Wij roepen wederom een eind weg!

vrijdag 5 januari 2018 om 18:15
Haha, die bagel ging er maar voor de helft in. De rest waren koopjes, de bril bv. was een actie van 19.95 incl de glazen. Toch leuk om af en toe eens af te kunnen wisselen en een reservebril is nooit weg. En mijn andere "hele dure" bril draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Dat is een echte Prada maar heel fragiel.
Nagellak was ook een koopje en laarsjes en pantoffels in de sale. Dus echt een big spender was ik niet vandaag.
Leuk dat je er weer 3 gevonden hebt. Zag vandaag een vrouw die ook een sjaaltje om haar haren had en dat zag er leuk uit.

vrijdag 5 januari 2018 om 19:46
Dat zijn de leukste aankopen, veel voor weinig en vooral als het dan ook nog goed is. Duurkoop is geen kunst.prada schreef: ↑05-01-2018 18:15Haha, die bagel ging er maar voor de helft in. De rest waren koopjes, de bril bv. was een actie van 19.95 incl de glazen. Toch leuk om af en toe eens af te kunnen wisselen en een reservebril is nooit weg. En mijn andere "hele dure" bril draag ik alleen bij speciale gelegenheden. Dat is een echte Prada maar heel fragiel.
Nagellak was ook een koopje en laarsjes en pantoffels in de sale. Dus echt een big spender was ik niet vandaag.
Leuk dat je er weer 3 gevonden hebt. Zag vandaag een vrouw die ook een sjaaltje om haar haren had en dat zag er leuk uit.
Toch zou ik dagelijks die Prada dragen, want je weet nooit wat het leven je brengt, als het al iets brengt en een nieuwe Pradabril in je testament is ook weer zowat. Geniet ervan lieverd, morgen is het leven voorbij.
Ja, zijn mooie sjaals. Morgen weer op pad, kijken wat voor juweeltjes ik dan weer op de kop kan tikken.

zaterdag 6 januari 2018 om 09:27
Lang verhaal kort: Katje heeft gisteren spoedoperatie ondergaan. Het was kantje boortje. DA heeft alles gedaan wat ze kon en nu is het afwachten. Om 10 uur kan ik bellen. Ik ben zo bang dat het niet goed is. Zijn broer zoekt hem en wil ook niet eten. Help me hopen op een goede afloop.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 6 januari 2018 om 10:06
Hoe is het afgelopen , Oudblond?Oudblond schreef: ↑06-01-2018 09:27Lang verhaal kort: Katje heeft gisteren spoedoperatie ondergaan. Het was kantje boortje. DA heeft alles gedaan wat ze kon en nu is het afwachten. Om 10 uur kan ik bellen. Ik ben zo bang dat het niet goed is. Zijn broer zoekt hem en wil ook niet eten. Help me hopen op een goede afloop.
Sterkte!!

zaterdag 6 januari 2018 om 12:09
Dank dames! Voorzichtig goed nieuws: hij is de nacht doorgekomen en heeft een theelepeltje gegeten
Het was een zware buikoperatie (speeltje aan gort gebeten: koop nooit de noppen Trixie Balls!) en de volgende week is nog spannend. Maar onze kanjer wilde al knuffelen en het liefst van zijn infuus af!

zaterdag 6 januari 2018 om 14:13
zaterdag 6 januari 2018 om 17:17
Gooi ze ajb weg Twilight! Ik ging reviews lezen en kom een heleboel buikoperaties van katten tegen nadat ze die ondingen kapot gebeten hadden. Onze katjes zijn Maine Coons (nog kittens - 9 maanden) en die hebben sterke kaken maar ik kom ook verhalen over huis tuin en keuken katten tegen die het voor elkaar kregen.

zaterdag 6 januari 2018 om 18:18
zondag 7 januari 2018 om 01:19
Wij hebben ook een vaatwasser. Toen ik nog alleen was trouwens niet, toen had ik daar een plek voor in mijn mini-keuken. Ik vind het een heerlijk apparaat. Toen ik nog alleen was stond vaak het hele aanrecht vol afwas. 
Mijn avond was ook erg leuk!
Eenmaal thuis nog WIDM gekeken, geweldige eerste aflevering. En nu zo naar bed!
Welterusten!

Mijn avond was ook erg leuk!

Welterusten!
zondag 7 januari 2018 om 13:26

zondag 7 januari 2018 om 13:43
Fijn dat katje het goed doet, oudblond.
Ik vind vaatwasser de ultieme luxe haha.
Vanavond komen mijn ouders eten, gezellig, wilde eerst naar hun, tot ik bedacht dat ik de vaatwasser heb
Net beneden even afgenomen en gestofzuigd, ouders die langskomen is daar altijd goede motivatie voor om het een keer extra te doen.
Fijne zondag!
Ik vind vaatwasser de ultieme luxe haha.

Vanavond komen mijn ouders eten, gezellig, wilde eerst naar hun, tot ik bedacht dat ik de vaatwasser heb

Net beneden even afgenomen en gestofzuigd, ouders die langskomen is daar altijd goede motivatie voor om het een keer extra te doen.

Fijne zondag!
zondag 7 januari 2018 om 14:08
Van dat theelepeltje eten van eergisteren zal hij niet snel op de bak hoeven lijkt mij, maar fijn dat hij het verder goed doet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert