Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
himalaya schreef:
24-01-2018 08:07
Maar blijkbaar heeft god daar geen moeite mee.
Misschien is god wel degene die het op hun pad heeft gebracht? ;-)
LAgirl82 schreef:
23-01-2018 19:01

EN:
"Lauren's mom is expecting her ninth baby the same time as Joy which is the end of February or early March." :-o

Lauren is 18 en wordt 19 in mei

Nou die heeft ook niet haar best gedaan. Pas de 9e in bijna 20 jaar. Slackers :puh:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
24-01-2018 13:23
Nou die heeft ook niet haar best gedaan. Pas de 9e in bijna 20 jaar. Slackers :puh:

Misschien kan Michelle haar leren hoe het moet :yes: :yes: :yes:
AnAppleADay schreef:
07-01-2018 18:02
Ik denk ook wel dat ze al 2 a 3 maanden zwanger is maar 4 a 5 lijkt me wel heel veel.

Jinger heeft vandaag een foto op instagram geplaatst met daarbij de tekst dat ze 15 weken zwanger is.

Kan helaas nog geen foto’s plaatsen hier.
Ik doe een poging:

Afbeelding

Wat een verschil met haar zus joy toen ze 15 weken was :$
Pff ik moet het kunnen maar ik ben niet al te snugger met dit soort dingen. Dat blijkt weer. :facepalm:
Haha mijn reactie gaat ook niet goed, hier poging twee :thumbsup:

Bij Jinger zie je nog niet veel. Het is dat ze met een gebogen rug staat en je een kleine bolling ziet ;-)

Joy had afgelopen week een foto geplaatst. Flinke buik, daar zal het niet lang meer duren.
Gooischevrouw schreef:
26-01-2018 23:49
Jinger heeft vandaag een foto op instagram geplaatst met daarbij de tekst dat ze 15 weken zwanger is.

Kan helaas nog geen foto’s plaatsen hier.
Dan zat ik goed met mn 3 maanden ;-)
Ik kijk al een paar maanden niet, ........ geen spijt.
Lees wel af en toe dit topic.

Dus nu weet ik het wel, het gaat alléén maar over verkering, trouwen en zwanger worden, zwanger zijn, bevallen.....

En met zo'n familie kan die serie nog wel 20 jaar duren!
Beter.Laat schreef:
27-01-2018 18:03
Ik kijk al een paar maanden niet, ........ geen spijt.
Lees wel af en toe dit topic.

Er is ook al maanden geen nieuwe aflevering geweest. :(
Afbeelding
Ik gok dat Jinger een meisje krijgt, Joy krijgt een zoontje en Kendra weet ik nog niet, ook een meisje gok ik zo.
Maar goed, dat is nergens op gebaseerd dan alleen mijn gevoel :biggrin:
Joy moet nog tot eind Februari/begin Maart
LAgirl82 schreef:
27-01-2018 20:56
Ik gok dat Jinger een meisje krijgt, Joy krijgt een zoontje en Kendra weet ik nog niet, ook een meisje gok ik zo.
Maar goed, dat is nergens op gebaseerd dan alleen mijn gevoel :biggrin:
Ik denk dat Jinger een jongen krijgt en de andere twee juist meisjes.
Ik weet niet, ik zie Joy echt als een jongensmoeder, maar goed, mijn gevoel kan er compleet naast zitten :proud:
LAgirl82 schreef:
28-01-2018 15:16
Ik weet niet, ik zie Joy echt als een jongensmoeder, maar goed, mijn gevoel kan er compleet naast zitten :proud:
Ik zie Joy helemaal nog niet als moeder. Ik vind haar nog zo'n kind!
Ik vind Joe ook zo'n kind nog trouwens.
Jinger daarentegen vind ik sinds haar huwelijk een stuk volwassener geworden en heeft een eigen identiteit ontwikkeld.
Jinger is dan ook 4 jaar ouder dan Joy. Zeker op die leeftijd is dat echt een enorm verschil.
Ik zag net een filmpje van Marcus op de FB van de Duggars. Anna filmt hem terwijl hij een 8 schrijft. Ik vind haar zo'n lieve moeder, lief mens echt. Best jammer dat we haar niet meer (zoveel) zien door die maffe vent van haar.

Sneu dat ze aan hem vast (denkt te) zit(ten). Ze verdient beter. :(

Stiekem hoop ik toch een beetje dat 1 van de Duggar kinderen hun eigen kids naar een 'gewone' school laten gaan. Het zal wel niet. Maar het zou zo mooi zijn. Misschien Jinger?
Ik zet ook mijn hoop op Jinger. Al is het maar een kerkschool zodat ze gewoon meer mensen in klas hebbrn.
1Aapje schreef:
30-01-2018 21:57
Ik zet ook mijn hoop op Jinger. Al is het maar een kerkschool zodat ze gewoon meer mensen in klas hebbrn.

Ja echt he. Ik weet dat Mariah (van de Brown clan met veel vrouwen) naar een soort samenwerkingsconcept ging, waar meerdere 'moeders' hun kinderen naartoe brachten en dan kregen ze les in de kerk ofzo. Zal ongetwijfeld nog heel fundie zijn qua geloof, maar zo'n 'schoolsetting' lijkt me veel gezonder voor de kinderen.
Jinger lijkt me geen type om thuis les te geven. Waarschijnlijk een Christelijke private school dan.
Joe en Kendra krijgen een jongen!
sneeuwwitje1 schreef:
04-02-2018 08:32
Joe en Kendra krijgen een jongen!
Wat mij betreft hopelijk alleen maar jongens voor de Duggars en aanhang.
AnAppleADay schreef:
31-01-2018 08:22
Jinger lijkt me geen type om thuis les te geven. Waarschijnlijk een Christelijke private school dan.
Denk ik ook. Kan me ook niet voorstellen dat zij echt 8 kinderen ofzo krijgen, lijkt me Jeremy ook niet per se het type voor.
Joy is over 9 dagen uitgerekend, staat op instagram. Met een emoticon van een baby jongetje erbij...
Ik weet niet of er ook baby meisjes emoticons zijn, maar anders heeft ze nu toch wel veel weggegeven! Voor het eerst in haar zwangerschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven