Zou je hier iets van denken?
vrijdag 15 december 2017 om 18:25
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal
Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:
Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.
Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:
Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.
Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd

woensdag 3 januari 2018 om 01:12

woensdag 3 januari 2018 om 01:14
Je weet niet eens of hij wat van je wilt. Jij hebt dat zelf aangenomen omdat hij flirt en er volgens jou een goede klik is. Ik denk dat jij dit vooral heel graag wilt zien. Je houdt jezelf voor de gek.Arrow- schreef: ↑03-01-2018 00:12Oh je gebruikersnaam is gewoon anoniem? Slim! (Meen ik serieus). Ik bepraat op het forum hoe ik het met die kinderen zou regelen omdat mensen ernaar vragen: Hoe doe je dat dan met die kinderen? / Hoe stel je je dat dan voor? / Ga je eerst in hun leven en dan weer weg als de relatie niet bevalt?. Dan leg ik wel even uit hoe ik dan ZOU handelen. En ik heb al aangegeven dat ik het ermee eens ben dat het moeilijk gaat worden als hij voor mij zou kiezen en dat de kans klein is dat hij dat uberhaupt doet en dat ik niet trots op mezelf ben en liever een normale vriend zou hebben zonder gedoe. Ik reageer serieus op iedereen, ook op "de harde waarheid". Beetje cru om dan te zeggen dat ik op mijn muil moet gaan terwijl er 1 nog niet vreemdgegaan is en 2 ik netjes op iedereen reageer en niemand hier uitscheld of zeg dat ze onzin praten of iets dergelijks. Moves buiten flirten zou ik sowieso pas zetten als hij gescheiden is, daar ben ik vanaf het begin duidelijk over geweest.
En nog meer door jezelf op te dringen door terug te flirten en het uit te lokken. Ik vind dat niet netjes achter de rug om van die vrouw die jou in vertrouwen dingen vertelt.
Zij werken aan hun huwelijk , maak geen misbruik van die situatie. Er is totaal geen sprake van " mocht hij voor mij kiezen ".
Je doet er verstandig aan afstand te nemen . Vooral voor jezelf ; spijt en verdriet krijg je hier van . Dat wens ik je ook niet toe.
Ga leuke dingen doen met vriendinnen , op stap, kijk naar leuke vrijgezelle kerels. Zet desnoods tinder op je telefoon, misschien kun je je gedachte dan verzetten. Wie weet zit er wel wat leuks tussen.
Alles beter dan een getrouwde man met kinderen die in therapie zit met zn vrouw!
Succes

woensdag 3 januari 2018 om 01:19
Dat begreep ik al uit je eerdere posts, maar ik geloof niet dat je nog subtiel kan zijn als je bewust bezig bent met je lichaamstaal.
Oftewel ik denk dat hij wel doorheeft dat jullie een stapje verder zijn gegaan en als jij je enkel laat leiden door hoe ver hij gaat, dan zit je binnen de kortste keren toch verder in een affaire dan je zegt te willen
Oftewel ik denk dat hij wel doorheeft dat jullie een stapje verder zijn gegaan en als jij je enkel laat leiden door hoe ver hij gaat, dan zit je binnen de kortste keren toch verder in een affaire dan je zegt te willen
woensdag 3 januari 2018 om 02:13
Hou toch op!
Deze 'ontwikkeling' is zeer bewust door jullie beide in werking gezet, in stand gehouden, gevoed en geïntensiveerd.
En net zoals je zoiets bewust begint, kun je hem ook stoppen. Dat je dat niet wilt/doet is een ander verhaal, maar lul nou niet alsof dit een bovennatuurlijk fenomeen is waar je je niet aan kunt onttrekken. Niets anders dan down to earth geiligheid hoor.

woensdag 3 januari 2018 om 04:57
Nee.... En helaas kan het even duren ook.Arrow- schreef: ↑03-01-2018 00:47Dank je wel voor je reactie Lampie! Ik dacht inderdaad ook al dat het flirten geen invloed heeft op het scheiden. Op dat vlak denken we er dus hetzelfde over, wat heel fijn is om te lezen!! Wat een lieve woorden schrijf je, fijn dat je zoveel begrip hebt voor mijn situatie. Je hebt wel gelijk, als ik dit blijf voeden en het wordt niks dan is dat niet constructief en dan word ik er alleen maar slechter van, dan kom ik nooit over hem heen.. Sowieso zou het beter zijn als ik opeens niet meer verliefd zou zijn omdat dit natuurlijk een lastige situatie blijft, wat het ook wordt. Het zou me een hoop rust brengen als ik over hem heen zou kunnen komen. Nu is dat helaas (nog) niet zover.
Heb het zelf mee gemaakt. En er niks mee gedaan niet laten blijken niks...
Ik begrijp je gevoel wel en dat alles het zou rechtvaardigen.
In de praktijk werkt het eenmaal niet altijd zo.
Het overkomt je wel... En ondanks je gevoel en dat je daardoor niet alles helder ziet.. Moet je goed na denken of het echt iets is wat je wil.
We delen wel meer gedachten en meningen heb ik gelezen.
Als iets kapot gaat gaat het kapot en als de liefde over is is het over.
Best realistisch ook.
Zelfs als er kinderen in het spel zijn.
Maar de eerste keuze is het natuurlijk niet.
Zeker zwaar en een moeilijke keus voor de gene van wie de kinderen zijn ook.
Ik zeg nogmaals dat ik er niks mee gedaan heb. Juist omdat ik weet wat het kan betekenen.
Voor de kinderen.
En nee... Ik zat niet in jou rol.
Wel een beetje. We hadden allebei kinderen en een relatie.
Ik koos er voor daar niks mee te doen.
Heb niks bekend... Wel tegen mijn partner.
Maar met de mededeling dat ik er niks mee wil en het negeer.
Vandaar mijn advies.
Verliefdheid waaide over...
Duurde eeuwen..
Niks gebeurt niks bekend van mijn kant uiteraard.
Geen gedoe
Ik zag het als een griepje die over zou gaan want ik weet dat het stopt..
Waarom ik het verteld heb tegen mijn partner is omdat ik weet dat de spanning dan weg valt.
En dat ik eerlijk wil zijn.
Het waait over...
Duurt soms enorm lang.
In mijn geval 3 jaar.
Maar nog.
Geen gedoe. Geen scheidingen. En ik hield en jou nog steeds van mijn partner. En ontloopt de persoon in kwestie nog wel... Maar dat is een reflex want eigenlijk is het gewoon over.
woensdag 3 januari 2018 om 07:33
Deze reactie had ik wel verwacht. Je maakt alleen 1 denkfout; je weet namelijk pas echt hoe het is om een relatie te hebben met een gescheiden man met kinderen op het moment dat je deel uitmaakte van hun leven. Daarvoor heb je geen idee. En dan is het kwaad dus al geschied. Dan kun je zeggen: “Hij heeft het zijn kinderen zelf aangedaan” maar ik vind dat ook de ander daar een rol in heeft. Als je gevoel hebt en volgens mij heb je dat wel (hoop ik).Arrow- schreef: ↑02-01-2018 23:44Ja ik zou natuurlijk pas als 'stiefmoeder' gaan functioneren als ik al een tijdje een relatie had met die man, niet gelijk!! Als het dan uitgaat binnen een korte tijd dan hebben die kinderen niet een stiefmoeder gehad die daarna weer wegging. Als deze man gaat scheiden dan is hij het die dit zijn kinderen aandoet, niet ik, ik zou juist een hele tijd de situatie aankijken voordat ik een rol zou spelen in het leven van die kindjes. Welterusten en bedankt voor je reacties.
En iets anders: je kunt verliefdheid voeden en dat is wat jullie beide nu doen. Wees de verstandigste en gun die kinderen hun papa en mama.

woensdag 3 januari 2018 om 20:15

Als je tijdens het staffen maar wel grote ogen opzet, dan vind ik het goed hoor

woensdag 3 januari 2018 om 21:55
Och mensen, bedankt voor dit topic.
Deze TO is zo makkelijk alle kanten op te bevragen, ze loopt keihard voor elke ' wat als' vraag. Lekker beïnvloedbaar.
Ik denk dat deze man dat ook doet bij haar. Dat ie haar aan alle kanten bespeelt, gewoon om lol te hebben.
Meer niet. En zij maar lekker zwijmelen thuis en grote ogen opzetten op kantoor.
En dat ie gewoon bij zijn vrouw in bed kruipt en morgen weer 4 kinderen goedemorgen wenst voor hij weer naar kantoor vertrekt. Meer niet.
Deze TO is zo makkelijk alle kanten op te bevragen, ze loopt keihard voor elke ' wat als' vraag. Lekker beïnvloedbaar.
Ik denk dat deze man dat ook doet bij haar. Dat ie haar aan alle kanten bespeelt, gewoon om lol te hebben.
Meer niet. En zij maar lekker zwijmelen thuis en grote ogen opzetten op kantoor.
En dat ie gewoon bij zijn vrouw in bed kruipt en morgen weer 4 kinderen goedemorgen wenst voor hij weer naar kantoor vertrekt. Meer niet.

woensdag 3 januari 2018 om 22:05
Maar wat als TO eigenlijk wel gelijk heeft? Wat als hij wel voor haar wil gaan en van zijn vrouw wil scheiden? Wat als ze eigenlijk al jaren soulmates zijn maar dat nu pas naar voren komt? Wat als wij er allemaal naast zitten?
Want die kans is er, heus! Minstens zo groot als de kans dat de postcodeloterij valt in, ik zeg maar iets geks, Easterfraneker?
Want die kans is er, heus! Minstens zo groot als de kans dat de postcodeloterij valt in, ik zeg maar iets geks, Easterfraneker?

woensdag 3 januari 2018 om 22:13
Dan zal één van hen toch moeten stoppen met flirten en er over moeten gaan praten.Labalade schreef: ↑03-01-2018 22:05Maar wat als TO eigenlijk wel gelijk heeft? Wat als hij wel voor haar wil gaan en van zijn vrouw wil scheiden? Wat als ze eigenlijk al jaren soulmates zijn maar dat nu pas naar voren komt? Wat als wij er allemaal naast zitten?
Dat lijkt TO echter niet te gaan doen, die wacht af
woensdag 3 januari 2018 om 22:29
Als ik het zo lees, heeft TO wel een flinke plank voor haar kop. Ze kent hem al 4 jaren maar dat zegt niks of hij dezelfde klik voelt als TO. TO is namelijk onder invloed van drugs, namelijk dopamine, dat wordt aangemaakt in je lijf als je verliefd bent. En dan ziet ze de nadelen van deze man niet, namelijk dat hij stiekem doet tegenover zijn vrouw.
TO, ga afkicken, schrijf je desnoods in op een datingsite er zijn genoeg vrije leuke mannen te vinden zonder al dit gezeik.
Het is even moeilijk, net als stoppen met roken, maar je gaat je er veel beter door voelen.
TO, ga afkicken, schrijf je desnoods in op een datingsite er zijn genoeg vrije leuke mannen te vinden zonder al dit gezeik.
Het is even moeilijk, net als stoppen met roken, maar je gaat je er veel beter door voelen.
woensdag 3 januari 2018 om 22:45
Je weet niet wat er met 'Noorwegen' werd bedoeld, maar je weet wel dat je kan staffen?
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 3 januari 2018 om 22:47
Haha inderdaad, dat was me nog niet opgevallen! Ik lach me echt kapot hier.doornroosje9 schreef: ↑03-01-2018 22:45Je weet niet wat er met 'Noorwegen' werd bedoeld, maar je weet wel dat je kan staffen?

woensdag 3 januari 2018 om 23:05
Nee dat weet ik niet zeker maar ik heb daar wel een vermoeden van door de tekenen die ik eerder in dit topic heb gemaild, ook in updates. Hij gaat steeds een stapje verder en wordt steeds een stapje closer.. Dus vandaar. Dank je wel voor je reactie en dat je nog op mijn post ingegaan ben. Ik weet dat je het goed meent (bij de vorige post wist ik dat niet zeker omdat het er zo onaardig stond). De laatstgenoemde dingen ben ik trouwens al mee bezig maar als ik naar andere mannen kijk dan voel ik bij niemand wat ik bij hem voel. Het gaat niet zozeer om uiterlijk maar qua innerlijk passen we zo goed bij elkaar... 4 jaar is niet zomaar uit te wissen maar ik kan het wel proberen natuurlijk. Bedankt.anoniem281220171557 schreef: ↑03-01-2018 01:14Je weet niet eens of hij wat van je wilt. Jij hebt dat zelf aangenomen omdat hij flirt en er volgens jou een goede klik is. Ik denk dat jij dit vooral heel graag wilt zien. Je houdt jezelf voor de gek.
En nog meer door jezelf op te dringen door terug te flirten en het uit te lokken. Ik vind dat niet netjes achter de rug om van die vrouw die jou in vertrouwen dingen vertelt.
Zij werken aan hun huwelijk , maak geen misbruik van die situatie. Er is totaal geen sprake van " mocht hij voor mij kiezen ".
Je doet er verstandig aan afstand te nemen . Vooral voor jezelf ; spijt en verdriet krijg je hier van . Dat wens ik je ook niet toe.
Ga leuke dingen doen met vriendinnen , op stap, kijk naar leuke vrijgezelle kerels. Zet desnoods tinder op je telefoon, misschien kun je je gedachte dan verzetten. Wie weet zit er wel wat leuks tussen.
Alles beter dan een getrouwde man met kinderen die in therapie zit met zn vrouw!
Succes
woensdag 3 januari 2018 om 23:06
Als hij verder gaat dan zal ik mijn echte gevoelens kenbaar maken aan hem en als hij niet gaat scheiden dan ga ik ook niet met hem naar bed ofzo. Dan zitten we niet echt ver in een affaire. Een paar gesprekken over gevoelens en misschien een zoen gaat niet te ver vind ik dan. Ik zou hem zelf nooit zoenen maar hij zou dat natuurlijk wel kunnen doen.Framberry schreef: ↑03-01-2018 01:19Dat begreep ik al uit je eerdere posts, maar ik geloof niet dat je nog subtiel kan zijn als je bewust bezig bent met je lichaamstaal.
woensdag 3 januari 2018 om 23:07
Nee hoor het is echt zo gegroeid. Aan het begin was ik gewoon nog met mijn ex en zou ik het niet in mijn hoofd halen één of ander gevoel met deze man te 'voeden'. Het gaat niet om geilheid maar echt om een connectie, nog nooit heb ik zo'n goede klik gehad met iemand en zoiets kun je moeilijk negeren. Niemand gelooft me hier maar die klik is er! Of daar verliefdheid bij komt kijken van zijn kant dat is niet zeker.OopjenCoppit schreef: ↑03-01-2018 02:13Hou toch op!
Deze 'ontwikkeling' is zeer bewust door jullie beide in werking gezet, in stand gehouden, gevoed en geïntensiveerd.
En net zoals je zoiets bewust begint, kun je hem ook stoppen. Dat je dat niet wilt/doet is een ander verhaal, maar lul nou niet alsof dit een bovennatuurlijk fenomeen is waar je je niet aan kunt onttrekken. Niets anders dan down to earth geiligheid hoor.![]()
woensdag 3 januari 2018 om 23:09
Lampie heel erg bedankt voor je tweede lange post! Ik vind het ontzettend knap dat je niet toegegeven hebt aan je verliefdheid. Dank je voor je begrip, ik vind je post superlief en ik ben blij om te horen dat je nu weer gelukkig bent met je partner. Knap ook dat je hem eerlijk hebt verteld wat er aan de hand was!!! Dat zou ik niet kunnen in jouw situatie.

woensdag 3 januari 2018 om 23:10
Heerlijk. Dan start nu het volgende hoofdstuk: wanneer is het nu eigenlijk precies vreemdgaan en een affaire hebben?Arrow- schreef: ↑03-01-2018 23:06Als hij verder gaat dan zal ik mijn echte gevoelens kenbaar maken aan hem en als hij niet gaat scheiden dan ga ik ook niet met hem naar bed ofzo. Dan zitten we niet echt ver in een affaire. Een paar gesprekken over gevoelens en misschien een zoen gaat niet te ver vind ik dan. Ik zou hem zelf nooit zoenen maar hij zou dat natuurlijk wel kunnen doen.
Ik geef de vloer aan de dames van Viva

woensdag 3 januari 2018 om 23:17
Ik heb ook zoveel klikken met mensen, mannen en vrouwen. Geweldige klikken soms! Sommige zijn getrouwd, sommige niet.
Kom niet aan met 'natuurlijke ontwikkeling'. Je kunt hem best ontlopen als je je best doet.
woensdag 3 januari 2018 om 23:19
Dat klopt, ik heb daar nu nog geen idee van maar mocht ik ooit deel uit gaan maken van zijn gezin dan zet ik me daar helemaal voor in en zal ik alles doen om het goed te maken met die kinderen. Vind het ook echt heel erg rot voor hen natuurlijk en gun hen een papa en mama maar als hun vader daarvoor kiest dan kan ik daar ook niks aan doen, ik ga echt pas actie ondernemen als hij definitief gaat scheiden en eerder niet. Ik begrijp dat jij wel denkt dat hij verliefd op mij is, in tegenstelling tot anderen? ("je kunt verliefdheid voeden en dat is wat jullie beide nu doen."). Ik leid dat inderdaad ook uit zijn gedrag af, dat hij in ieder geval meer voor mij voelt dan normaal.chineesje2000 schreef: ↑03-01-2018 07:33Deze reactie had ik wel verwacht. Je maakt alleen 1 denkfout; je weet namelijk pas echt hoe het is om een relatie te hebben met een gescheiden man met kinderen op het moment dat je deel uitmaakte van hun leven. Daarvoor heb je geen idee. En dan is het kwaad dus al geschied. Dan kun je zeggen: “Hij heeft het zijn kinderen zelf aangedaan” maar ik vind dat ook de ander daar een rol in heeft. Als je gevoel hebt en volgens mij heb je dat wel (hoop ik).
En iets anders: je kunt verliefdheid voeden en dat is wat jullie beide nu doen. Wees de verstandigste en gun die kinderen hun papa en mama.
woensdag 3 januari 2018 om 23:20
Ik mag hopen dat jij geen gelijk hebt. Dat past sowieso helemaal niet bij hem, mensen in de maling nemen. Hij is heel lief en echt een nette man. Kan me niet voorstellen dat hij me op die manier in de zeik neemt!Doreia schreef: ↑03-01-2018 21:55Och mensen, bedankt voor dit topic.
woensdag 3 januari 2018 om 23:21
Je noemt het woord soulmates, nou zo zou ik onze band wel kunnen karakteriseren. Nog nooit heb ik zoiets gehad met iemand en ik heb altijd veel vrienden gehad en een paar relaties.Labalade schreef: ↑03-01-2018 22:05Maar wat als TO eigenlijk wel gelijk heeft? Wat als hij wel voor haar wil gaan en van zijn vrouw wil scheiden? Wat als ze eigenlijk al jaren soulmates zijn maar dat nu pas naar voren komt? Wat als wij er allemaal naast zitten?
Je maakt me belachelijk met die post maar stiekem klopt het gewoon. Wat als jullie ernaast zitten?