Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 12 januari 2018 om 22:31
Maar wat was dat dan voor ananasrommel?vrouwjagersma schreef: ↑12-01-2018 22:28Dat eet ik nooit meer. Nooit. Tenzij men mij onder schot houdt.
Ik zit gelukkig gewoon aan de Westmalle.

vrijdag 12 januari 2018 om 22:35
Echt? Als kind was het mijn grote wens ooit eens naar de Beerze Bulten te mogen. Het is er nooit van gekomen. Alleen al dat ze er een hoofd toilettenschoonmaak hebben, dat zegt toch al alles over zo'n camping.Lady*Voldemort schreef: ↑12-01-2018 22:31
Je zou mijn man eens moeten ontmoeten. Die heeft ooit op de BB gewerkt, als hoofd toilettenschoonmaak. Hij kan er uren over vertellen.
Ik dronk ananasdubbelfriss zonder suiker en zoetstoffen. Was 50 cent voor anderhalf liter bij de Coop. Dat is goedkoop. Ik weet nu waarom.
vrijdag 12 januari 2018 om 22:40
vrouwjagersma schreef: ↑12-01-2018 22:28Dat eet ik nooit meer. Nooit. Tenzij men mij onder schot houdt.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 12 januari 2018 om 22:42
vrouwjagersma schreef: ↑12-01-2018 22:35Echt? Als kind was het mijn grote wens ooit eens naar de Beerze Bulten te mogen. Het is er nooit van gekomen. Alleen al dat ze er een hoofd toilettenschoonmaak hebben, dat zegt toch al alles over zo'n camping.
Ja mooi he. Hij is ook (pony)poepschepper geweest op Ponypark Slagharen. En de mensen zich maar afvragen waarom man niet zo nodig meer op vakantie hoeft.
Ik dronk ananasdubbelfriss zonder suiker en zoetstoffen. Was 50 cent voor anderhalf liter bij de Coop. Dat is goedkoop. Ik weet nu waarom.
Dat klinkt ook wel heel erg droevig, zo zonder suiker en zoetstoffen. Ik koop nogal eens blikjes ananas voor mijn dochter, daar is ze zo dol op. En dan drink ik het sap op, zo uit het blikje. Dat is wel lekker.
vrijdag 12 januari 2018 om 22:45

vrijdag 12 januari 2018 om 23:03
Frustratie alom.
Don't waste your time or time will waste you.
vrijdag 12 januari 2018 om 23:15
Ja

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 12 januari 2018 om 23:16
Eén van de weinige dingen waarbij ik me als vrouwTJE ga gedragen.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 12 januari 2018 om 23:20
Ja, dat zou mijn exvriendje ook eens doen. Even later hoorde ik een hoop gespuit en gespetter en een hemeltergend gevloek, en toen kwam vriendje druipnat en onder de bruine prut de badkamer uit. Mijn homerische gelach deed niet veel goed aan 's mans humeur.