Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
25-01-2018 17:41
Och hemel, het niveau van alle anderen is weer eens te laag.
Ja, en als zij niet al het werk doet, wordt het niet (goed genoeg naar haar zin) gedaan. En de anderen hebben het gezellig, maar zij niet, want ze verveelt zich. :facepalm:
Moiren’ schreef:
25-01-2018 17:41
Och hemel, het niveau van alle anderen is weer eens te laag.
:proud:

Hele fam hb.

Toch knap dat alles wat je doet, eindigt in drama.
Afbeelding
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2018 21:00
Afbeelding
:HA:
Plak die daar ook even LV :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2018 21:00
Afbeelding
Maak er maar grapjes over. Het is echt een last.
Ik snap het doel van de topics ook niet. Oplossingen die aangedragen worden kunnen nooit, het is vooral altijd heel Zwaar en Moeilijk en Drama en niemand begrijpt haar.

Waarom open je dan een topic, denk ik dan.
Ik vermoed voor de aandacht.
Ik doe er niet meer aan mee.
Knuffelheks schreef:
25-01-2018 21:25
Ik snap het doel van de topics ook niet. Oplossingen die aangedragen worden kunnen nooit, het is vooral altijd heel Zwaar en Moeilijk en Drama en niemand begrijpt haar.

Waarom open je dan een topic, denk ik dan.
Ik vermoed voor de aandacht.
Laten we het hopen. Al dat gepaniek omdat de adviseur een dag ziek is bij het kopen van een huis is niet gezond.
Theatrale voorliefde.
Joostisandersgeaard2 schreef:
25-01-2018 21:33
Laten we het hopen. Al dat gepaniek omdat de adviseur een dag ziek is bij het kopen van een huis is niet gezond.

Maar...... Antwoord op de vraag waarom ze geen HBO doet komt er niet ;-D
Knuffelheks schreef:
25-01-2018 21:37
Maar...... Antwoord op de vraag waarom ze geen HBO doet komt er niet ;-D
Natuurlijk niet.
Dan komt namelijk de aap uit de mouw.
Moiren’ schreef:
25-01-2018 21:39
Natuurlijk niet.
Welke aap?
Die de waarheid vertelt.
Moiren’ schreef:
25-01-2018 21:39
Natuurlijk niet.
Het blijkt een academische opleiding te zijn en wat kan ze dan nog doen om zich niet te vervelen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrouwjagersma schreef:
25-01-2018 21:33
Ik doe er niet meer aan mee.
Ik ook niet de topics van ygg lopen 9 van de 10 keer uit op een zwaar beledigde boze Ygg. Die vervolgens niet meer op haar topic reageerd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
25-01-2018 22:05
Ik ook niet de topics van ygg lopen 9 van de 10 keer uit op een zwaar beledigde boze Ygg. Die vervolgens niet meer op haar topic reageerd.
Ik ben er wel klaar mee. Vorige week was ze nijdig omdat ik haar wat goede tips gaf, dus wellicht is het beter dat ik dat niet meer doe. Wat ik niet begrijp, is waarom iemand steeds haar ziel en zaligheid deelt om vervolgens te klagen dat het allemaal zo persoonlijk wordt, om twee weken later weer haar ziel en zaligheid te delen, etc. Misschien is zij ook wel Anne-Wil.
vrouwjagersma schreef:
25-01-2018 22:11
Ik ben er wel klaar mee. Vorige week was ze nijdig omdat ik haar wat goede tips gaf, dus wellicht is het beter dat ik dat niet meer doe. Wat ik niet begrijp, is waarom iemand steeds haar ziel en zaligheid deelt om vervolgens te klagen dat het allemaal zo persoonlijk wordt, om twee weken later weer haar ziel en zaligheid te delen, etc. Misschien is zij ook wel Anne-Wil.

Nou, dat probeer ik dus ook te begrijpen.
Lukt niet.
Mijn leven is veel Annewilliger.
Mijn man begrijpt wat ik bedoel.
"Ja hoor, dat snap ik" zei hij.

Ik vroeg iets sufs aan mijn zoon :(

En nu vind ik hem stom.
Hij zegt dat hij dat begrijpt.
Dat maakt het nog erger..
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrouwjagersma schreef:
Ik ben er ook klaar mee probeer haar te begrijpen maar dat lukt niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
25-01-2018 22:38
Ik ben er ook klaar mee probeer haar te begrijpen maar dat lukt niet.
Niemand begrijpt haar. Behalve forummers die haar niet eerder gelezen hebben, die denken haar wel te begrijpen. En dat is de dynamiek van een openbaar forum.
De topics van Ygg monden meestal uit in 'verweer' 'verzet' en daarna 'heksenjacht'. Heeft alleen maar te maken met het soort topics ze opent en de manier waarop ze reageert en haar reageerders of negeert of naar beneden haalt. Geen fijne interactie. Kan ook niet to the point zijn voor vaste forummers want de 'feiten' zijn voor elk topic anders.
Ik realiseer me (omwille van hetgeen dat ik net tikte) dat ik Yg eigenlijk nooit ergens tegen kom. Behalve in topcis die ze zelf opende. Ik kan er helemaal naast zitten want ik heb ook nog een RL leven, maar klopt mijn ervaren?
vrouwjagersma schreef:
Ik ben er wel klaar mee.
Ik vermijd deze forummer echt.
Springt altijd van ellende uit haar panty ook als er niets gebeurt. En het ligt al-tijd aan alle 'anderen'.
Ik voed haar dus ook zeker niet, raar gedoe.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
TO is zichzelf aan het profileren, het druipt er gewoon vanaf.
Oudblond schreef:
25-01-2018 23:29
Ik realiseer me (omwille van hetgeen dat ik net tikte) dat ik Yg eigenlijk nooit ergens tegen kom. Behalve in topcis die ze zelf opende. Ik kan er helemaal naast zitten want ik heb ook nog een RL leven, maar klopt mijn ervaren?
Ik ook niet inderdaad. Ze schijnt in het Barbie-topic gepost te hebben, ik heb alleen geen idee of ze die niet ook zelf geopend heeft, want ik vermijd dat topic ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven