Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Volgens mij kan je daarop promoveren het seauïzo gebruik bij het Vivaforum.
Solomio schreef:
03-01-2018 20:22
Bevestig haar toch niet steeds in dat rare idee. :roll:
Pure angst.
SjooQuiSjoo al genoemd?
ShowWieShow?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben zo trots op mezelf dat ik tot nu toe de drang om te reageren in het poppenogen topic heb kunnen weerstaan.. Reageren heeft gewoon helemaal geen zin. Ik denk dat we haar over een paar maanden haar weer tegenkomen bij Psyche met één of ander janktopic omdat het allemaal misgegaan is O_o
Keramiek schreef:
03-01-2018 20:28
Ik ben zo trots op mezelf dat ik tot nu toe de drang om te reageren in het poppenogen topic heb kunnen weerstaan.. Reageren heeft gewoon helemaal geen zin. Ik denk dat we haar over een paar maanden haar weer tegenkomen bij Psyche met één of ander janktopic omdat het allemaal misgegaan is O_o
Doe mij maar een link, want ik snap nog steeds niet wat ze bedoelen met " poppenogen".
Keramiek schreef:
Nou inderdaad.
Wat een onuitstaanbaar wicht.
Ana_Isabel2 schreef:
03-01-2018 20:20
The queen has spoken.
We are most grateful.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
03-01-2018 20:32
We are most grateful.
*doet een knieval*
Ana_Isabel2 schreef:
03-01-2018 20:30
Doe mij maar een link, want ik snap nog steeds niet wat ze bedoelen met " poppenogen".
Ik ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
yasmijn schreef:
03-01-2018 20:01
Pfff. Was jij erbij toen het ontstond? Nee he?
Amaj ja toch wel, zeker en vast!
Ana_Isabel2 schreef:
03-01-2018 20:30
relaties/zou-je-hier-iets-van-denken/li ... ges/397562

12 pagina's aan TO die vooral zichzelf en haar leidinggevende verdedigt..

De poppenogen worden telkens aangehaald omdat de TO expres grote poppenogen opzet om te flirten met haar leidinggevende. Maar ze doet absoluut NIETS verkeerd natuurlijk. Dat moeten we ons wel realiseren. Niks is haar schuld. Ze drinkt namelijk ook weleens koffie met zijn vrouw en dan is het goed, toch?
Enn schreef:
03-01-2018 20:34
Ik ook niet.
Ook geen flauw idee.
Life is short. Eat dessert first.
Keramiek schreef:
03-01-2018 20:36
relaties/zou-je-hier-iets-van-denken/li ... ges/397562

12 pagina's aan TO die vooral zichzelf en haar leidinggevende verdedigt..

De poppenogen worden telkens aangehaald omdat de TO expres grote poppenogen opzet om te flirten met haar leidinggevende. Maar ze doet absoluut NIETS verkeerd natuurlijk. Dat moeten we ons wel realiseren. Niks is haar schuld. Ze drinkt namelijk ook weleens koffie met zijn vrouw en dan is het goed, toch?
Oooh die!
Met types zoals zij heb je geen vijanden nodig.
Inderdaad Ana. Ik denk dat ze nog gekker is dan we denken omdat zij ervan overtuigd is dat haar denkwijze volkomen normaal is.

Ik hoop dat ze dit niet serieus meent maar ik vrees het ergste
Reactie van TO 23:22 relaties/zou-je-hier-iets-van-denken/li ... s/397562/9

VIER kleine kinderen heeft die man he.
anoniem_346545 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 20:40
6.37% gewijzigd
Keramiek schreef:
Ja ik tuin er telkens weer in. Zelfs mijn zwaar sarcastische opmerking met leuke ideeen voor de kinderen zijn voor haar een serieuze :thumbsup:

:facepalm:
Hahaha ja ik plaats net die link naar precies dat bericht :facepalm:
Joh, die leidinggevende doet een beetje extra aardig tegen een onnozel wicht omdat dat verbloemt hoe hij echt denkt en omdat zijn vrouw daar zo om moet gniffelen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
03-01-2018 20:46
Joh, die leidinggevende doet een beetje extra aardig tegen een onnozel wicht omdat dat verbloemt hoe hij echt denkt en omdat zijn vrouw daar zo om moet gniffelen.
Ja dat hebben wij ook allemaal al gezegd, maar ze is de scheiding alvast aan het plannen. En het bondingsproces met haar aanstaande stiefkinderen :facepalm:
Labalade schreef:
03-01-2018 20:57
Ja dat hebben wij ook allemaal al gezegd, maar ze is de scheiding alvast aan het plannen. En het bondingsproces met haar aanstaande stiefkinderen :facepalm:
En hij gaat scheiden, want ze zitten in relatietherapie en dat is natuurlijk automatisch een voorstadium van een scheiding. Verder staat het buiten kijf dat hij dan voor TO kiest en niet voor een ander. Zijn vrouw is labiel dus bij haar gevoelens hoeven we al helemaal niet stil te staan.
Keramiek schreef:
03-01-2018 21:01
En hij gaat scheiden, want ze zitten in relatietherapie en dat is natuurlijk automatisch een voorstadium van een scheiding. Verder staat het buiten kijf dat hij dan voor TO kiest en niet voor een ander. Zijn vrouw is labiel dus bij haar gevoelens hoeven we al helemaal niet stil te staan.
Ja inderdaad. En alles wat TO zegt is waar. Want haar vlam en zijn vrouw houden TO uiteraard eigenhandig goed op de hoogte van hun privé beslommeringen :thumbsup:
Anoniem graag, bye x.
[quote=MoranaZeiDePoes post_id=27975950 time=1515010456 user_id=361456]
Anoniem graag, bye x.
Dat gaat hier niet lukken vrees ik, probeer het eens bij de moderators :proud:
Marana, waar zag jij AdoraBull?
Head, Bjort en Moiren, ik heb mijn hoofd aangepast want de vergelijking die jullie ooit met iemand anders hier op het forum maakte, werd mij (net na het lezen van een aantal reacties) écht teveel. Dan maar deze. :ugeek:
Enn schreef:
03-01-2018 22:27
Head, Bjort en Moiren, ik heb mijn hoofd aangepast want de vergelijking die jullie ooit met iemand anders hier op het forum maakte, werd mij (net na het lezen van een aantal reacties) écht teveel. Dan maar deze. :ugeek:
Ik ben je zo dankbaar :lips:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven