LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Ik ben hier al weer heel lang geleden geweest. Druk, ziek ik, mijn zoon en man etcetera. Ik heb nog niet alle bijgelezen maar korte reactie.

Marijn drink ook nog steeds een avondfles, sowieso zit hij nu nog steeds op 500 ml melk per dag. Hij staat sinds deze week ook los, nog niet los gelopen wel aan de hand.

Binnenkort wil ik ook met Marijn naar ballorig, volgens mij gaat hij het wel leuk vinden.

Roze wolk succes alvast met de verhuizing.

Volgende keer meer.

Groetjes lein
Hoi,

Zeker rustig hier. Ben de rest van de week vrij maar Zoë is weer ziek, pff, wanneer begon de lente ook alweer? Snipverkouden en hoge koorts, hopelijk voelt ze zich snel beter en worden we niet weer alledrie ziek. Het stelt me wel enigszins gerust dat velen van ons zo vaak aan het tobben zijn met de zieke kindjes, dan zal het er wel bij horen. En dat is natuurlijk niet onaardig bedoeld, ik gun iedereen de rust van iedereen beter.

Roze wolk: Heel veel succes met de verhuizing. Dat zal een heel georganiseer worden zeg, en ik duim voor je dat de kids even een paar weekjes niet ziek worden, dat zou schelen. Fijn dat jullie ouders beschikbaar zijn.

Ongeduld: Klinkt goed bij ballorig, moeten wij ook maar eens gaan proberen.

Zoë zegt nog niet zoveel herkenbaars, het is vooral raieraieraieraiera en mamamamamama, en heel vaak die! als ze iets aanwijst. Maar ze brabbelt heel wat af, dus dat is wel gezellig. Oja, en ze kan een aapje nadoen (dan zeggen wij oe-oe-a-a-a-a-a, en dan doet zij de laatste a's na), dat is wel heel grappig.
Rw; Succes met verhuizen!! Moet er ook nog veel aan het huis gebeuren???

Ik ben blij dat wij het al achter de rug hebben... tis idd een heel geregel. Maar gelukkig kon Wesley vaak bij een vriendje terecht, en Verona hadden we in de box in het huis staan.

De klim/klauterfase is hier ook aangebroken.... Ze presteerde het van de week al om op een krukje te klimmen, en later op een klein stoeltje van Wesley, maar vanmorgen klom ze al bij ons op de bank.... Dus het wordt nu echt oppassen geblazen!!

Zal weer es verder met het zoeken naar tuinideeën&tips.......
weer een nieuwe poging...

manon gaat ineens heel hard, de grote dingen nog niet, er wordt wel papapapap en mamamamam gezegd, maar ik denk niet dat ze er ons mee bedoelt. ze wijst wel vanalles aan, als je bv vraagt waar de lamp is of de poes en ze brabbelt erop los. ze loopt met de loopkar overal heen en kan hem zelf ook sturen (telkens de keuken in, wat ze eigenlijk niet mag (consequent blijven is niet onze sterkste kant, dat wordt nog wat), ze kan zelf haar yoghurt met de lepel eten en vindt het ook leuk om ons te 'voeren', ze is heel erg bezig met die kleine dingen en kan nu bijv ook het dopje op de neusspray doen (wel 20x achter elkaar, vast en los, en elke keer kijkt ze even trots als het gelukt is). ze probeert ook zelf los te gaan staan, maar dat vlot nog niet zo, alhoewel je wel merkt dat dat eraan zit te komen. de trap op gaat vlot.
joehoe! post gelukt!

nu reageren:

mango: wat knap dat je het überhaupt zo lang zonder auto hebt volgehouden! ik vind het al knap als ik naar de winkel of het station fiets (misschien 1 à 2 km). gefeliciteerd! en, als werkende moeder van een dreumes natuurlijk meer dan verdiend

San: wat knap van Verona. manon klimt weleens op haar loopkar, maar de bank is voor haar nog de alpe d'huez, denk ik. laatst op kraamvisite vond ze zo'n kinderstoel-ding wel leuk (zo'n nijntjefauteuil of hoe je dat dan ook schrijft, heeft Wesley er zo een?)

Parelhoen: wat super!!! ik hoop dat je een (relatief) onbezorgde zwangerschap hebt.

Halloo: wat lief een aapje nadoen en veel beterschap, ik denk dat wij hier (durf het bijna niet te zeggen) eindelijk een beetje bacterie en virusvrij zijn, het is al heerlijk lang licht en voor je het weet zijn jullie ook allemaal weer fit en op de been! houd moed!

RW: succes met de verhuizing.
Yada: wat fijn dat bij jou ook alles beter is

Ongeduld: zo stoer dat ie al staat en stapt, manon loopt wel vlot mee aan één hand, maar nog niet helemaal zelf hoor! (deze mama kon dat pas toen ze al bijna 2 was en haar moeder op het punt stond richting kinderarts te gaan haha). heb je net zo'n gave foto als supergroover kunnen maken, dan verdient ie wel een plaatsing op hyves! ballorig klinkt goed, is misschien iets voor een druilerige woensdag, gelukkig nu te mooi weer! manon sabbelt op het slurfje van haar nici olifantje, 't arme beest moet elke woensdag in een (biotex)-bad en ze gaat er steeds meer aan hechten, als iemand er nog één weet te vinden..

mango: ben je geslaagd bij de hema? hier worden sommige 74 broeken ineens ook weer te klein, zeker groeispurtje.

chocoleentje: een fijne vakantie gewenst, ben jaloers. heb 2 dagen gecarnavald en was zelfs gisteren nog brak...., wil ook vakantie! gaan jullie nog weg?

indra: veel succes met het vinden van een baan! met jouw ervaring en reisbereidheid, gaat dat vast helemaal goedkomen!

pips: hier ook lang hoor, bijna 12,5 jaar (in april). ik was 19.

gr Murpeltje

(wat een timing, de mevrouw is wakker!)
Ff heel snel, want ik moet zo weer weg (ppppft druk leven zeg als werkende moeder )

Ongeduld: Ik ben bij de huisarts geweest en heb direct even nagevraagd hoe het met de mirena zit. Volgens haar heb je met de mirena gewoon je eigen cyclus. Je hebt dus iedere maand een eisprong. Alleen is je baarmoederslijmvlies zo dun dat je niet zwanger kunt worden. Zodra de mirena verwijderd is, kun je weer zwanger raken. Alleen raadde zij het af de eerste maand zodat je baarmoederslijmvlies weer op kan bouwen.

"Ik kan hem er zo voor je uit halen hoor! " zei ze vol enthousiasme. Nou, hij blijft nog even zitten tot na de zomer.

Nu race ik weer weg naar toneel!

Liefs,

Mango
Roze wolk: Is het huis al aan kant? Spannend hoor, morgen kijkers!

Hallooo: Lekker joh, een weekje vrij! Is Zoe alweer een beetje bijgekomen?

San: Leuk he, om met de tuin bezig te zijn! Als je nog goede tips hebt van boeken, ik hou me aanbevolen! Hier hebben we nu 1 groot grasveld, het moet verder nog helemaal aangelegd worden.

Murpeltje: Wat doet Manon al veel! Het dopje ergens op doen is ook favoriet bij Guido!

Guido is de laatste dagen erg knuffelig. Bij thuiskomst waren eerst zijn knuffeltjes aan de beurt. Bij het omkleden was ik de pineut. Dikke kussen vielen me ten deel. Ook slaat hij dan zijn armpjes om je nek heen en legt zijn hoofdje in je nek. Favoriet is blazen op je huid, net als wij altijd op zijn buikje doen. Een lol dat hij heeft wanneer het lukt!

Zo, nu ga ik mezelf een schop onder mijn kont geven, en eindelijk de online testen voor mijn gesprek van vrijdag maken!
Wat leuk om te lezen over alle nieuwe vaardigheden van onze kinderen! Kletsen, klimmen, lopen...

Fara klets ontzettend veel, wijst alles aan en leest graag boekjes maar behalve papa hoor ik haar echt nog geen woordjes zeggen!

Ze loopt aan een hand en staat af en toe even los, maar ze vind het nog een beetje eng allemaal. Maar dat komt vanzelf wel!

San; Fara is helaas ook al eens van een heel laag tafeltje gevallen waar ik nota bene bij stond!

Mango; Wat een enthousiaste huisarts haha.

Murmeltje; ook carnaval gevierd dus. Wij zijn met zn 3-en in Limburg gaan vieren, en gisteren was het carnaval op het kinderdagverblijf. Fara lijkt het allemaal erg leuk te vinden!

Ongeduld; Lief he dat knuffelen!

Roze wolk; succes met verhuizen en met de kijkers morgen!!!

Halloo; Beterschap met Zoë! Ik ben afgelopen week ook weer ontzettend verkouden geworden

En ik kijk ook echt uit naar het voorjaar!!!

Ik heb afgelopen dagen enkele gesprekken gehad op mijn werk mbt contract verlenging.

Ze willen me graag houden maar dat lukt niet in mijn functie dus hebben ze voorgesteld dat ik op een andere afdeling ga werken maar dan wel 32 uur.

Na een flinke discussie vandaag zijn we uiteindelijk overeengekomen dat ik 30 uur blijf werken waarvan 28 vast op kantoor en 2 flexibele uren (of op kantoor of thuis).

Ik werd min of meer gechanteerd, of 32 uur gaan werken of baan kwijt. Een lastige situatie dus!

Afgelopen weken ook echt gemerkt dat er gewoon geen werk te vinden is in mijn branche.

Deze 30 uur zijn nu dus een beetje een win/win situatie...
Nou, Zoë is weer opgeknapt en lekker naar de creche, hopelijk komt de koorts niet terug. Nu ben ik ook weer snipverkouden inderdaad...maar even lekker bijkomen thuis, wordt wel snel een slagveld met zo'n ziek meisje dat de hele tijd bij je wil zitten Gelukkig kreeg ze gistermiddag alweer praatjes

Indra: Wat vervelend dat je geen fijne onderhandelingspositie had op je werk, en dat ze daar een beetje gebruik van maken. Aan de andere kant is wat zekerheid ook fijn, krijg je nu ook een vaste aanstelling? Dan zou het zeker win-win zijn want dan houd je toch de optie om minder te gaan werken mocht je dat toch willen in de toekomst.

Ongeduld: Wat lief dat knuffelen van Guido! Ik merk dat Zoë het ook steeds fijner vindt om lekker op schoot te zitten en tegen je aan te leunen, zo schattig. Heb even gemist wat voor gesprek je hebt vrijdag, is het gelukt met de testen?

Mango: Haha, mooi dat de huisarts het in elk geval helemaal ziet zitten!

Murpeltje: Dank voor je hart onder de riem, ik hoop dat we allemaal lekker gezond de lente tegemoet kunnen. Manon gaat hard in elk geval, wat kan ze al veel. Zeker dat zelf eten vind ik knap, hier gaat het nog alle kanten op. Zoë heeft wel een fascinatie voor hele kleine kruimeltjes, die gaan er goed in

San: Succes met de tuin. Zou fijn zijn als je die straks lekker kan gebruiken met de kleintjes. Wij hebben ook een kleine tuin maar die is een zooitje. Maarja, er moet nog van alles gebeuren in huis. We hebben nu het plan gemaakt van voor naar achter het hele huis door te werken, te beginnen met de hal dus. Vorig weekend wel vast Zoë's kamer beetje opgeleukt, met van die plakstickers op de muur, plankje met knuffels, papieren zeepaardje opgehangen, gelijk veel meer een kinderkamer.
Ik schaam me diep... Ben al veel te lang niet geweest...

En nu wil Daan plakken, dus kan ik straks even een lange post schrijven. Eerst Daan even aan het werk zetten
Zo, hehe, eerst maar even ego, ben ik snel klaar tenminste

Hier gaat het prima ondertussen. Man heeft sinds gisteren een akkoord met zijn nieuwe werk, dus we gaan binnenkort maar eens actief kijken naar huizen in het midden van het land. En alle andere dingen, zoals scholen voor Daan, en kinderopvang. Alhoewel ze in ieder geval het komende jaar nog plek hebben dicht bij mijn werk, dat scheelt wel.

Tessel is druk, sinds afgelopen weekend staat ze echt bewust los. Voor die tijd was het vooral nog losstaan maar dan gauw weer op de knietjes. Dus ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat ze ook los durft te lopen.

Eten, drinken en slapen gaat verder goed, en het echt opvoeden gaat nu beginnen. Gewoon hard lachen als er 'nee' gezegd wordt, wegkruipen als ze bij de deur gezet wordt voor straf, niet luisteren... ben benieuwd wat dat gaat worden...

Met Daan gaat het goed, hij is inmiddels druk op het potje aan het plassen en poepen voor de ah-stickers. Tot grote frustratie van neefje en nichtje, die de stickers fanatiek aan het sparen zijn Maar het gaat nu best aardig en hopelijk lukt het om Daan enthousiast te houden. Volgende week ook nog controle bij de uroloog, ben benieuwd hoe dat zal zijn.

En sinds vorige week vindt Daan zichzelf zo groot dat hij vond dat hij wel uit bed kon klimmen. Dus de zijkant er maar uit gehaald, en hij kan nu zelf in en uit zijn ledikant stappen. MEteen de gelegenheid maar aangegrepen om hem ook maar zonder speen te laten slapen, en dat gaat nu ook best aardig.

Zelf gaat het ook wel aardig. Even een poosje niet zo lekker in mijn vel gezeten, o.a. door Daan z'n verjaardag, dat ik toch wel heel veel terugdacht aan zijn geboorte en de periode erna, gecombineerd met de onzekerheid over het zindelijk worden. Plus dat we, nu hij ouder wordt, toch steeds meer geconfronteerd worden met het feit dat hij anders is dan andere kinderen. Laatst zijn we voor een school wezen kijken, waarbij de directrice best afwijzend reageerde toen ze hoorde dat hij eventueel extra zorg nodig had. Dus dat is dan ook wel een domper.

Maar goed, nu dus ook een andere leefomgeving, dus een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Zo, en eerst dit maar even posten.
1ndra, balen van je werk. Hoeveel uur werk je nu, want 32 uur lijkt mij toch wel prettig. Maar ik kan me voorstellen dat als je nu 3 dagen werkt, je liever geen 4 dagen wilt.

Ongeduld, vrijdag gesprek! Is het gelukt met de testen?

Hallooo, fijne wintersport gehad? En het hele huis opknappen, lekker klusje

Murpeltje, grappig dat Manon zo druk is met alle kleine prutseldingetjes, dat doet Tessel nog nauwelijks. Die is vooral bezig met ale dingen waar haar broer ook mee bezig is.

San, ook een kleine klauteraar dus, hier ook al. Tessel klimt inmiddels bij ons op de bank, wil ook al op de kleine stoeltjes zitten maar dat lukt nog niet zo goed want dat moet natuurlijk wel op precies dezelfde manier als grote broer Wel schattig, maar tegelijk ook wel onhandig.

Mango, lekker druk dus. Ook al weer voor de klas aan de slag, per wanneer zou je met je onderwijsbaan weer beginnen?

Ow, verder teruglezen gaat niet met dit reactiescherm, da's even onhandig.

Roze Wolk, jullie hebben vandaag kijkers? Hoe is dat gegaan? En binnenkort verhuizen dus, spannend!

Parelhoen, leuk om nog even wat te lezen, en zo ver al weer in je zwangerschap! Hopelijk kun je een redelijk onbezorgde zwangerschap hebben.

Ga zo nog even bij de hyves kijken, ben ik ook al veel te lang niet meer geweest...
Dag lieve meiden,

Hier een Supergroover/Mondy met de zoveelste nieuwe nick: Zoef. Dacht, wel herkenbaar, hahaha

Kon plotseling niet meer inloggen, dus om toch weer gewoon snel mee te kunnen schrijven, deze nieuwe nick!

Later meer, heb het druk, sorry

Mondy
hé jij bent toch de mama van zoef

zo super als manon d'r yoghurt eet, zo slecht gaan de groentes...

hoh, fijn hoor, dat het weer lukt om te reageren!

tot laterrrrrrr
Wat een leuke foto's op hyves!

Rw, succes met verhuizen en hopelijk is iedereen weer beter tegen die tijd.

Parel, wat gaat de tijd toch snel. Gaat alles goed met je zwangerschap?

Wij waren gisteren 14 jaar bij elkaar waarvan 2 getrouwd (ook op 25 februari) Toen we bij elkaar kwamen met carnaval waren we 16 en 17 jaar oud. Over 2 jaar ben ik even lang met vriend als dat ik alleen was.

Finn zegt de hele dag: "bamp!" (lamp) en "bop" (klok) bij al deze voorwerpen die hij overal tegenkomt. Verder veel "die" en "deze" en "kaar" (klaar als hij eten op heeft). Papa en mama zegt hij niet meer.

Suze's operatie is goed verlopen. Beter dan de vorige keer. Ze was veel rustiger toen ze uit de narcose kwam. En sprong de dag erna weer vrolijk rond. Op 2 plekken hebben ze breuken gehecht. Hopelijk is het nu voorbij met de buikpijn.

Ik heb bijna een bedrijfje overgenomen. 7 maart is de officiele en financiele overdracht. Het is een bedrijfje dat complete kisten verhuurt voor een kinderfeestje. Dit ga ik doen naast mijn 2,5 dag in het onderwijs.

Hoera! Feest! ga ik grotendeels opgeven. Het is wel leuk en voor vrienden en familie ga ik nog wel door, maar het wordt een beetje te druk anders. En de mensen in de 'lage lonen landen' lachen me keihard uit om wat ik ermee verdien. Ik ben benieuwd hoe het straks gaat lopen.

gr Yada
Leuk Yada, dat je voor jezelf begint!

Grappig dat hier veel posters zitten met lange relaties.

Ow... kind wakker.... sorry... morgen meer .

Pips
Dames uit NOord NEderland. Ik heb net een topic geopend over winkelen voor kinderen in Noord Nederland. Hebben jullie nog tips? IWaar zitten er dicht bij elkaar meerdere winkels met kinderkleding?
He meiden!

1ndra: Jeetje, da's lastig, discussie voeren op deze manier. Hoe kijk je er nu tegenaan?

Hallooo: Fijn dat Zoe weer beter is! En die verkoudheid, lijkt hier op het topic haast wel chronisch te zijn!

Tieger: Fijn je verhalen weer te lezen! En goed zeg, man ander werk! En straks een ander huis! Een heleboel ontwikkelingen dus. Fijn dat Daan & Tessel het zo goed doen, kan me voorstellen dat het een enorme domper is wanneer een school dan zo afwijzend reageert. Dikke knuffel!

Hoi Mondy / supergroover / Zoef!

Murpeltje: Jij dus ook inlogproblemen! Maar prima idee, een nieuwe meeting! Zal ik een nieuwe datumprikker aanmaken? Ergens in april / mei??

Yada: Wat zegt Finn al veel! En wat heerlijk dat de operatie van Suze zo goed verlopen is! Ik hoop echt dat jullie er nu af zijn. En spannend joh, Hoera! in de koelkast en een nieuw bedrijfje erbij. Ondernemend typetje hoor, complimenten!

Pips: Hier geen tips. Ik krijg een heleboel kleren van mijn nicht, dus ik hoef alleen maar te shoppen voor "erbij" en "omdat ik het zo graag wil".

Vandaag een sollicitatiegesprek gehad. Ging volgens mij echt goed! Nu duimen en hopen op een goede uitslag!

Ik heb op hyves wat nieuwe foto's gezet en ben nu een filmpje aan het uploaden. Hierin is Guido aan het wandelen achter zijn loopwagen. Zo mooi om te zien dat ie zelf ook zo trots is! Oja, even wat uitleg: papa heeft hem aangekleed, dus vandaar de losse knoopjes en de maillot binnenstebuiten. ;)))
Hej!

1ndra; Vervelend dat ze je op je werk in een hoekje drukken. Kun je je wat in deze compremie vinden???

Tieger; Fijn dat het goed gaat met de kids!

Yada; Wat leuk dat je dat bedrijfje over gaat nemen!! Leuk om zoiets erbij te doen!

Ongeduld; Zal niet op de kleding letten in t filmpje :P Waar had je gesolliciteerd??

Mijn cursus is vandaag binnengekomen, dus kan aan de slag!

Stond ik vanmiddag na mn werk bij de benzinepomp, belde schoonmoeder op, (daar waren de kids) en vroeg ze of ik een zalfje thuis had voor brandwonden, want Verona had n kop thee over zich heen gekregen......... Dus kon ik eerst nog langs de drogist voor een zalfje... Het viel uiteindelijk mee gelukkig, de thee had al een tijdje gestaan, en was dus niet meer loeiheet. Ze had op haar buikje en schouder een beetje een rode plek, maar vanavond was er gelukkig nix meer te zien!

Verona heeft vanmiddag voor het eerst echt bewust los gestaan, van de week al een paar keer 'per ongeluk' los, nu stond ze er zelfs bij te applaudiseren!
Oei San, dat is even schrikken!! Gelukkig dat het mee valt! Wat heb je voor cursus? Iets voor je werk of voor jezelf?

1ndra: Bah wat vervelend van je werk zeg! Naar als je zo in een hoekje wordt gedrukt!

Ongeduld: Wanner verwacht je uitslag? Spannend, duim met je mee! En die mannen en aankleden......

Wat lief dat Guido zo lekker knuffelig is! En die kussen, daar doe je het uiteindelijk voor! :-)

Pips: Hier in de buurt niet echt. Ja, Leeuwarden. Daar heb je een h&m, c&a, prenetal, v&d, HEMA enz. En parkeergarage 't Zaailand zit midden in het centrum. Veel plezier met winkelen!

Yada: wat fijn dat Suzes operatie goed gegaan is! En dat je voor jezelf begint! Spannend en leuk! Gefeliciteerd!

Tieger: Gefeliciteerd met man zijn werk! Is hij al afgestudeerd?

Bah dat die directie zo afwijzend reageerde op Daan zijn extra zorgbehoefte! Klinkt dan alweer zo resultaat gericht..... Ik hoop echt dat jullie een lekker plekje voor hem kunnen vinden. Een waar ze wel tijd en zin hebben om hem de aandacht te kunnen geven die hij nodig heeft. (Ik ben erg van de scholen die procesgericht zijn, die naar de behoeften van het kind kijken, naar de groei, enz, enz, )

Esmee is weer ziekjes. Ze heeft koorts en is verkouden. Het is nu echt weer zo'n hangplantje. Zolang de zetpillen werken gaat het wel aardig. Hoe lang mag hoesten eigenlijk aanhouden? Ze hoest nu al sinds vorige week maandag/dinsdag. Ik denk er zelf aan om maandag even met de ha te bellen als ze dan nog steeds koorts heeft en hoesterig is.

Verder is ze ook erg kusserig. Laatst was ik in haar nek aan het blazen en toen blies ze ook in mijn nek. Zo lief!

Ze staat ook steeds vaker los. Vaak schrikt ze er van (omdat wij dan zo enthousiast gillen: "Goedzoooooo!"

Ik ben deze week begonnen met meer uren en ik moet zeggen dat het me wel tegenvalt. Ik had naast het oefenen (2x) ook nog een buurtvergadering en nu een zieke Esmee en dat is wel erg veel. Maar het zal wel even moeten wennen.

Ik ga ons lieve hangplantje even op bed brengen, ze is alweer moe!

Liefs,

Mango
Hoi meiden,

San: wat een schrik, wij zijn echt vanaf het begin een beetje panisch met kopjes thee, maar brandwonden bij zo'n kleintje wil je echt niet. Gelukkig viel het mee!

Mango: Balen dat Esmee weer ziek is. Ik vind het werk en alle bezigheden combineren ook altijd veel zwaarder als ze ziek zijn, ook omdat je dan geen zekerheid hebt dat je lekker kan slapen of er misschien wel uit moet - van dat idee slaap ik altijd al onrustig (hoewel man er meestal uitgaat hoor, daar heb ik geluk mee). Zoë is ook al een tijdje aan het hoesten, vooral 's nachts, heel zielig. Af en toe slokje water geven helpt wel, maar dat moet wel liever uitzonderingsbeleid blijven ;) Zou zeker even de huisarts bellen als je ongerust bent. Sterkte ermee!

Lief dat blazen. Zoë begint nu spontaan te zwaaien als ik 'dag' zeg, maakt niet uit tegen wie. Is heel schattig, dus nu zwaaien we voor het slapen gaan overal naar (dag kamer, dag poezen, dag keuken, dag knuffels, dag mama

Ongeduld: Fijn dat je gesprek goed ging, wanneer hoor je wat?

Yada: Gelukkig ging de operatie goed, en spannend, dat bedrijfje. Klinkt wel heel leuk.

Tieger: Hoi, ja de wintersport was leuk, we doen het alleen pas over een paar jaar weer met de kleine. Voor haar was er eigenlijk niks aan en voor ons toch ook wel bewerkelijk, dus geen win-win. En ga je nou echt onze mooie stad verlaten? Ben er nogal een fan van Wat vervelend van zo'n directeur zeg, kan me goed voorstellen dat je daar echt een rotgevoel van krijgt. Wel fijn dat Daan de lol van het zindelijk worden wel inziet in elk geval.

Fijn weekend allemaal!
Onze kleine man heeft zijn eerste knipbeurt gehad! Een vriendin heeft hem thuis geknipt en dat ging hartstikke goed. Een beetje tegensputteren hoort erbij, maar verder vond ie het wel interessant.

Oja, ook zo leuk. Vanochtend bij het zwemmen werden er twee groepen gevormd en Guido hoorde bij de "grotere" kinderen. Zo grappig!

Guido heeft zijn rechterwang / kaak helemaal dik en ook hard. Zou dit kunnen komen door tandjes? Hij is ook wat hangeriger en heeft iets verhoging (maar gemeten toen hij net uit bad kwam).
Hallo allemaal,

Ben ik ook weer eens! Ik heb nu net de laatste pagina bijgelezen maar ben de helft alweer kwijt... Het lukt me niet om heel vaak hier te komen maar ik vind het te leuk om helemaal niet meer te komen. Hopelijk is dat ok.

Tieger, moet jij dan ook op zoek naar ander werk als jullie gaan verhuizen. Ik hoop ook dat jullie een goed plekje voor Daan vinden. Echt belachelijk zo'n directrice.

Mango, hoe is het nu met Esmee?

Ongeduld, wanneer krijg je de uitslag van je sollicitatie? Spannend.

Pips, nog geslaagd gisteren? Ik was gisteren met een vriendin in Gr. Heb wel wat voor M kunnen kopen maar vond het wel wat tegenvallen.

Wij kennen elkaar in april 9 jr, vond dat al lang. Maar dat valt dus wel mee als ik dat zo bij jullie lees!

M heeft vannacht doorgeslapen! En woensdag ook al. Zou het dan nu echt.......Ik hoop het zo.

M praat nog niet echt. Alleen mama en baba en jaahjaah (maar het is niet duidelijk wat daarmee bedoeld wordt) en als ze een leeuw (speelgoedleeuw, haha) ziet, zegt ze grrrr.

Ze loopt aan 1 hand en loopt zelf achter de loopkar. Wat ze ook leuk vindt is in de loopkar te gaan staan en dan door 1 van ons geduwd te worden.

Hier schijnt een beetje de zon! Ik ben zo toe aan de lente dat ik al een beetje aan het fantaseren was over emigreren, haha.
Ppppft wat een nacht. We zijn bijna de hele nacht in de weer geweest met ons spookje...... Huilen, huilen en nog eens huilen. Na er tig keer te zijn geweest waren we er wel klaar mee. We hadden alles gecheckt, luier, misschien toch nog honger, dorst, enz. Niks.... Na er een tijdje (uurtje?? was alle besef van tijd kwijt vanacht ) niet te zijn geweest werd ik helemaal gek. Ik wilde slapen. Dus toch nog een keer kijken. Had ze dus wel een poepbroek....... (Man had dat als eerste gecheckt, heeft ze later waarschijnlijk gepoept) Verschoont en toen is ze eindelijk gaan slapen...... Tot 6.00.... We hebben haar een papfles gegeven en bij ons in bed genomen. Dat doen we nooit, maar we wilden zo graag slapen. Geen succes dus. Mevrouw wilde keten! Daar zaten we dan om 6.30 in de woonkamer.

Gistermiddag heeft ze ook al de hele middag gehuild. En dan echt de hele middag. Tussen 17.00 en 18.00 was ze redelijk rustig (toen waren we beiden thuis, dus konden we elkaar afwisselen)

Maandag toch maar even naar de ha. Ben er niet helemaal gerust op. Ze huilt nooit zo lang en zo vaak. Natuurlijk zit er wel eens een huilmiddagje bij, maar zo lang en zo vaak hebben wij het nog nooit beleefd.

(En op zulke momenten wil ik nooit meer een kind )

Ongeduld: Wat grappig dat Guido bij de grotere kinderen hoorde! Knappe vent! Ik weet niet waar die wang/kaak mee te maken kan hebben.

Halloo: Schattig dat zwaaien! Esmee zwaait helemaal nog niet zoveel. Maar zegt wel steeds "hoi!". Laatst deed ze het ook toen ze met man door de voordeur naar binnen kwam! Of als ze een telefoon te pakken kan krijgen, of als we boven komen, nou ja, hetzelfde met jou en Zoë maar dan met hoi-zeggen.

Brabbel: Moest vanacht ineens aan jullie denken. Hebben jullie al uitslag van die klinischgeneticus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven