Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
blijfgewoonbianca schreef:
07-01-2018 01:24
Wilde je weer je ouwe viebs weggeven?
Ja, die van viva, weet je nog.
Geen bijzonderheden
07-01-2018 01:24
:proud:
Me hartje maakt altijd een sprongetje als ik me ouwe matties hier zie, weetjenog.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
07-01-2018 01:25
Ja, die van viva, weet je nog.
ja. Die je aan moest slingeren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
yasmijn schreef:
07-01-2018 01:26
Me hartje maakt altijd een sprongetje als ik me ouwe matties hier zie, weetjenog.
Ik mis ze ook; the good old days. Of beter gezegd; de nachten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
07-01-2018 01:28
Ik mis ze ook; the good old days. Of beter gezegd; de nachten.
Ja, ik ook, wat is er toch gebeurd? Waar zijn we allemaal? Wat is er in ons gevaren? Wat heeft sanoma ons aangedaan?
Hier klieren en het gieren.
Nou ja, dat laatste doet Meds wel op de boerderie.
Geen bijzonderheden
relaties/jong-en-oud-door-elkaar-relati ... p=27990889#

Het gaat écht nergens meer over.
Geen bijzonderheden
Joehoeeeeee de visite was dolletjes!
solomio geef het maar op joh.
_Inkie_ schreef:
06-01-2018 21:22
Puss in Bootz laat weten je een dikke knuffel te willen geven, dus bij deze :hug:
Aahhh wat fijn! Katje doet het goed, is alert en de medicijnen en het astronautenvoer gaan er zonder probleem in.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
8102 schreef:
07-01-2018 08:54
solomio geef het maar op joh.
Rare redeneringen daar idd.
Heb het topic nu weggeklikt en ook uit mijn lijst verwijderd.
Het blijft me wel verbazen hoe het toch kan dat mensen zo anders lezen dan hoe ik het bedoel. Zou natuurlijk kunnen dat ik heel onduidelijk schrijf, maar op de een of andere manier geloof ik dat niet.

Voor de anderen: topic over hoe veel je voor je kinderen spaart. Maar op welke pijler????? Geen idee meer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
07-01-2018 10:26
Rare redeneringen daar idd.
Heb het topic nu weggeklikt en ook uit mijn lijst verwijderd.
Het blijft me wel verbazen hoe het toch kan dat mensen zo anders lezen dan hoe ik het bedoel. Zou natuurlijk kunnen dat ik heel onduidelijk schrijf, maar op de een of andere manier geloof ik dat niet.

Voor de anderen: topic over hoe veel je voor je kinderen spaart. Maar op welke pijler????? Geen idee meer.

Altijd gezeik op zulke topics. Goeie opmerking trouwens, aan de ene kant blèren dat het allemaal prinsjes en prinsesjes zijn, maar wel tig duizend euro willen geven op hun 18e.
Is dat nieuw dat dat moet of was dat vroeger ook zo?
Ik kreeg iig geen gevulde spaarpot en heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat ik dat voor het kind zal moeten doen.
En ik ga er vrijelijk vanuit dat zijn vader wel zijn collegegeld betaalt.
Moiren’ schreef:
07-01-2018 11:35
Ik kreeg iig geen gevulde spaarpot en heb er eigenlijk nooit aan gedacht dat ik dat voor het kind zal moeten doen.

Mijn ouders spaarden wel, maar niet met een bepaald doel, collegegeld stond los van spaarbedrag. Spaarbedrag heb ik in twee jaar Ierland compleet opgezopen en een peperdure laptop van gekocht ;-)
Star² schreef:
07-01-2018 11:38
Mijn ouders spaarden wel, maar niet met een bepaald doel, collegegeld stond los van spaarbedrag. Spaarbedrag heb ik in twee jaar Ierland compleet opgezopen en een peperdure laptop van gekocht ;-)
:rofl:
Geen bijzonderheden
Moiren’ schreef:
Mijn vader spaarde wel voor ons ( jaren 70) en toen ik op mijzelf ging wonen, kreeg ik een aanzienlijk bedrag om mijn huis in te kunnen richten.
Hier sparen we niet persé voor de kinderen, maar voor een buffer zoals eerder werd gezegd. Zodra ze het huis uitgaan, kunnen ze wél bv wat grotere functionele cadeaus krijgen zoals wasmachine ed. Of kunnen we meebetalen aan een eventueel pak of jurk bij trouwen.
Wat ze zelf willen in ieder geval, maar geen gespekte grote rekening.
Ik doe liever nu samen met hem leuke dingen dan dat ik een wasmachine voor hem koop :$
Moiren’ schreef:
07-01-2018 12:14
Ik doe liever nu samen met hem leuke dingen dan dat ik een wasmachine voor hem koop :$
:-D je hebt gelijk!
Maar dat doen we ook he. We willen rond die tijd dan gewoon meehelpen als ze het huis uitgaan.
Ana_Isabel2 schreef:
07-01-2018 12:25
:-D je hebt gelijk!
Maar dat doen we ook he. We willen rond die tijd dan gewoon meehelpen als ze het huis uitgaan.
Ah zo, en-en lukt me niet, en dan leef ik liever in het nu.
Zijn vader zal het geld wel leveren, help ik wel met de muren schilderen en de gordijnen op maat maken.
Moiren’ schreef:
07-01-2018 12:27
Ah zo, en-en lukt me niet, en dan leef ik liever in het nu.
Zijn vader zal het geld wel leveren, help ik wel met de muren schilderen en de gordijnen op maat maken.
Dat is toch ook superlief :heart:
En wie weet lukt en-en bij ons in de toekomst ook niet hoor. Je weet nooit hoe het leven loopt.Tot die tijd krijgen ze in het hier en nu gewoon waar ze recht op hebben.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 07-01-2018 12:31
1.71% gewijzigd
Moiren’ schreef:
Mijn ouders hadden wel voor mij gespaard en dat nog in 'n tijd dat je een normale rente kreeg, dus dat ging lekker. Toen dat geld vrijkwam zette ik dat in Belgie op 'n rekening waar het nóg meer rente opleverde en ik spaarde tijdens m'n studietijd nog bij , zodat toen ik 'n huis kocht ik het geld kon gebruiken voor de verbouwingen en inrichting.
Mwhoehahahaha, zegt er eentje gamer te zijn:

viewtopic.php?f=1&t=399449&start=#p27992104
Mijn ouders zijn (gelukkig) niet onbemiddeld en als zij gaan hemelen, dan zal er voor ieder van ons een leuk bedrag overblijven. Daarnaast hebben opa en oma voor elk kleinkind bij de geboorte een studiefondsje opgezet waarmee ze ongeveer 3x van studie kunnen wisselen, en dan is het op :proud:
Wij sparen dus niet voor ons nageslacht... :$
Ow, gaan we dat topic nu hier nog even overdoen? :roll:
Ik spaar niet, geen geld voor. En laten mijn kinderen nou net niet gaan studeren........

David Dunning
Moiren’ schreef:
07-01-2018 12:14
Die van mij houden gelukkig niet van leuke dingen doen........
En waar zij wonen is al een wasmachine aanwezig.

David Dunning
Wauw... al 59 reacties omtrent een dode duif...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven