhunt omdat het zo oninteressant was, dat is dan weer mooi meegenomen voor TO. Misschien is het topic zo succesvol omdat er geen verhitte discussies kunnen ontstaan omdat het zo slaapverwekkend is en op geen enkele manier gelinkt kan worden aan politieke/actuele onderwerpenAna_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 22:0721 vind ik ook wel een tikkeltje oud voor haar manier van doen.
Wel interessant gegeven eigenlijk; waar moet een topic aan voldoen om zo geloofwaardig mogelijk over te komen en genoeg serieuze betrokken reacties op te krijgen?

dinsdag 2 januari 2018 om 22:14
Eens. Er kunnen hele interessante diepgaande gesprekken uit voorkomen. Maar niet op een forum, helaas. Ooit meegedaan aan een gesprek over geloven in God, totdat de groep gelovers zo werd afgefakkeld door boze mensen met vragen waar wij ook geen antwoord op hadden, dat ik ben afgehaakt.

dinsdag 2 januari 2018 om 22:15
Nu nemen ze gewoon een andere nick en gaan dan trollen voor een beetje attentieAna_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 22:04mijn zoon van 13 niet eens...
Vroegah liepen we uren rondjes in de stad. Heen en weer...Heen en weer... Als je dan je vlam tegenkwam, volgde je die. Én meer deed je niet. Én zo bracht je je zaterdagmiddag door. Nu zou dat onder de noemer " stalken" vallen.( Én terecht)

Hebben jullie trouwens ook dat als je iemand vraagt “hoe heet je?’ En hij zegt “Nick”. Dat je dan denkt, “Ja maar wat is je naam, en hoe heette je eerst dan?”.

dinsdag 2 januari 2018 om 22:16

dinsdag 2 januari 2018 om 22:17
Daar zit wat in. Als een topic al gemoedelijk verloopt zonder alles wat jij net opnoemt, dan is de kans groot dat het zo zal blijven.Keramiek schreef: ↑02-01-2018 22:12Inderdaad interessant. Bij dit topic werd in ieder geval niet getrolhunt omdat het zo oninteressant was, dat is dan weer mooi meegenomen voor TO. Misschien is het topic zo succesvol omdat er geen verhitte discussies kunnen ontstaan omdat het zo slaapverwekkend is en op geen enkele manier gelinkt kan worden aan politieke/actuele onderwerpenGewoon lekker hersenloos scrollen zonder je te ergeren aan oeverloze discussies.
De diepgewortelde interesse van sommigen forummers in de afloop snap ik dan weer niet.

dinsdag 2 januari 2018 om 22:18
dinsdag 2 januari 2018 om 22:18
En die boosheid snap ik van mensen die zich aan een beklemmende situatie met religie hebben ontworsteld. Het is alleen soms wat jammer dat mensen elkaar op dit vlak zo weinig ruimte gunnen.Ana_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 22:14Eens. Er kunnen hele interessante diepgaande gesprekken uit voorkomen. Maar niet op een forum, helaas. Ooit meegedaan aan een gesprek over geloven in God, totdat de groep gelovers zo werd afgefakkeld door boze mensen met vragen waar wij ook geen antwoord op hadden, dat ik ben afgehaakt.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 2 januari 2018 om 22:19
Geen idee, ik ken geen Nick
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

dinsdag 2 januari 2018 om 22:26
Dat ben ik met je eens. Ik begrijp niet alle vormen van geloof of waarom mensen iets doen of nalaten vanwege dat geloof, maar ik vind het wel interessant om te weten waarom mensen dingen doen of nalaten. Wat de achterliggende gedachte is.JollyRider schreef: ↑02-01-2018 22:18En die boosheid snap ik van mensen die zich aan een beklemmende situatie met religie hebben ontworsteld. Het is alleen soms wat jammer dat mensen elkaar op dit vlak zo weinig ruimte gunnen.
Dat sommige mensen boos zijn en antwoorden willen begrijp ik, maar het geeft geen ruimte tot een open, veilige discussie.

dinsdag 2 januari 2018 om 22:40
Ik denk omdat discussies over geloof mensen soms (onbewust) onzeker maakt over de stevigheid van hun basis, over de kern van hun wezenlijke ik. En als daaraan wordt getornd dan gaan mensen in de verdediging.Ana_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 22:26Dat ben ik met je eens. Ik begrijp niet alle vormen van geloof of waarom mensen iets doen of nalaten vanwege dat geloof, maar ik vind het wel interessant om te weten waarom mensen dingen doen of nalaten. Wat de achterliggende gedachte is.
Dat sommige mensen boos zijn en antwoorden willen begrijp ik, maar het geeft geen ruimte tot een open, veilige discussie.

dinsdag 2 januari 2018 om 22:42

dinsdag 2 januari 2018 om 22:49
dinsdag 2 januari 2018 om 23:00

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 2 januari 2018 om 23:02
Zou ze al samenwonen en ponykamp plannen met de kinderen van haar vlam?Keramiek schreef: ↑02-01-2018 22:49Poppenogen-TO is ook weer terug zie ik![]()
relaties/zou-je-hier-iets-van-denken/li ... ges/397562

dinsdag 2 januari 2018 om 23:18
Je was me al voorMoiren’ schreef: ↑02-01-2018 23:15Och hemel.
entertainment/mijn-eigen-bridget-jones- ... ges/398688