Mensen beledigen, dat moet kunnen anno 2018

zondag 4 februari 2018 om 11:23
Ik ben een beetje klaar mee, dat overal grapjes van gemaakt moet worden. En dan ook nog verontwaardigd zijn als ‘sommige’ mensen die grapjes niet leuk vinden. Dan zijn ze zeurpieten en hebben ze lange tenen en hebben ze geen gevoel voor humor. Wat is er mis met rekening houden met elkaar? Ik vind het tegenwoordig echt te ver gaan en dan vooral het stukje stel je niet aan “het is een grapje”. Nee, niet alles is grappig. Het lijkt vooral stoer te zijn om tegen gevoelige onderwerpen aan te trappen, alsof het een stel kleuters zijn die steeds over grenzen gaan.
Zó mijn ei is kwijt.
Zwarte Piet discussie
Sylvana Simmons
H&M rel
Renate van der gijp
Meetoo
Zó mijn ei is kwijt.
Zwarte Piet discussie
Sylvana Simmons
H&M rel
Renate van der gijp
Meetoo

zondag 4 februari 2018 om 18:58
Nou als ik dan blijkbaar zo stom ben, vertel me dan eens in Jip en Janneke taal wat je dan wel voor menslievends bedoelt met je oh zo begripvolle voorstelling van het bestaan van een transgender.

zondag 4 februari 2018 om 18:58
Dan ben je geen echte vrouw denk ik maar troost je ik hou ook van een lekker zittend katoen gevalletjevrouwjagersma schreef: ↑04-02-2018 18:55Ik heb niet eens een kanten slip. Waarschijnlijk is er met mij ook iets aan de hand.

zondag 4 februari 2018 om 18:59
Wat mij betreft maken ze bij VI alle inhoudsloze grappen die ze maar kunnen bedenken. Maar met hun eigen incasseringsvermogen blijkt het telkens maar matig gesteld.hollebollegijs schreef: ↑04-02-2018 18:51Ik vond Renate van de Gijp best leuk.
Als iemand het niet leuk vind prima maar dat gehuil in de media en vooral op Twitter ..................... Dan denk ik, kom op, relativeer een beetje.
En ik blijf er bij dat VI bij uitstek een programma zou kunnen zijn dat op een heel makkelijke, grappige manier de tolerantie in de voetbalwereld zou kunnen vergroten. Derksen is een stuk wereldwijzer dan hij doet voorkomen en je kunt mij niet wijsmaken dat hij een intolerante homofoob is. Ook daarom vind ik het een gemiste kans dat zij zich telkens verschuilen achter deze platte humor en blijven steken in vooroordelen die ze ook zouden kunnen ontkrachten zonder dat hun lolbroekerij er onder zou lijden.

zondag 4 februari 2018 om 19:00
Lady*Voldemort schreef: ↑04-02-2018 18:58Nou als ik dan blijkbaar zo stom ben, vertel me dan eens in Jip en Janneke taal wat je dan wel voor menslievends bedoelt met je oh zo begripvolle voorstelling van het bestaan van een transgender.
Ze is er alweer klaar mee, dus geen aandacht meer aan geven.

zondag 4 februari 2018 om 19:00
Boudewijn is toevallig eerlijk geweest, good for them...Solomio schreef: ↑04-02-2018 18:56Maar hoezo is het allemaal niet echt? Liefde gaat toch over meer dan iemands lijf? Iemands humor, iemands levensvisie, iemands eigenaardigheden waarom je van die persoon ging houden blijven verder allemaal hetzelfde.
En die persoon hield en houdt ook oprecht van zijn/haar partner.
Dat is toch allemaal geen leugen?
iemand met transwensen die het de partner niet verteld manipuleert die partner en denkt, wat mij betreft, alleen maar aan zichzelf.
zondag 4 februari 2018 om 19:01
Ik denk dat Hans Teeuwen het prima verwoord
https://www.youtube.com/watch?v=jvkshYLyi1k
https://www.youtube.com/watch?v=jvkshYLyi1k
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 4 februari 2018 om 19:01
Nee fout! Hollebollegijs heeft regelmatig mijn kanten slipje en mijn beha trouwens ook in zijn handen,maar zodra hij die zelf wil dragen scheiden onze wegen.
Is andersom ook zo.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 4 februari 2018 om 19:03
Dan ga je er maar vanuit dat iemand zich al bewust is van die gevoelens. Daar ligt nou juist het probleem. Ik denk dat heel veel mensen zich dat helemaal niet bewust (durven) zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 4 februari 2018 om 19:05
zondag 4 februari 2018 om 19:06
Dat.
De kortzichtigheid viert hoogtij. Ik weet niet wat ik lees anno 2018.
Geen bijzonderheden
zondag 4 februari 2018 om 19:06
Ik kijk nooit en heb dit stukje toevallig voorbij zien komen op sociale media.vrouwjagersma schreef: ↑04-02-2018 18:59Wat mij betreft maken ze bij VI alle inhoudsloze grappen die ze maar kunnen bedenken. Maar met hun eigen incasseringsvermogen blijkt het telkens maar matig gesteld.
En ik blijf er bij dat VI bij uitstek een programma zou kunnen zijn dat op een heel makkelijke, grappige manier de tolerantie in de voetbalwereld zou kunnen vergroten. Derksen is een stuk wereldwijzer dan hij doet voorkomen en je kunt mij niet wijsmaken dat hij een intolerante homofoob is. Ook daarom vind ik het een gemiste kans dat zij zich telkens verschuilen achter deze platte humor en blijven steken in vooroordelen die ze ook zouden kunnen ontkrachten zonder dat hun lolbroekerij er onder zou lijden.
Momenteel is iedereen meteen gekwetst en beledigd.
Aan alle kanten.
Eerst dat gezeur over Renate van der Gijp en ALS TRIEST DIEPTEPUNT dit weekend de aangifte van huillie, huillie Thierry Baudet tegen minister Ollongrens (daarover later meer)
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

zondag 4 februari 2018 om 19:07

Ik vraag me ook af hoe zoiets dan werkt volgens Cateau. Dat zo iemand dan doelbewust een willoos slachtoffer uitkiest om mee te trouwen bij wijze van dekmantel om in het geniep lekker toe te kunnen geven aan zijn ranzige behoefte om damesondergoed te dragen, want daar gaat het natuurlijk allemaal maar om.

Mijn puber en pré puber zijn nog ruimdenkemder dan sommigen hier.
Ik snap werkelijk niet waarom mensen wakker liggen van keuzes van derden. Mbt transgenders, homo's enz.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 19:09
19.85% gewijzigd
zondag 4 februari 2018 om 19:10
Kantjes. Kantjes!Lady*Voldemort schreef: ↑04-02-2018 19:07Ik vraag me ook af hoe zoiets dan werkt volgens Cateau. Dat zo iemand dan doelbewust een willoos slachtoffer uitkiest om mee te trouwen bij wijze van dekmantel om in het geniep lekker toe te kunnen geven aan zijn ranzige behoefte om damesondergoed te dragen, want daar gaat het natuurlijk allemaal maar om.
Geen bijzonderheden

zondag 4 februari 2018 om 19:11
Tja, er zijn natuurlijk ook mensen die nooit uit de kast durven te komen en zichzelf een zo " normaal" mogelijk leven proberen aan te meten. Inclusief vrouw en kinderen. Uit pure angst. Die mensen zijn er natuurlijk wel. In dit geval was het gelukkig anders.Lady*Voldemort schreef: ↑04-02-2018 19:07Ik vraag me ook af hoe zoiets dan werkt volgens Cateau. Dat zo iemand dan doelbewust een willoos slachtoffer uitkiest om mee te trouwen bij wijze van dekmantel om in het geniep lekker toe te kunnen geven aan zijn ranzige behoefte om damesondergoed te dragen, want daar gaat het natuurlijk allemaal maar om.

zondag 4 februari 2018 om 19:12
Lady*Voldemort schreef: ↑04-02-2018 19:07Ik vraag me ook af hoe zoiets dan werkt volgens Cateau. Dat zo iemand dan doelbewust een willoos slachtoffer uitkiest om mee te trouwen bij wijze van dekmantel om in het geniep lekker toe te kunnen geven aan zijn ranzige behoefte om damesondergoed te dragen, want daar gaat het natuurlijk allemaal maar om.
Allemaal predators.

zondag 4 februari 2018 om 19:12
Wie heeft dat waar verondersteld?
Het ging hier toch over Boudewijn/Bo?

zondag 4 februari 2018 om 19:15
vrouwjagersma schreef: ↑04-02-2018 18:49Mijn man is heteroseksueel, naar ik aanneem. Maar hij doet elke dag kleren aan. Moet ik me zorgen maken????????????????

En ja.

Sja. Ik ken een lesbische vrouw die nu een jaar of zeventig zal zijn, en zij is op aanraden van een psychiater ooit met een man getrouwd omdat 'het' dan vanzelf wel over zou gaan. Ook zo'n vuige bedriegster.Ana_Isabel2 schreef: ↑04-02-2018 19:11Tja, er zijn natuurlijk ook mensen die nooit uit de kast durven te komen en zichzelf een zo " normaal" mogelijk leven proberen aan te meten. Inclusief vrouw en kinderen. Uit pure angst. Die mensen zijn er natuurlijk wel. In dit geval was het gelukkig anders.

zondag 4 februari 2018 om 19:16
Ik zie er niemand wakker van liggen, ook Gijp en Derksen niet. Het is alleen nu de norm om meteen hard te gaan klappen, en dat haalt Derksen ook aan. Ik heb hier meerdere serieuze meningen gegeven omtrent transgenderism maar daar wordt ook niet op gereageerd, er wordt alleen maar gereageerd op de tot kortzichtige mensen gebombardeerde mensen als Cateautje en Blondie, die als soort van melaatsen worden verbannen.Ana_Isabel2 schreef: ↑04-02-2018 19:07Mijn puber en pré puber zijn nog ruimdenkemder dan sommigen hier.
Ik snap werkelijk niet waarom mensen wakker liggen van keuzes van derden. Mbt transgenders, homo's enz.
Ik vind dat echt een voorbeeld van hoe je niets meer per ongeluk verkeerd nog kan zeggen (of met opzet) want voor je het weet heb je het stigma van enge rechtse conservatieve intolerante engerd te pakken en ben je vogelvrij.
zondag 4 februari 2018 om 19:16
Maar dan kan zo iemand toch verder best oprecht van zijn vrouw houden?Ana_Isabel2 schreef: ↑04-02-2018 19:11Tja, er zijn natuurlijk ook mensen die nooit uit de kast durven te komen en zichzelf een zo " normaal" mogelijk leven proberen aan te meten. Inclusief vrouw en kinderen. Uit pure angst. Die mensen zijn er natuurlijk wel. In dit geval was het gelukkig anders.
Dan is die hele relatie toch niet meteen een leugen?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 4 februari 2018 om 19:18
Lady*Voldemort schreef: ↑04-02-2018 19:15Sja. Ik ken een lesbische vrouw die nu een jaar of zeventig zal zijn, en zij is op aanraden van een psychiater ooit met een man getrouwd omdat 'het' dan vanzelf wel over zou gaan. Ook zo'n vuige bedriegster.